וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו עשוי להחליף את אמבפה בפ.ס.ז'

לפי "טוטוספורט", אם הכוכב הצרפתי יימכר לריאל מדריד, תנסה האלופה להציע ליובנטוס את איקרדי בתמורה לפורטוגלי הוותיק

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עדיין סחורה חמה. רונאלדו/רויטרס

אפקט דומינו צפוי בכדורגל העולמי בקיץ הקרוב, אם וכאשר כמה מהשמות הגדולים - קיליאן אמבפה, ארלינג הולאנד, ניימאר ואחרים - אכן יחליפו קבוצות. לפי "טוטוספורט", אם תחליט בסופו של דבר למכור את אמבפה לריאל מדריד, עשויה פריז סן ז'רמן לנסות להחליפו בשם גדול לא פחות: כריסטיאנו רונאלדו.

האלופה הצרפתית תהיה מוכנה להציע בתמורה את מאורו איקרדי, אחריו חיזרה יובנטוס בעבר, שכן היא "לוטשת עיניים לכיוון רונאלדו כבר זמן, בלי קשר לגילו". עוד נטען כי חרף השמועות והאכזבה של CR7 מהעונה הנוכחית, כרגע אין לו כל כוונה לעזוב את יובנטוס - זה, לפחות, המסר ששידר עד כה לראשי המועדון. לרונאלדו נותרה עוד עונה אחת בחוזהו באלופת איטליה, שבכל זאת שוקלת למכור אותו לפי דיווחים.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. Matthias Schrader, AP
הכסף לא יהווה פקטור. אמבפה/AP, Matthias Schrader

אשר לאמבפה עצמו, הכוכב הגדול טרם החליט האם להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן, שאמור לפוג בקיץ 2022. אם ימשיך לסרב, עשויה האלופה הצרפתית למכור אותו, כדי לא לאבדו בחינם. "אם העסקה תהיה אפשרית בקיץ, כפי שנראה כרגע, ריאל תעשה הכול כדי להביאו לספרד", נכתב הבוקר ב"אס". "עניין המשכורת חשוב, אבל במדריד קיבלו את המסר שהכסף לא יהווה פונקציה בבחירת הקבוצה הבאה של קיליאן".

אמש נשאל זידאן על האפשרות שיאמן בעונה הבאה את אמבפה ואמר: "אנחנו מכירים אחד את השני טוב מאוד, אבל הוא לא שחקן שלי ועל כן אני לא יכול לדבר עליו. נראה מה הוא ירצה לעשות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully