וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: אראוחו עשוי לפתוח בברצלונה, הזאר: "אחזור נגד חטאפה"

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 20:31

קומאן מתכנן שינויים בהגנה לקראת הקלאסיקו (שבת, 22:00, ONE), הזאר יחמיץ גם את ליברפול. זידאן: "מקווה שמסי יישאר בבארסה"

מחזור 30הסתיים10/04/2021
ריאל מדריד
  • בנזמה (13)
  • קרוס (28)
1:2
  • (60) גרסיה
ברצלונה

הרכבי הקבוצות

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ניצחון יעלה את ברצלונה אל הפסגה, גם אם זמנית. מסי/רויטרס

המחזור ה-30 בלה ליגה ייצא לדרך כבר הערב (שישי) עם המשחק בין ווסקה לאלצ'ה, אבל עם כל הכבוד ה-משחק של המחזור ייערך ביום שבת כשריאל מדריד תארח את ברצלונה. עוד לפני כן חטאפה תארח את קאדיס, אתלטיק בילבאו את אלאבס ואייבר את לבנטה.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
ימשיך בכושר הטוב? ויניסיוס/רויטרס

ריאל מדריד - ברצלונה (שבת, 22:00, ONE)

ביום שבת בשעה 22:00 חובבי הכדורגל הספרדי בפרט ובעולם כולו יתכנסו כדי לצפות בקלאסיקו השני של העונה שבו ריאל מדריד תארח את ברצלונה. הדעיכה של אתלטיקו מדריד הופכת את המפגש הזה למסקרן עוד יותר, כאשר המנצחת תעלה לפחות זמנית לפסגה (במקרה של ריאל מדריד זה תלוי בהפרש שערים). הבלאנקוס חגגו בסיבוב הקודם עם 1:3 בקאמפ נואו אך הפעם בארסה מגיעה למפגש בכושר שיא וריאל קצת עייפה אחרי הניצחון על ליברפול באלופות וללא מספר שחקני מפתח פצועים ובראשם סרחיו ראמוס הקפטן. התקשורת במדריד פחות עוסקת בקלאסיקו הזה ואילו ב"אל מונדו" דפורטיבו נערכים ל"קרב הטקטי הגדול" בין קומאן לזידאן. ההולנדי ימשיך עם שיטת ה-3:5:2 בעוד שזידאן ישחק בשיטה של 4:3:3 בגלל החיסורים של וראן וראמוס. אגב, מתאו לאהוס שהיה אמור לשפוט את המשחק הזה נפצע מסיבה לא ברורה ומי שישפוט במקומו יהיה חיל מנסאנו.

לקראת המשחק, הרעיפו מאמני שתי הקבוצות מחמאות על כוכבי היריבה. זינדין זידאן אמר: "אני מקווה שליאו מסי ימשיך בברצלונה, כי זה חשוב לליגה הספרדית, וגם נראה לי שטוב לו". רונלד קומאן אמר: "אני גם מקווה שסרחיו ראמוס יישאר בריאל מדריד".

פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד מול אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. GettyImages
מגיע לקלאסיקו אחרי לידת ילדו השלישי. גריזמן מול ואלוורדה/GettyImages

ריאל מדריד

הבלאנקוס מגיעים למשחק הזה במצב רוח מצוין אחרי הניצחון על ליברפול וגם בכושר טוב, אבל עם לא מעט חיסורים במיוחד בהגנה. רפאן וראן שאובחן כחיובי לקורונה הצטרף לדני קרבחאל וסרחיו ראמוס במסדר החיסורים, כך שההגנה תהיה מורכבת מנאצ'ו, מיליטאו ולוקאס ואסקס שיפתח כמגן ימני. מאידך, אדן הזאר מחוץ לסגל ואמר היום: "אחמיץ גם את המשחק נגד ליברפול, ואחזור במחזור הליגה הבא מול חטאפה". חוליית ההתקפה של זידאן סגורה ותורכב מקארים בנזמה, מרקו אסנסיו וגם ויניסיוס שכבש צמד מול ליברפול. פדריקו ואלוורדה שכבש בקלאסיקו הקודם חוזר לסגל, אך ימתין על הספסל.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה על רקע החגיגות של שחקני ריאל מדריד. AP
לא צפוי להיות כשיר. פיקה/AP

ברצלונה

בניגוד לריאל מדריד, ברצלונה הודחה מהאלופות ומגיעה למשחק הזה רעננה אחרי מנוחה של שבוע. הקטלאנים נמצאים בכושר נהדר בליגה עם שישה ניצחונות רצופים. בחוץ המאזן שלה מרשים אפילו יותר והיא עם תשעה ניצחונות רצופים מחוץ לקאמפ נואו, מאז ה-2:1 מול קאדיס בדצמבר שנה שעברה. באשר להרכב, רונאלד קומאן צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים כאשר סימן השאלה היחיד הוא האם פיקה יצליח לעבור מבחן כשירות ויפתח במרכז ההגנה, כאשר דה יונג יוסט לקישור. אם פיקה לא יפתח, סביר להניח שדה יונג יפתח כבלם יחד עם לנגלה ועם אראוחו, שעשוי לתפוס את מקומו של מינגסה. בהתקפה דמבלה וגריזמן יצוותו למסי. אגב, הארגנטינאי נמצא בסוג של בצורת בקלאסיקו, אחרי שלא הבקיע בששת המפגשים האחרונים. המשחק אומנם לא ייערך בברנבאו, אך למסי יש 15 שערי חוץ מול ריאל מדריד, יותר מאשר מול כל קבוצה אחרת.

משחקים נוספים:

חטאפה - קאדיס (שבת, 15:00, ONE)
אתלטיק בילבאו - דפורטיבו אלאבס (שבת, 17:15, ONE)
אייבר - לבנטה (שבת, 19:30, ONE)
ווסקה - אלצ'ה (שישי, 22:00, ONE)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully