וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים שעכשיו הוא תמהוני: בגראנדה חושפים את זהות הפורץ העירום במשחק מול יונייטד

9.4.2021 / 9:54

באנגליה תהו איך אוהד הצליח לפרוץ את האבטחה ולהיכנס למגרש על אף שלא היה קהל ביציעים? בספרד מסבירים: מדובר בטיפוס מוכר, שעבר מהפך, וההשתוללות נמשכה אחרי המשחק. וגם: ארסנל צריכה "לקבל סטירה בפרצוף"

כל השערים מרבע גמר הליגה האירופית/ספורט 1

גרנאדה חגגה אתמול (חמישי) הופעה היסטורית ברבע גמר הליגה האירופית כשאירחה את מנצ'סטר יונייטד, והיה מי שלא הסכים לפספס את ההזדמנות. במהלך המשחק פרץ לדשא אדם עירום לחלוטין, והחל להתרוצץ על המגרש לעיני השחקנים המופתעים. בזמן שבאנגליה תהו מיהו התמהוני עם השיער הפרוע והזקן שמצליח לפרוץ למגרש בזמן שבכלל אין קהל באצטדיון, מתברר שבגרנאדה הוא כבר טיפוס מוכר.

ובכן, שמו הוא אולמו גרסיה, ותושבי גרנאדה כבר מכירים אותו היטב, לאור החיבה שלו להסתובב עירום ברחובות העיר. לדבריו, "מבחינתי זו דרך להביע את את הטוהר שבגוף האנושי, רוגע ושלווה, להראות שלהתפשט זה דבר טבעי גם כשכולם סביבך לבושים". על פי התקשורת ברנאדה, גרסיה הוא איש עסקים, שהחזיק מפעל ומכר מוצרי מזון לספורטאים. הוא החל ללכת עירום אחרי טיול בעולם שעשה ב-2016, שאחריו הרגיש שהפך ל"איש טוב יותר". בקבוצה, מנגד, בעיקר תהו איך עבר את מערך האבטחה והצליח להיכנס לאצטדיון, על אף שכאמור הייתה אסורה כניסה לקהל.

אוהד פורץ עירום למגרש במשחק של מנצ'סטר יונייטד מול גרנאדה בליגה האירופית. רויטרס
לא פעם ראשונה. גרסיה/רויטרס
אוהד פורץ עירום למגרש במשחק של מנצ'סטר יונייטד מול גרנאדה בליגה האירופית. רויטרס
עירום זה הכי טבעי. השוטרים חושבים אחרת/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח במשחק 0:2 ולחזור עם יתרון משמעותי, אבל באנגליה עוסקים בעיקר בנפילה המתמשכת של ארסנל, שכבר הוליכה על סלביה פראג אבל ספגה שער בתוספת הזמן והסתפקה ב-1:1 ביתי. התותחנים עוברים עונה מאכזבת, והמאמן מיקל ארטטה ממשיך לספוג ביקורת. "ארסנל נראית אבודה", אמר הפרשן מרטין קיאון, שחקן העבר של המועדון, "זו אשמתם, הם חיכו לשער הזה... "נראה שהקבוצה הזאת צריכה שמישהו ייתן להם אגרוף או סטירה לפרצוף כדי שהם יתעוררו ויתחילו לשחק". ארטטה, שפתח בלי אובמיאנג, אמר ש"אנחנו מאוכזבים ומופתעים, עכשיו אין לנו ברירה אלא לנצח בחוץ". באנגליה גם הופתעו מההחלטה של שחקני הקבוצה הצ'כית שלא לכרוע ברך לפני המשחק, במחווה מחאתית שהפכה לנורמה בכדורגל האירופאי. כזכור, סלביה פראג הייתה מעורבת תבקרית גזענית, אחרי ששחקנה קילל קללה גזענית שחקן מגלזגו ריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully