וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו? בספרד עוסקים דווקא ב"מלחמה הקרה" בין בארסה וריאל שצפויה בקיץ

כך כינו ב"אס" את המאבק הצפוי על הולאנד ואלאבה. הקטלאנים אופטימיים לקראת העונה, אינייסטה מסמן את שלושת שחקני המפתח

"המלחמה הקרה של ההחתמות", כך קראו הבוקר (שבת) ב"אס" למאבק הצפוי בין ברצלונה וריאל מדריד בקיץ הקרוב. הערב השתיים יעלו לקלאסיקו חשוב במיוחד במסגרת הליגה, אולם חלק מכלי התקשורת בספרד עוסקים דווקא במה שצפוי לנו בעוד מספר חודשים, ובשני שמות עיקריים: ארלינג הולאנד ודייויד אלאבה.

"ניימאר כיכב במאבק הגדול האחרון בין הקבוצות, ב-2013, כעת המלחמה הקרה חוזרת", נכתב. "המצב של הקבוצות די דומה, שתיהן נפגעו מבחינה כלכלית בשל הקורונה ושתיהן זקוקות לרענון בסגל הנוצץ. המקרה של הולאנד הוא הבולט ביותר. לסוכנו, מינו ראיולה, יש קשר נהדר עם ז'ואן לאפורטה, ומערכת יחסים לא פשוט עם פלורנטינו פרס. אבל זה לא יהיה תלוי בחברויות. השחקן עצמו יבקש כ-12 מיליון יורו נטו לעונה וירצה לבחור בקבוצה שתאפשר לו לזכות בהכי הרבה תארים באופן מיידי, וגם להתחרות על כדור הזהב".

ומה לגבי בלם באיירן מינכן? "המצב די דומה. הקשר של לאפורטה עם פיני זהבי מצוין והשניים נפגשו לאחרונה, אבל הרצון של אלאבה, כמו של הולאנד, הוא לשחק בריאל מדריד. במקרה שלו לא יהיו דמי העברה, והוא יבקש כ-10 מיליון יורו נטו לעונה".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד מול אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי. Dave Thompson, AP
המאבק נמשך. הולאנד/AP, Dave Thompson

ומכאן, למשחק שצפוי הערב. לפי "מונדו דפורטיבו", "בחדר ההלבשה של ברצלונה בטוחים בעצמם ביכולתם לנצח במדריד, חרף הקשיים מול ויאדוליד. הקבוצה השתפרה בחודשים האחרונים ורואה במשחק הערב גמר. אם ינצחו, הם משוכנעים שכבר לא ייפלו יותר".

אנדרס אינייסטה סימן את שלושת שחקני המפתח שלו בבארסה: "האחד הוא סרג'יו בוסקטס, הוא יהיה מכריע במרכז השדה. השני הוא ג'ורדי אלבה, תהיה לו הרבה השפעה באגף שמאל, כמו בכל העונה הזו. השלישי הוא ליאו מסי, שהוא שחקן הכרעה ואני משוכנע שגם במשחק הזה הוא יכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully