וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הביסה 1:4 את שטרסבורג, קיליאן אמבפה כבש ובישל

אחרי ה-0:2 של ליל במץ בשישי, האלופה צימקה שוב את הפער לשלוש נקודות. מלך השערים לא נח למרות שבעה שינויים בהרכב, נבאס הוחלף בהפסקה לקראת הגומלין מול באיירן. 3:3 מותח בין מונפלייה למארסיי

בוראק ילמאז, ליל חוגג. רויטרס
שוב הלחיצו את פ.ס.ז'. שחקני ליל חוגגים עם ילמאז/רויטרס

בדרך לאלופה מפתיעה בצרפת? ליל שמרה (שישי) על המקום הראשון עם 0:2 קשה בחוץ על מץ, והערב פריז סן ז'רמן שהפסידה לה במחזור הקודם צימקה בחזרה לשלוש נקודות עם 1:4 בשטרסבורג. מונפלייה ומארסיי סיפקו 3:3 מהנה.

seperator

מץ - ליל 2:0

הקבוצה של כריסטוף גלטייה שניצחה בשבוע שעבר 0:1 את המיליארדרים מפריז במשחק העונה, עבדה קשה בדרך לניצחון מול הקבוצה מהמקום התשיעי. היא מיעטה לייצר התקפות מסוכנות ב-60 הדקות הראשונות, עד שרנאטו סאנצ'ס דהר באגף ובישל לבוראק ילמאז הלוהט את שערו העשירי העונה, עם פצצה מתוך הרחבה. בדקה ה-89 חתם זקי צ'ליק ערב מושלם של הטורקים של ליל, עם ה-0:2 שהרגיע את הלחץ.

עוד בוואלה!

מלך טורקיה נגד פארק הנסיכים: בוראק ילמאז בעונה מופלאה בליל בגיל 35

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה עם מואיז קן שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
שיחק 89 דקות, למרות המשחק הקריטי שמצפה לפ.ס.ז'. קיליאן אמבפה עם מואיז קן/רויטרס

שטרסבורג - פריז סן ז'רמן 4:1

אחרי ה-2:3 החשוב במינכן ולפני גומלין רבע גמר ליגת האלופות, אלופת צרפת לא רצתה לתת לליל לברוח ושמרה על מרחק שלוש נקודות מהמוליכה. מאוריסיו פוצ'טינו ביצע שבעה שינויים בהרכב, כאשר ניימאר מורחק ומרקיניוס פצוע, אבל שחקניו דאגו לסגור עניין כבר במחצית הראשונה בסטאד דה לה מנו, שם לא ניצחה בליגה מאז נובמבר 2007. קיליאן אמבפה פתח בחגיגה כשהטעה את לאמין קונה ובעט מזווית קשה בצד שמאל, בין רגליו של השוער בדקה ה-16. מלך שערי הליגה עם 21 העונה ו-150 בקריירת המועדונים. פאבלו סראביה הספרדי כבש את השני בדקה ה-27 ואמבפה בישל למואיז קן בדקת הסיום של המחצית הראשונה. המחליף בן ה-19 מואיז סאהי צימק בדקה ה-63, שתי דקות לאחר שנכנס למשחקו השני בליג 1, מול סרחיו ריקו שהחליף בהפסקה את קיילור נבאס בשער האורחת, אבל לאנדרו פארדס חתם בכדור חופשי מסובב בדקה ה-79.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם לאנדרו פארדס. רויטרס
שער ליגה ראשון העונה. לאנדרו פארדס מקבל ברכות מהחברים/רויטרס

מונפלייה - מארסיי 3:3

שתי קבוצות שרוצות את המקום החמישי והכרטיס לאירופה, חילקו ביניהן את הנקודות בתום מותחן שהשאיר אותן מאחורי לאנס. אנדי דלור הקפיץ מעל סטיב מנדנדה כבר אחרי 29 שניות (והמתין עוד שתי דקות לאישור ה-VAR) כאשר חצי שעה לאחר מכן שער נוסף שלו נפסל. בובקאר קמארה מצא את ארקדיוש מיליק שהשווה בדקה ה-43, פאפ גיי השלים את המהפך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל גאטן לאבורד דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-47. דויה צ'אלטה-צאר הורחק באדום ישיר בדקה ה-62, חורחה סמפאולי נאלץ להכניס את הבלם לוקא פראן שעלה מקבוצת המילואים ודווקא הוא החזיר את היתרון בנגיחה בדקה ה-71, עם שער הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, אבל לאבורד נגח מקרוב את ה-3:3 בדקה השלישית של תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully