וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נקודות ומהלך הגנתי מכריע לדני אבדיה בניצחון הדרמטי על גולדן סטייט

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 7:39

הישראלי אמנם לא מצא את הטבעת וסיים עם 0 מ-6 מהשדה ב-21 דקות, אך עצר את דמיון לי בטבעת שנייה לסיום וסייע לוושינגטון לנצח 107:110. ביל היה גדול בקלאץ' בדרך ל-20 נקודות, עוד טריפל דאבל לווסטברוק (19 נקודות, 14 ריבאונדים ו-14 אסיסטים), קרי קלע 32 מנגד

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לאחר ההופעה הנהדרת מול אורלנדו, ירד הלילה (בין שישי לשבת) דני אבדיה לקרקע מבחינה התקפית, כשסיים עם שתי נקודות בלבד בניצחון וושינגטון 107:110 על גולדן סטייט, אך הוסיף גם מהלך הגנתי מכריע ממש לקראת הסיום.

הישראלי שמר על מקומו בחמישייה של סקוט ברוקס, אך בניגוד לחמשת המשחקים הקודמים, לא הצליח למצוא את הטבעת וקלע את שתי הנקודות היחידות שלו מהעונשין, בשלהי הרבע הראשון. הוא הוסיף גם 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חטיפות ב-21 דקות של משחק, אותו סיים עם 0 מ-6 מהשדה (0 מ-3 ל-3) ו-2 מ-4 מהקו.

הוויזארדס דווקא פתחו טוב יותר וברחו ל-26:36 בתחילת הרבע השני, אך הווריירס הצליחו לחזור בניצוחם של סטפן קרי וקלי אוברה. אבדיה שב לפרקט בתחילת הרבע הרביעי ירד לספסל 5:41 דקות לסיום, כשקבוצתו בפיגור 95:91, וחזר פעם נוספת 46 שניות לבאזר, ביתרון 103:104, ישר לדרמה. קרי החזיר את היתרון לווריירס עם סל מכריע, ביל החטיא בצד השני, אך תיקן עם מהלך ענק של שלשה ועבירה, שקבע 107:108, שש שניות לסיום.

ואז הגיע הרגע ההגנתי הגדול של אבדיה. הישראלי הצעיר עצר את דמיון לי ממש בטבעת, שנייה לסיום, ואפשר לביל לסגור עניין מהקו. קרי החטיא ממש על הבאזר, והוויזארדס שרדו בדרך לניצחון חשוב.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. רויטרס
מהלך קלאץ' ענק. ביל/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. Jed Jacobsohn, AP
החטיא על הבאזר. סטף/AP, Jed Jacobsohn

ביל, שהיה חלש בשלושת הרבעים האחרונים, הגיע בסופו של דבר ל-20 נקודות לאחר התעלות בקלאץ'. 20 היו גם לרובין לופז מהספסל, כשראסל ווסטברוק ספר טריפל דאבל מספר 21 העונה - 19 נקודות, 14 ריבאונדים ו-14 אסיסטים. את המפסידה הוליך כהרגלו קרי עם 32 נקודות, אוברה הוסיף 23 וג'יימס ווייסמן 18, אך גולדן סטייט כבר עם הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים, וממשיכה לאבד גובה במאבקי הפלייאוף במערב.

הוויזארדס, שסופרים ניצחון שני ברציפות לשם שינוי, עומדים כעת על מאזן של 32:19, מרחק שישה משחקים מהמקום השמיני ושלושה משחקים מהמקום העשירי, המוביל לטורניר על כניסה לפלייאוף. החדשות הרעות הן ששני המשחקים הקרובים שלהם עתידים להיות קשים עוד יותר - בחוץ מול פיניקס החזקה, ואז בחוץ מול מוליכת המערב יוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully