וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוקר שאחרי, בוושינגטון קוראים: "תנו את הכדור לאבדיה, בישראל כבר משתגעים"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 19:06

אחרי שקלע 16 נקודות בניצחון הוויזארדס, הבלוגים בוושינגטון משבחים את אבדיה, שוב מכנים אותו "חד קרן", מספרים על הפניות מישראל וטוענים: "חייבים ללכת אליו. לתת לו את הכדור, כי הוא מלא בכישרון". אבדיה על הכיתוב "יזכור" על נעליו: "יש דברים חשובים מכדורסל"

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

בבוקר שאחרי הניצחון של הוויזארדס, בתקשורת בוושינגטון מביעים שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה. הלילה (בין רביעי לחמישי) רצף ארבעת ההפסדים של וושינגטון הגיע לסיומו עם ניצחון 116:131 על אורלנדו, ודני אבדיה היה שותף מלא לכך: הישראלי הצעיר קלע 16 נקודות - הכי הרבה בקריירת ה-NBA שלו מאז 20 הנקודות שקלע מול מיאמי לפני כשלושה חודשים.

בפודקאסט "Locked On Wizards" של העיתונאי בן מהיץ' התייחסו ליכולת של אבדיה, שהלילה קיבל 30 דקות, מצא שוב את היד מחוץ לקשת עם ארבע שלשות מוצלחות (הכי הרבה מאז אותו משחק מול מיאמי) בשבעה נסיונות והוסיף גם 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-0 איבודים. על הדרך סיפק גם את מדד הפלוס-מינוס הטוב ביותר בקבוצה (+19).

"הוא היה צריך את זה בצורה נואשת", אמר מהיץ' על הרוקי הישראלי, "ביל אמר שווסטברוק צועק על אבדיה אם הוא לא זורק, והיום זה נראה טוב. זה נראה טוב כשהוא זורק. עבור אבדיה - זה שחקן עם יכולות, לא במקרה ייעדו לטופ-5 בדראפט. הוא מנהל משחק נהדר יחסית לגובה שלו, קולע טוב, האינסטינקטים שלו טובים, הוא הראה שהוא יכול לתרום בניהול משחק ולרוץ עם הכדור, ואז הוויזארדס החלו לשים אותו בפינה. ועכשיו הוא מראה שהוא גם יודע לקלוע. הוא קלע 4 שלשות, חשוב יותר - הוא לקח 10 זריקות.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אורלנדו מג'יק מייקל קרטר וויליאמס. Alex Menendez, GettyImages
וושינגטון לא תיקח כבר אליפות העונה, לפחות שתיתן לצעירים להתפתח. אבדיה/GettyImages, Alex Menendez

"מה המטרה של וושינגטון? הרי היא לא תיקח אליפות. אז המטרה היא לוודא ששחקנים עם פוטנציאל כמו דני אבדיה ורוי האצ'ימורה ימשיכו להתפתח, ולהתאים את עצמם לרמות הגבוהות. דני צעיר מאוד, טרם סיים את העונה הראשונה בליגה, אבל 16 נקודות? והוא נראה טוב. וכשהוא משחק עם ביטחון הוא נכס לקבוצה הזאת. המטרה של העונה היא לפתח את השחקנים האלה. הוויזארדס חייבים לתת לו ביטחון. חייבים ללכת אליו. לתת לו את הכדור. להוציא ממנו את המיטב, כי הוא מלא בכישרון. הוא לא סופר אתלט, שיעשה מהלכים מרהיבים - אבל הוא הוא עושה מהלכים חשובים, מנהל משחק, קולע טוב, כך שצריך לתת לו את הכדור ולתת לו לזרוח".

האזינו לפודקאסט "Locked On Wizards"

עוד בוואלה!

דני אבדיה קלע 16 נקודות, וושינגטון הביסה את אורלנדו 116:131

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול גארי טרנט ג'וניור, טורונטו ראפטורס. Julio Aguilar, GettyImages
"אנשים מישראל פונים אליי. נמאס להם. הם רוצים לשחרר את דני משם". אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

גם קווינטון מאיו ב"quinton mayo show", עוד פודקאסט שמנתח את הוויזארדס, התייחס לאבדיה וכינה אותו "חד קרן" - כינוי לשחקנים גבוהים יחידי סגולה שמסוגלים לכדרר, לקלוע שלשות ולשמור על גארדים, שהפכו למצרך הכי מבוקש ב-NBA של ימינו.

"יש נטייה לבחור בדראפט שחקנים, להתפאר ביכולות שלהם ואז לא לתת להם לבטא את היכולות שלהם", אמר מאיו, "הוויזארדס האמינו בדני, הוא היה גבוה ברשימות שלהם, ואם תראו קלטות והיילייטס של אבדיה, הוא לא שחקן שעומד מעבר לקשת וקולע שלשות. ראיתי משחקים מלאים של מכבי תל אביב. האמינו לי. היכולת שלו זה ניהול משחק, המהירות, הוורסטיליות שלו ביחס לגובה שלו. אלה האיכויות שלו. בגלל הדברים האלה אמרו שהוא אופציה לטופ-3 בדראפט. וושינגטון אמרה שהוא 'חד קרן'. וזה מה שדני. מנהל משחק, שומר, מוסר.

"וכשהוא עומד על הקשת ומחכה? אז כן, הם ניצחו את אורלנדו. היה לו משחק טוב. ברור שזה יפה. אבל יש כל כך הרבה כישרון לא מנוצל בקבוצה הזאת, וזה מה שמטריד אותי. אני יודע שהמאזינים שלי בישראל חושבים ככה, כי גם בישראל נמאס לאוהדים לראות איך משתמשים באבדיה בוושינגטון. אנשים מישראל פונים אליי. נמאס להם. הם רוצים לשחרר את דני משם. הוא קילר. הוא הורג באימונים. בקרוב תהיה לי עדות מבפנים אמינה על איך דני הורג באימונים, ויספר מה הוא עושה.

"בתור מישהו שהוא לא קלע, העונה הזאת גרמה לו לשפר את הג'אמפ שוט שלו, והלילה ראינו את זה. הוא הרגיש נוח יותר ויותר כשהמשחק התקדם".

האזינו לפודקאסט של קווינטון מאיו

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Patrick Smith, GettyImages
"יש כל כך הרבה כישרון לא מנוצל בקבוצה הזאת". אבדיה/GettyImages, Patrick Smith
הנעליים של דני אבדיה לציון יום השואה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הנעליים של דני אבדיה לציון יום השואה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

מהיץ' גם דיבר על המניעים של וושינגטון להמשיך לנצח, או להפסיד בכוונה ולשפר עמדות בדראפט. "ניצחונות והפסדים גם חשובים עבור בראדלי ביל", אמר, "חשוב להראות לו שהקבוצה מנצחת, מצד שני חשוב לשמור על הבריאות שלו, לאור העובדה שהוא משחק עם פציעה ועם כאבים... ג'ון וול נאבק בפציעות לאורך הקריירה בוושינגטון, וזה שינה את המשחק שלו ופגע בו. לוויזארדס אין על מה לשחק כרגע, הם לא מועמדים לאליפות... ביל בן 27, הוא יכול לקבל חוזה גדול, זה סיכון גדול עבורו ועבור המועדון. הקבוצה לא צריכה לסכן את הכוכב שלה אם הוא פצוע".

אבדיה, שנכנס לאולם הביתי בוושינגטון בבגדים שחורים ועם נעליים עליהן הכיתוב "יזכור" לציון יום השואה, אמר אחרי המשחק : "היום הלב שלי היה עם המשפחה הישראלית והיהודית שלי בכל העולם - לזכור את הדבר הכי נורא שקרה לתרבות שלנו. יש דברים חשובים מכדורסל. והשואה זה אחד מהם. עשיתי הכל כדי להראות שלא נשכח את זה. משמעות המילה 'יזכור' שרשמתי היא שאף פעם לא נשכח את מה שקרה ל-6 מיליון יהודים. זה חלק מהתרבות שלנו. אני שמח שהיתה לי הזדמנות לנעול את הנעליים על פרקט NBA עם האותיות האלה ולייצג את היהודים בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully