וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קלע 16 נקודות, וושינגטון הביסה את אורלנדו 116:131

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 7:26

הישראלי סיפק את אחד ממשחקיו הטובים בקריירת ה-NBA הצעירה שלו, כשצלף ארבע שלשות והוסיף גם חמישה ריבאונדים. הוויזארדס קטעו את רצף ארבעת ההפסדים מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, ביל הוביל עם 26 נקודות, טריפל דאבל נוסף לווסטברוק

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

רצף ארבעת ההפסדים של וושינגטון הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיומו על חשבון אחת הקבוצות החלשות בליגה, ודני אבדיה היה שותף מלא לכך. הישראלי הצעיר קלע 16 נקודות - הכי הרבה בקריירת ה-NBA שלו מאז 20 הנקודות שקלע מול מיאמי לפני כשלושה חודשים - וסייע לוויזארדס להביס את אורלנדו 116:131.

אבדיה, ששמר על מקומו בחמישייה, עלה לפרקט עם כיתוב "יזכור" על הנעליים, לציון יום השואה. הרוקי קיבל 30 דקות, מצא שוב את היד מחוץ לקשת עם ארבע שלשות מוצלחות (הכי הרבה מאז אותו משחק מול מיאמי) בשבעה נסיונות והוסיף גם 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-0 איבודים. על הדרך סיפק גם את מדד הפלוס-מינוס הטוב ביותר בקבוצה (+19).

מדובר במשחק מעודד מאוד מבחינת אבדיה, ששיחק 30 דקות או יותר בכל ששת משחקיו האחרונים ונראה כי שיקם את מעמדו ברוטציה של סקוט ברוקס. הישראלי קלע בספרות כפולות בארבע מששת המשחקים הללו וזרק לפחות ארבע שלשות בחמישה מתוכם, על רקע הביקורות שנשמעו נגדו מתוך הקבוצה.

אחרי רבע ראשון צמוד, ברחו הוויזארדס ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, בו צלף הישראלי שתי שלשות (כולל אחת ממש על הבאזר), וכבר לא הביטו לאחור מול המג'יק החלשים שפירקו לחלוטין את הקבוצה שלהם לקראת סיום מועד הטריידים, ומאז בעיקר מפסידים.

בראדלי ביל שחזר מהיעדרות בת חמישה משחקים בשל פציעה הוביל עם 26 נקודות, ראסל ווסטברוק סיפק טריפל דאבל חמישי בששת משחקיו האחרונים ו-20 העונה עם 23 נקודות, 14 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, וגם דאוויס ברטאנס (22 נקודות) רובין לופז (19 נקודות) קלעו בספרות כפולות. וושינגטון כולה היתה יעילה מהרגיל בהתקפה עם 19 שלשות (שיא עונתי) ב-52 אחוז מחוץ לקשת, מסרה 35 אסיסטים ואיבדה רק 13 כדורים. ביום יומיים מצפה לה משוכה גדולה הרבה יותר, כשתתארח אצל גולדן סטייט.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אורלנדו מג'יק מייקל קרטר וויליאמס. Alex Menendez, GettyImages
יופי של משחק. אבדיה/GettyImages, Alex Menendez

את המג'יק הוביל טרנס רוס עם 24 נקודות, מו במבה הוסיף 19 ו-וונדל קרטר 15. לאחר הניצחון מדורגת וושינגטון 13 במזרח, מרחק שישה משחקים מניו יורק שבמקום השמיני ו-3.5 משחקים משיקגו שבמקום העשירי, המוביל לטורניר הכניסה לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully