וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו: בבית"ר ירושלים לא יגבילו את שיתופו של אלירן עטר

8.4.2021 / 10:07

במועדון לא ימנעו את שיתוף השחקן במשחקים, אך אם יגיע ל-16 שערים ובישולים וחוזהו ימומש, הוא צפוי להתבקש לקצץ. עלי מוחמד צפוי לחזור להרכב מול מכבי נתניה (שבת, 20:30, ספורט 1), דגני בספק, אוקמפוס לא מתלהב לשחק עם הנוער

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא 1:3/ספורט 1

בית"ר ירושלים תפגוש בשבת את מכבי נתניה (20:30, ספורט 1), כאשר ניצחון יבטיח לה כמעט בוודאות את ההישארות בליגת העל. עדיין לא ברור אם אוראל דגני יהיה כשיר למשחק, אך בכל מקרה אין כוונה שיפתח אחרי תקופה ארוכה שנעדר, כאשר מי שייעדרו בוודאות הם תמיר עדי וניקו אולסק הפצועים. עלי מוחמד, שנחת בישראל, טען כי הוא סובל מרגישות קלה אך יוכל לשחק בשבת ונכון לעכשיו הוא אמור לפתוח לצד אביאל זרגרי בקישור.

בנוגע לאלירן עטר, בבית"ר מבהירים כי לפחות בשלב הזה אף אחד לא יתעסק בדקות המשחק של השחקן או בשילובו וההחלטה תהיה של המאמן יוסי מזרחי בלבד, שצפוי לשתפו במשחקים. מה שכן, גם אם עטר יגיע ל-16 שערים ובישולים וחוזהו לעונה הבאה ימומש אוטומטית, הוא צפוי להתבקש לקצץ בשכרו, שעלותו למועדון היא כ-2.3 מיליון שקל ברוטו. אגב, בחוזהו של עטר ישנם סעיפים המתייחסים לכך שלא תימנע ממנו האפשרות לשחק או לקחת חלק במשחקים על מנת להגיע ל-16 שערים ובישולים.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
הכניס לחוזהו סעיפים המתייחסים לכך שתימנע ממנו האפשרות לשחק. אלירן עטר/אריאל שלום

בבית"ר מאוד מודאגים מהסתבכות קבוצת הנוער בתחתית, אך היו מרוצים מהתיקו שהוציאה הקבוצה במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב, שהרחיק אותה לפער של 3 נקודות מהקו האדום. סנטיאגו אוקמפוס לא מעוניין בשלב זה לשמוע על האפשרות לרדת לסייע לנוער ורוצה להיות רק חלק מהבוגרים. במועדון מבינים את השחקן, ואם יזדקקו לו ינסו להשתמש בו אולי למשחק או שניים ספציפיים לקראת סיום העונה. דוד דגו שיחק עם קבוצת הנוער במשחקה האחרון ורוי דוגה שנפצע צפוי להצטרף אליו בהמשך.

שחקני בית"ר ירושלים במהלך יום השואה. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ניצול השואה וילי גולנברג ומשפחתו עם שחקני בית"ר ירושלים/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

שחקני הקבוצה התייחדו הבוקר עם זכר ניצולי השואה, ביחד עם וילי גולנברג, ניצול שואה שבא לספר את סיפורו, שהגיע למתחם עם אשתו ומשפחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully