וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "הסיפור רחוק מלהיגמר, מגבו? שער העונה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 22:54

מאמן בית"ר ירושלים סיכם את הניצחון על הפועל כפר סבא: "כנראה שהחבר'ה אכלו יותר מדי במימונה כי במחצית הראשונה הם בקושי הלכו". גזל: "עד הכרטיס האדום היינו הרבה יותר טובים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא 1:3/ספורט 1

עם סיום המחצית הראשונה, אוהדי בית"ר ירושלים בוודאי כבר תפסו את הראש כשקבוצתם פיגרה 1:0 מול הפועל כפר סבא אחרי מחצית מזעזעת. אלא שלמחצית השנייה עלתה קבוצה אחרת; רעבה יותר, אנרגטית יותר וכובשת יותר. זה נגמר ב-1:3 לזכות הצהובים שחורים שחגגו כמובן בסיום.

"אני מרגיש קצת יותר טוב", אמר יוסי מזרחי. "היה קשה להתאושש אחרי המחצית הראשונה, כנראה שהחבר'ה אכלו יותר מדי במימונה והם בקושי זזו על המגרש. במחצית השנייה שיחקנו יותר נכון אבל זה רחוק ממה שאני רוצה. מאמנים עם רקורד גדול ועם אליפויות נמצאים בפלייאוף התחתון ואסור לזלזל בקבוצות שנמצאות בפלייאוף התחתון. הסיפור רחוק מלהיגמר. פרדו? יש לו המון כישרון, הוא צריך לדעת לשחק עם פחות לחץ ופחות כובד על הרגליים. לא קרה שום דבר שהוא הוחלף 3-4 דקות לסיום. מגבו? שער העונה".

"מדובר בתוצאה שמנעה הרבה כאש ראש למועדון ואני שמח שהשגנו ניצחון", אמר ניצן. "תקציבים וכסף לא משחקים כדורגל, קבוצתיות ולחימה הן אלו שקובעות".

שחקן הפועל כפר סבא לוואגה קיזיטו מורחק על ידי השופט דוד פוקסמן. דני מרון
גזל לא חשב שהגיע לקבוצתו אדום/דני מרון

"עד הכרטיס האדום היינו הרבה יותר טובים", אמר רביד גזל. "גם בעשרה שחקנים אני מצפה שלא לספוג, אבל כנראה שזה היה גדול עלינו היום. ברור שאני מאמין שאפשר להישאר, אבל בשביל זה חייבים לנצח, אחרת נמצא את עצמנו בליגה השנייה. מהזווית שלי לא נראה שהיה אדום".


"במחצית הראשונה היינו טובים בהרבה", אמר רז כהן. "ואז אחרי שלוש דקות קרה מה שקרה. הכרטיס האדום? לא מתעסק בזה, זה משחק רגיש ואולי היה צריך לשפוט את זה אחרת. אנחנו מאוד מאוכזבים, והמשחקים הקרובים הם להיות או לחדול. אם נשחק כמו במחצית הראשונה נביא תוצאות ונחיה את הליגה מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully