וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד: ז'וזואה יחזור להרכב, וארן יחליף את יחזקאל המוצהב

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 18:33

אחרי היעדרות ממושכת, הקשר הפורטוגלי ישוב ל-11 של הקבוצה מבירת הנגב (שלישי, 19:45, ספורט 3). אזולאי יעבור מבחן כשירות מנגד, בילו עשוי לפתוח

מחזור 28הסתיים06/04/2021
הפועל באר שבע
  • באריירו (90)
2:1
  • (31) בריהון
  • (40) כנעאן
מ.ס. אשדוד
תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט 1

הפועל באר שבע

להפועל באר שבע תהיה מחר (שלישי, 19:45, ספורט 3) הזדמנות טובה לסגור פער ממ.ס. אשדוד במאבק ישיר בין השתיים באצטדיון טרנר. בבאר שבע מפנטזים על המקום השלישי בו מחזיקה אשדוד ומרגישים שיש שיפור בקבוצה ושהם יכלו לצאת מבלומפילד עם נקודה שלשום. בקבוצה גם יודעים שאשדוד תשחק ללא פצועיה טימותי אוואני ובאיו פאהד וללא רועי גורדנה המורחק ולכן מאמינים שאפשר וצריך לנצח את האורחת. ז'וזואה יחזור סוף סוף לסגל ויפתח אחרי היעדרות כה ממושכת. שגיב יחזקאל מוצהב ובמקומו אמור לעלות אנתוני וארן. עיקר ההתלבטות של רוני לוי היא בכנפיים כיוון שרותם חטואל וסינטיאהו סלליך שנכנסו כמחליפים מול מכבי תל אביב, שיחקו היטב, אולם האחרון לא צפוי לפתוח ופארליי רוזה יועדף על פניו.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם שופט הכדורגל דוד פוקסמן. מאור אלקסלסי
חוזר להרכב. ז'וזואה/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

קשר מ.ס. אשדוד שלומי אזולאי יעבור מחר מבחן כשירות לפני המשחק בשל הפציעה בקרסולו. אזולאי חזר להתאמן מלא רק אתמול אחרי שגם היה מוצהב במשחק האחרון אבל הוא עדיין לא מרגיש טוב ולכן יקבל מחר זריקה וגם יעבור מבחן כשירות בטרנר. אשדוד תחסר את רועי גורדנה המורחק ואת טימותי אוואני ובאיו פאהד הפצועים. מוסא בגאיוקו שהיה חלש מול עירוני קרית שמונה אמור לרדת לספסל. עוז בילו חוזר לסגל מקבוצת הנוער ועשוי לפתוח בהרכב או שרן בן שמעון יילך דווקא עם שלו הרוש למרות שהוא היה בצבא באחרונה. באשדוד מצפים להופעה טובה של רמזי ספורי למרות שזה תמיד לא קל לשחק מול הקבוצה אליה אתה חוזר בסוף העונה. זקאריה מוגיס שעלה כמחליף וכבש את שער השוויון שלשום, אמור להמשיך על הספסל.

"תקופה חשובה מאוד למ.ס. אשדוד", אמר רן בן שמעון. "מדובר במשחק קשה נגד קבוצה טובה. נשתדל לבוא מפוקסים ומרוכזים. השחקנים מבינים את חשיבות המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טריוויה

* במפגש הקודם השיגה מ.ס. אשדוד את הניצחון הראשון שלה בבאר שבע מאז אוקטובר 2004 והשלימה דאבל עונתי ראשון מולה. עכשיו היא מקווה לרשום לראשונה אי פעם רצף של שלושה ניצחונות במפגש הדרומי.

* כל 20 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים, מאז ה-0:0 בווסרמיל בנובמבר 2012. חאתם עבד אלחמיד פתח אז בהרכב אשדוד.

* הפועל באר שבע תנסה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות ביתיים, אחרי שסיימה את הליגה הסדירה עם 0:2 על בני יהודה.

* אותו ניצחון היסטורי של אשדוד בטרנר במחזור ה-20, היה הניצחון היחיד שלה בששת משחקי החוץ האחרונים.

* רוני לוי לא הפסיד לאשדוד ב-11 המשחקים האחרונים שאימן מולה, מאז ה-2:0 כמאמן מכבי חיפה במאי 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully