וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "סומך על האיכות שלנו". בכר: "היינו לא פחות טובים מהם העונה"

מאמן מכבי תל אביב שידר ביטחון לפני המשחק מול מכבי חיפה. ספק אם עומר אצילי יפתח אצל הירוקים (שלישי, 20:00, ספ' 5). בכר: "הלוואי שכל שבוע יהיה משחק כזה"

מחזור 28הסתיים06/04/2021
מכבי חיפה
  • פלאניץ' (17)
1:1
  • (50) גררו
מכבי תל אביב
תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

מכבי חיפה

בחיפה ערכו הערב את האימון המסכם, לפיו נראה שלמאמן ברק בכר עדיין יש התלבטות עם איזה הרכב לפתוח. חוסה רודריגס יפתח ובמהלך המשחק צפוי לנוע בין עמדת הבלם לעמדת הקשר. בשל כך בכר מתלבט איזה שחקן להוציא מהקישור כשאחד מהשלושה - מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי ועומר אצילי - צפוי להתחיל על הספסל. בהגנה עושה רושם שבכר יפתח עם סאן מנחם ורז מאיר בעמדות המגינים, אך עדיין נשקלת אופציית ארנסט מאבוקה.

"נראינו טוב במשחק האחרון", אמר מאמן מכבי חיפה ברק בכר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר (שלישי, 20:00, ספורט 5). "ואם נשים את התוצאה המאכזבת בצד, זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו ואנחנו רוצים להמשיך ביכולת הזו. פחות מעניין אותי מה היה בשנים האחרונות, יותר מעניין אותי מה קורה השנה, והעונה יש לנו קבוצה חזקה מאוד שבשני המשחקים הקודמים מול מכבי תל אביב הייתה לא פחות טובה אם לא יותר בחלקים גדולים של המשחק. אנחנו מחכים למשחק הזה. זה מסוג המשחקים שבשבילם אנחנו נמצאים במקצוע הזה והלוואי שכל שבוע יהיה ממשחק הזה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחכה למשחק. בכר/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

לפטריק ואן לוון יהיה משקל גדול באיך שמכבי תל אביב תיראה מחר כשתעמוד בפניו החלטה מהותית האם להחזיר את איתן טיבי ואלכסנדר פשיץ' להרכב הפותח מול מכבי חיפה למרות יכולת טובה של מתן בלטקסה וניק בלקמן שלשום מול הפועל באר שבע. מדובר בהחלטה משמעותית של מאמן מכבי תל אביב ונראה כי טיבי יפתח בוודאות ואילו באשר לפשיץ' ההחלטה יותר קשה. עדן קארצב אמור להמשיך בהרכב לצד דור פרץ ושרן ייני. בכנפיים נראה שטל בן חיים ומתן חוזז יפתחו. יונתן כהן מתאמן מלא ואמור להיות בסגל. דן גלזר ואייל גולסה ימשיכו להיעדר.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים. יש עדיין הרבה דברים שיכולים לקרות בפלייאוף. אנחנו מגיעים עם גישה דומה למשחק הקודם, במטרה לנצח. שתי הקבוצות הראו רמה טובה אז אני בטוח שיהיה מעניין". לגבי הביטחון של הצהובים אמר ההולנדי: "אני סומך על האיכויות של הקבוצה, אז אני חש ביטחון. מיד לאחר המשחק מול הפועל באר שבע התחלנו להתרכז במשחק הבא שמצפה לנו". על הקהל במשחק אמר ואן לוון: "למרבה המזל יש לנו אוהדים שעושים הרבה רעש גם כשהם בנחיתות מספרית. אנחנו נשמע אותם".כשנשאל לגבי הסגל שעומד לרשותו הפתיע ההולנדי כשאמר: "כולם כשירים" למרות חסרונם של גולסה, כהן וגלזר. בלם הצהובים איתן טיבי הוסיף: "יהיה משחק מעניין וחשוב מאוד. לא היה לנו משחק קל מול מכבי חיפה מעולם. כל אנחנו באים כדי לקחת את שלוש הנקודות. אנחנו מתכוננים לכל משחק ברמה הגבוהה ביותר. מבחינתנו אין שינוי מסוים. זה שיש קהל זו פריבילגיה ואנחנו שמחים על כך. היה לנו קשה בלי קהל במשך שנה שלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מי יפתח ב-11? ואן לוון/אריאל שלום

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-166 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:69 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 48 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-30 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 20 ניצחונות צהובים ועוד תשע תוצאות תיקו.

* ניצחון ביתי על מכבי תל אביב? את זה הירוקים לא עשו מאז דצמבר 2012, אז ויאם עמאשה דחק בדקה ה-80 וקבע 0:1 בקרית אליעזר. מכבי חיפה אירחה עוד 15 פעמים מאז ורשמה שמונה הפסדים ושבע תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-19 המחזורים האחרונים, כשבעידן פטריק ואן לוון היא צברה 44 נקודות מתוך 48 אפשריות.

* האלופה ניצחה בכל שבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, וספגה במהלכם רק שער אחד.

* ניקיטה רוקאביציה פוגש את היריבה האהובה עליו בכדורגל הישראלי (יחד עם הפועל באר שבע). הוא כבש תשעה שערים לרשת מכבי תל אביב ב-18 משחקים, כולל השלושער היחיד שלו בקריירה, אבל ניצח רק פעמיים.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה
קהל: 5000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully