וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלירן עטר הציל את מזרחי, עכשיו מזרחי יכול להציל את אלירן עטר?

6.4.2021 / 6:43

יוסי מזרחי לא רצה את הג'וב ולאמן את בית"ר ירושלים, ואם היה יכול גם היה עוזב במחצית, אך האדום לקיזיטו והכניסה של עטר נתנו לו קצת אוויר להמשך. כעת, על רקע ה"מרדף" אחר המספרים של עטר וחידוש חוזהו, בבית"ר מקווים להימנע ממצב לא נעים. וגם: התגובות לאורי מגבו

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא 1:3/ספורט 1

בבית"ר ירושלים הרשו לעצמם קצת לחייך לאחר הניצחון אמש (שני) 1:3 על הפועל כפר סבא והבריחה מהתחתית. מי שלא הסכים לחייך היה יוסי מזרחי שאמר לאנשי המועדון: "חכו, לא נגמר, צריכים עוד נקודות, וראיתם היום שכל נקודה זה בדם, חתיכת ג'וב תפרתם לי".

מזרחי עצמו היה לחוץ מאוד בימים האחרונים. הוא הרגיש שלא משנה כמה הוא מדבר ומשוחח עם שחקנים, לא בדיוק נכנסת התובנה לאיזה סוג של משחקים הם נכנסים. במחצית אמר המאמן לשחקניו: "אני עושה שלושה חילופים ולא צריך לדבר יותר מדי, תעלו ותשחקו כדורגל, מה קורה לכם?".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. דני מרון
לא נראה שהוא התגעגע לזה. מזרחי/דני מרון

עיקרי הדברים

  • יוסי מזרחי הלחוץ כבר עם 100 אחוזי הצלחה בבית"ר: "חתיכת ג'וב תפרתם לי"
  • טל בן חיים סחט מחמאות על ההקרבה, גם אורי מגבו קיבל שבחים ממשה חוגג
  • בבית"ר חוששים מסאגה "מכוערת" עם גיבור הניצחון אלירן עטר: "צריך לקבל החלטה"
  • עידן ורד מחכה לבית"ר, ובינתיים הפועל באר שבע מביעה התעניינות

טל בן חיים, שנפגע בתיקול עם בן רייכרט באירוע של הפנדל, סבל מסחרחורות וטישטוש לאורך כל המשחק וזכה למחמאות על כך שהצליח לסיים את המשחק. איתמר ניצן עצר פנדל שלישי העונה, לאחר שבעונה שעברה עצר 1 מתוך 15 (כולל הגביע). העונה השוער מתמקד בנושא יחד עם מאמן השוערים משה בן דוד ומרבה לעצור לא מעט גם באימונים. עוזיאל פרדו הוחלף לאחר שלא מילא הוראות ויוסי מזרחי ביקש ממנו מספר פעמים לסגור באגף אך הוא לא עשה זאת.

הדובדבן של המשחק אתמול זה אורי מגבו, שזכה להצדעה ממשה חוגג, אקט שהשחקנים עושים בדרך כלל כלפי מגבו כחלק מ"צבא האמת של אורי מגבו" (הומור של אוהדים ברשת). בחדר ההלבשה הראו השחקנים למגבו את ההצדעה של חוגג ואמרו לו על הגול: "הרחקה טובה מגבו, סוף סוף מרחיק נכון".

גם שי קונסטנטין צריך לברך על השינוי עם יוסי מזרחי, שעומד על 100 אחוזי הצלחה בשני המשחקים שלו על הקווים. בשני המשחקים תחת יוסי מזרחי קונסטנטין עם שני בישולים, שער ניצחון במחזור הראשון ועוד שער שנפסל.

אבל אם יש "שיחת היום" בבית"ר ירושלים, כעת היא ללא ספק סביב מספר השערים והבישולים של אלירן עטר, שעם הצמד אתמול הגיע ל-13 העונה, כאשר ב-16 חוזהו מתחדש אוטומטית בקרוב ל-300 אלף יורו. עטר למעשה מעורב העונה ב-40 אחוז משערי בית"ר, וגורמים בקבוצה אמרו על ההמשך: "צריך לקבל החלטה. אם חוגג רוצה אותו שיישב איתו וינסה לסגור איתו משהו באמצע, כי כשהוא יגיע ל-16 זה יהיה מאוחר. אם במקרה יוחלט שלא ישחק, זה יהיה מכוער ולא ראוי מצד המועדון, מה גם שאנחנו צריכים עוד נקודות והוא השחקן הכי חם בהתקפה. כדאי שיימצא פתרון בזמן".

שחקן בית"ר ירושלים אלירן עטר. דני מרון
צמד נהדר, שווה חוזה חדש? עטר/דני מרון

עלי מוחמד אמור לנחות מחר ולהיבדק, כאשר במועדון מקווים כי יהיה כשיר למשחק עם מכבי נתניה. עדיין לא ברור אם אוראל דגני יוכל להתלבש. סלובודן דראפיץ' הגיע אתמול בצהריים לבית וגן על מנת לאסוף את חפציו ולהיפרד מאנשי המועדון.

בנוגע לעונה הבאה, בבית"ר עדיין לא החלו בשיחות, עד עתה הצהיר הבעלים על רצונו לראות את עידן ורד ממשיך, כאשר הפועל באר שבע מגלה אף היא עניין בשחקן. מעבר לכך, במועדון לא ממהרים ולוקחים את הזמן בנוגע למאמן וסגל שחקנים. במועדון התאכזבו מהעובדה כי רק 1,100 צופים הגיעו לטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully