וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס נפרד מהפועל חיפה: "כאב וגם זכרונות של הצלחות"

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 15:13

המאמן שפוטר פרסם פוסט ארוך: "זו הייתה עונה מאתגרת ומורכבת, לא הצחלתי לעמוד ביעדים. תודה לך יואב כץ, אתה איש ענק!"

תקציר ה-1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה/ספורט1

פחות מיממה אחרי שפוטר מהפועל חיפה בעקבות ההידרדרות בטבלה וההפסד לבני יהודה, חיים סילבס פרסם היום (שני) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו נפרד מהמועדון.

אני נפרד היום מהפועל חיפה", כתב סילבס, "בשתי העונות הראשונות השגנו את היעדים שהוצבו ושהצבנו לעצמנו בהצלחה. העונה הנוכחית נחוותה על ידי כעונה מאתגרת ומורכבת במיוחד. כזו שלא הצלחתי לעמוד ביעדים שהצבתי ובעיקר מבחינת התוצאות.

"אני מסיים את תפקידי בהערכה רבה ובתודות מעומק ליבי לצוות היקר שלי - מאיר, פיני, דני ושי על חברות, נאמנות ואחוות אמת ועל מקצועיות ואכפתיות יומיומית. הרגעים שלנו יישמרו בליבי לנצח.

"לשחקנים האהובים, חברי הקבוצה המניעים אותה יום יום, הלב הפועם, על ההתמדה המאמץ והרצון להצליח. ועל הרבה רגעי אושר שחווינו יחד. לכל בעלי התפקידים המגוונים - על שיתוף הפעולה המסור והכל בכבוד ואהבה. תמיד תמיד אעריך את פועלכם.

"וליואב כץ היקר על שיתוף פעולה ומערכת יחסים נהדרת. תודה לך על התמיכה התמידית והעזרה בכל רגע ובמיוחד ברגעי האמת. על הכלים והתנאים הטובים שהעמדת לרשותי ובעיקר על המון המון הערכה מצידך שהורגשה לכל אורך הדרך, חיזקה אותי ואת דרכי. אתה איש ענק!".

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס. ., מאור אלקסלסי
"מאחל הצלחה רבה למועדון לקבוצה, ולמחליפי בתפקיד". סילבס/מאור אלקסלסי, .

סילבס המשיך: "תודה גם לאוהדים, שליוו בחום ומקרוב, ידעו לכעוס אבל גם לחבק. הרוח שלכם משמעותית ותמיד תהיה חשובה.

"אני נפרד בכאב ועימו גם זכרונות רבים על דרך שלמה ומגוונת שכללה גם הצלחות ורגעי אושר וסיפוק רבים. ערכי המקצועיות, חשיבות ההתמדה, האמון וראיית האדם תמיד ליוו אותי וימשיכו גם בעתיד, לצד ההישגיות שבי והרצון להצליח. האתגרים, הקשיים וגם הטעויות בעונה זו יהוו שיעור חשוב, ובעיקר הלמידה וההתפתחות המקצועית והאישית שלי הלאה.

"מועדון הפועל חיפה יהווה אבן דרך חשובה ויקרה עבורי לעד. מאחל הצלחה רבה למועדון לקבוצה, ולמחליפי בתפקיד. בשורות טובות לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully