וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא התלוננה על השיפוט נגד בית"ר: "קרקס ה-VAR הוריד לשופטים את הביטחון"

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 15:38

הירוקים זעמו על תצוגת השיפוט של דוד פוקסמן: "בן חיים וקריאף היו צריכים לקבל אדומים, קיזיטו לא היה צריך להיות מורחק, היד קלה על ההדק נגדנו". צפו בסרטון שמאגד את כל הטענות נגד השופט

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא 1:3/ספורט 1

הפועל כפר סבא פרסמה הבוקר (שלישי) מכתב תלונה לאיגוד השופטים בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים אתמול (3:1). לטענת הקבוצה: "גם במשחקים קודמים היד על ההדק הייתה קלה מדי נגדנו. אם נרד לליגה הלאומית, שזה יהיה בגלל היכולת על כר הדשא ולא בגלל טעויות שיפוט חמורות. לא נהיה מוכנים לקבל טיוח והתעלמות כפי שהתקבלו לטענות קודמות".

סרטון הטענות של כפר סבא

הטענות של הפועל כפר סבא לטעויות שיפוט מול בית"ר ירושלים/דוברות הפועל כפר סבא

להודעה צירפו בכפר סבא סרטון ובו קיבצו את טענותיהם לטעויות השיפוט של דוד פוקסמן אתמול:

1.כרטיס אדום לטל בן חיים שלא ניתן. בשני הפנדלים שנשרקו לטובת כפר סבא, שחקן בית"ר לא קיבל כרטיס צהוב באופן חריג, על אף שהיה מדובר בעבירות שחייבו לפחות כרטיס צהוב, אם לא אדום במקרה בו טל בן חיים שלח מרפק לפניו של בן רייכרט.

2.צהוב שני לקריאף שלא ניתן. בשלב קריטי במחצית הראשונה, כשהפועל כפר סבא ביתרון ובמומנטום חיובי, עצר אופיר קריאף התקפה מתפרצת של כפר סבא. החוקה מחייבת כרטיס צהוב, קריאף כבר סחב אחד. פוקסמן שעמד מטר מהאירוע התעלם ושרק לעבירה בלבד ולא שלף כמתחייב צהוב שני ואדום.

3. כרטיס אדום לקיזיטו. גם כאן עמד פוקסמן מטר מהאירוע, אך הפעם, משום מה ובניגוד להחלטיות בה נהג כשהתעלם מהעבירה של קריאף, הוא לא סמך על שיקול דעתו והלך אל ה-*VAR. הרי הוא החליט שזו לא עבירה המצדיקה כרטיס אדום ורק בלחץ ה-VAR, מכשיר טכני שאינו מייחס כל משמעות לכוונה וזדון שינה את ההחלטה. קיזיטו כלל לא ראה את השחקן ובוודאי לא הניף רגל במטרה לפגוע. קרקס ה-VAR הוריד לשופטים את הביטחון.

4. כרטיס צהוב לבין רייכרט. דקה 5. משחק רץ, רוחות רגועות, עבירה באמצע המגרש של בן רייכרט. פוקסמן בוחר לשלוף בקלות דעת כרטיס צהוב לבן רייכרט. הרי שעל עבירות רבות וחמורות ממנה מצד שחקני בית"ר לא נשלפו כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully