וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא פייר כלפי יתר בני האנוש": קווין דוראנט חזר בגדול, ויתר הליגה צריכה לחשוש

כוכב ברוקלין נראה נהדר אחרי 23 משחקים בחוץ ("החבר'ה פה יודעים לסיים לי את המשפטים"), נאש וגריפין מרוצים ופרשן ESPN טים לגלר יודע: "מפחיד לחשוב איך הקבוצה הזו יכולה להיראות כששלושת כוכביה יהיו בריאים באותו זמן"

שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט. Elsa, GettyImages
בברוקלין התגעגעו, יתר הליגה צריכה לחשוש. דוראנט/GettyImages, Elsa

בדיוק על קאמבק כזה קווין דוראנט חלם. לאחר שהחמיץ קרוב לחודשיים ו-23 משחקים, שב הלילה (בין רביעי לחמישי) כוכב ברוקלין לפרקט ונראה כמו המכונה ההתקפית המשומנת שתמיד היה. סטיב נאש אמנם בחר להשאירו על הספסל, אולם ברגע שנכנס, בשלהי הרבע השני, הזכיר שוב בדיוק כמה קטלני הוא יכול להיות. KD קיבל 19 דקות והשיב עם 17 נקודות (5 מ-5 מהשדה, 5 מ-5 מהקו), לצד 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-6 איבודים. ברוקלין הביסה את ניו אורלינס 111:139, ויכולה כעת להישען על דוראנט וקיירי אירווינג (24 נקודות), בהיעדרו של ג'יימס הארדן שיחמיץ לכל הפחות שבוע וחצי.

"ציפיתי לזה", טען בסיום. "לא התכוונתי להכניס את עצמי לאט לאט למשחק, אלא לצלול מיד לתוך האקשן. היה קצב מהיר, אז ידעתי מה אני צריך לעשות כשעליתי מהספסל. כשאנחנו מזיזים את הכדור בהתקפה ומתקשרים בהגנה, כיף לשחק. יש פה שחקנים ותיקים שיודעים איך לשחק, זה מרגיש כאילו הם יכולים לסיים לי את המשפטים עוד לפני שאני מספיק לסיים. הם מכירים אותי, הם מכירים אחד את השני, והכל הולך די חלק".

KD, ששיחק 19 מ-51 המשחקים העונה, הוסיף: "כשאני רץ ואגרסיבי עם הכדור ומקבל החלטות נכונות, אני גורם להגנות היריבות להגיב. ניסיתי גם לשנות את הקצב של המשחק עם הריבאונדים. אני מניח שבמשחקים הבאים אתחיל לחזור לכמות הדקות הרגילה שלי".

עוד בוואלה!

קאמבק מושלם לקווין דוראנט בברוקלין, פיניקס הכניעה גם את יוטה

לכתבה המלאה

כשדוראנט מדבר על אותם שחקנים ותיקים, הוא מתייחס בעיקר לשתי התוספות האחרונות - למרכוס אולדריג' (22 נקודות) ובלייק גריפין (10). "השחקנים האלה פשוט גורמים למשחק להיראות קל", אמר גריפין. "להיראות כל כך נוח אחרי חודשיים של היעדרות זה מטורף. ברגע שהוא נכנס למשחק, ההגנות מיד מתמקדות בו. הוא עשה עבודה נהדרת בלתת למשחק להגיע אליו, הוא לא ניסה להכריח דבר ופשוט שינה עבורנו את המשחק, גם בהגנה וגם בהתקפה".

"כולם היו נרגשים לראות אותו", אמר נאש. "כולם ידעו כמה הוא חשוב לנו, הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. זה נתן לחבר'ה שלנו דחיפה, היו לנו הרבה שחקנים שנכנסו ויצאו מהסגל העונה אז זה נחמד לקבל אותו בחזרה. אף אחד לא חשב שהוא ייעדר כל כך הרבה זמן, אבל לראות אותו מחייך גורם לי להרגיש טוב. אני מאושר שהוא איתנו. הוא אוהב את המשחק יותר מכל דבר אחר ופשוט היה צריך לחזור לפרקט".

כשכל שחקניו יהיו בריאים, לאף מאמן בליגה לא יהיה יותר כישרון בקבוצה מנאש. "לא קשה לשחק כדורסל עם קווין דוראנט", אמר המאמן. "הוא ישפר את השחקנים האחרים. הוא מצריך תשומת לב רבה מהיריבות ולכן יוצר ריווח. הוא קולע את הזריקות שלו, אבל גם מייצר לאחרים. זה היה משחק ראשון מדהים עבורו, וגם כל ההופעה הקבוצתית שלנו היתה חזקה מאוד".

נאש דאג להחמיא גם לאירווינג ואמר: "הוא אחד השחקנים המוכשרים שראיתי, אחד מיוצרי הזריקות הטובים בהיסטוריה, לא רק בהשוואה לגובה שלו. הזריקות שהוא קולע בדרגת קושי כל כך גבוהה, הוא פשוט שחקן בלתי רגיל. כיף לצפות בו".

פרשן ESPN ושחקן העבר טים לגלר התמוגג. "זה לא פייר כלפי כל יתר בני האנוש שמשהו יכול להיראות כל כך קל אחרי היעדרות כל כך ארוכה", אמר. "הכול כל כך קל עבורו, זה רק מראה כמה מוכשר הוא. מעט מאוד שחקנים יהיו מסוגלים לחזור ככה, כשהטיימינג והקצב שלך מושלמים. זה מפחיד לחשוב איך הקבוצה הזו יכולה להיראות ברגע שכל שלושת הכוכבים יהיו בריאים, כי מבחינה אישית, מעולם לא היה כל כך הרבה כישרון התקפי בקבוצה אחת. ברוקלין השתמשה בדוראנט בצורה חכמה מאוד, בדרך כלל כשמישהו חוזר אחרי תקופה ארוכה הוא מיד עולה בחמישייה, אבל העובדה שהוא הסכים להישאר על הספסל, בדרך כלל אנחנו לא רואים את זה. זו גישה חכמה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully