וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי ביכולת שיא? קר: "בגוף ובראש, הוא מעולם לא היה טוב יותר"

למרות שגולדן סטייט מקרטעת, קרי מציג יכולות חדשות ומודה: "השנה הקשה זו רק גרמה לי לאהוב את המשחק עוד יותר". קאזינס רוצה הזדמנות אמיתית מהקליפרס, גאסול מתחייב ללייקרס למרות הפיחות במעמדו. סיכום הלילה

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. Jeff Chiu, AP
הקשיים של הווריירס מסיתים את הפוקוס מהיכולת שלו? קרי/AP, Jeff Chiu

למרות שגולדן סטייט מקרטעת, למרות שהפוקוס התקשורתי לא עליו, יש בארצות הברית מי שמשוכנע שמתחת לרדאר, רושם סטף קרי את היכולת הטובה בקריירה העונה. הלילה (בין שלישי לרביעי) סיפק כוכב הווריירס שזכה בשני תארי MVP ושלוש אליפויות בעבר, עוד הוכחה לכך, כשהמטיר 41 נקודות על מילווקי ועזר לקבוצה להתאושש ממשבר, אחרי שספגה שבעה הפסדים בשמונה משחקים.

"סטף היה פשוט פנומנלי הלילה", אמר סטיב קר. "ג'רו הולידיי ששמר עליו, הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה, והלילה הוא עשה עבודה טובה, השתמש בפיזיות ובכוח שלו. ועדיין סטף סיים עם 41 נקודות, זה מדהים, מרשים מאוד".

קר אומר ש"קרי משחק עם ביטחון עצום. קשה לומר אם הוא בשיא שלו, כי מהיום הראשון שלי פה, אף פעם לא ראיתי אותו משחק בחוסר ביטחון. אבל העונה הוא בהחלט נראה חזק ופיזי יותר מאי פעם. הגוף שלו, המחשבה שלו - הוא בהחלט במצב הכי טוב שאני זוכר אותו. הוא מבין כל סוג הגנה שהוא פוגש, מתמודד עם כל שחקן ששומר עליו גם אם הוא מאוד פיזי, פשוט יפה לראות את זה".

קרי מסכים עם הקביעה של מאמנו. "אני ממשיך לחפש דרכים להשתפר בהם כל הזמן. זו שנה מתסכלת ומאכזבת בסך הכל, עם הרבה תנודות ביכולת ובהישגים הקבוצתיים, אבל האתגר שלי עוד יותר יותר גדול עכשיו. העונה הזו רק גרמה לי לאהוב עוד יותר את המשחק".

דמרכוס קאזינס, לוס אנג'לס קליפרס. Marcio Jose Sanchez, AP
מרגיש מצוין. קאזינס/AP, Marcio Jose Sanchez

דמרכוס קאזינס בטוח: אני בכושר הטוב בקריירה. הסנטר שסבל מפציעות רבות שהפכו אותו מכוכב לשחקן שולי, ערך הלילה את הופעת הבכורה שלו בקליפרס ונראה טוב מאוד. הוא קלע 7 נקודות, הוריד 4 ריבאונדים וחילק שני אסיסטים ב-7 דקות בלבד בניצחון 116:133 של הקליפרס על פורטלנד, ונראה כמי שירוויח צ'אנס של ממש מהקבוצה מ-LA, שהחתימה אותו על חוזה ניסיון ל-10 ימים.

"השקעתי עבודה מטורפת כדי להגיע למקום שאני נמצא בו היום. פיזית, הגוף שלי מרגיש נהדר. כנראה שאני בכושר הטוב בקריירה. עכשיו אני צריך לשמור על הבריאות שלי ולהמשיך לשחק ברמה גבוהה. אני מבין את הסיטואציה שאני נמצא בה, מבין את ההזדמנות שקיבלתי ומתכנן לנצל אותה עד תום", אמר.

גם פול ג'ורג' החמיא לקאזינס ואמר: "הוא היה נהדר. הוא אולסטאר, ועדיין אחד הביגמנים הכי מוכשרים בליגה. הוא מסוגל לסיים בצבע, לקחת ריבאונדים, ראיתי היום קמצוץ מהיכולות שלו, ובטוח שיש לו עוד המון לתת".

עוד בוואלה!

הקליפרס חיסלו את לילארד, גולדן סטייט התעוררה, הלייקרס והסיקסרס התאוששו

לכתבה המלאה
מארק גאסול, לוס אנג'לס לייקרס, מול כריס בושיי, טורונטו ראפטורס. Chris O'Meara, AP
מצהיר נאמנות ללייקרס, למרות המצב המוזר. גאסול/AP, Chris O'Meara

מארק גאסול מתחייב להמשיך להיאבק על מקומו בלייקרס, למרות שההחתמה של אנדרה דראמונד תדחוק אותו לספסל. הסנטר הוותיק סיפק הלילה את משחקו הטוב ביותר העונה עם שיאים עונתיים בנקודות (13), ריבאונדים (9) וחסימות (4), ועזר לאלופה לנצח 101:110 את האקסית טורונטו.

"אני נשאר מוכן ומחוייב לחלוטין לקבוצה. כשיקראו לי, אהיה מוכן להזדמנות", אמר גאסול. "ברור שאנחנו צריכים לגרום לאנדרה להרגיש בנוח, ואם זה אומר שאוותר על המקום בחמישייה, זה בסדר מבחינתי. גם אם אשחק 5 או 10 דקות, לא חשוב באיזו עמדה, אתן את כולי. זו החלטה שקיבלתי על עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully