וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי אישרה שקווין דה בראונה חתם עד 2025, הספקולציות על הולאנד נמשכות

הבלגי שדרג את שכרו ו"קיבל הבטחות" על תוכניות החיזוק, וחתם לשנתיים נוספות בסיטי: "אני משחק את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלי". אחרי הרמיזות: גווארדיולה ממשיך לשבח את ארלינג הולאנד ה"מנוול"

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (רביעי) שקווין דה בראונה חתם על הארכת חוזהו הנוכחי בשנתיים נוספות, מה שישאיר אותו בקבוצה עד 2025. הבלגי כבר חמש שנים וחצי באיתיחאד, בתקופה שבה הפך לאחד הכדורגלנים הבולטים בקבוצה ובעולם. הוא זכה בשתי אליפויות, גביע אחד, ארבעה גביעי ליגה ופעם אחת בשחקן העונה. השנה הוא בדרך לאליפות נוספת, ואולי גם לעוד תואר אישי כמצטיין הפרמיירליג.

"לא יכולתי להיות מאושר יותר", אמר דה בראונה אחרי החתימה, "מאז שהגעתי לסיטי ב-2015, הרגשתי בבית. אני אוהב את האוהדים, המשפחה שלי התבייתה פה, המשחק שלי התפתח כאן. המועדון רעב להצלחות, וזה מאפשר לי למקסם את היכולת שלי. החתימה על החוזה החדש זו החלטה מתבקשת. אני משחק את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלי, ואני מרגיש שהטוב עוד לפנינו.

"פפ ואני רואים את המשחק בצורה דומה, ויחסים טובים עם המאמן זה תמיד חשוב, כשיש מטרות זהות. עכשיו המטרה שלי היא להבטיח שנסיים את העונה בצורה טובה. עד עכשיו התוצאות היו טובות, ונקווה לסיים את העונה עם תארים".

קווין דה בראונה מאריך חוזה, מנצ'סטר סיטי. מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
קווין דה בראונה מאריך חוזה, מנצ'סטר סיטי/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין אמר החתימה: "זה רגע משמעותי למועדון, קווין ללא ספק הוא אחד הכדורגלנים הטובים בעולם". באנגליה מדווחים שהחוזה החדש ישדרג את שכרו הקודם - 300 אלף ליש"ט לשבוע, מה שיהפוך אותו לאחד המרוויחים הגדולים בפרמיירליג, ושהקבוצה "נתנה לו הבטחות" בנוגע לתוכניות המקצועיות שלה. ב-255 ההופעות שלו בסיטי הוא כבש 65 שערים והוסיף 105 בישולים.

ההחתמה של דה בראונה מגיעה אחרי הרמיזות השונות של פפ גווארדיולה שהקיץ מנצ'סטר סיטי עשויה לחרוג ממנהגה ולהשלים עסקת ענק, על רקע האפשרות שהיא תרכוש את ארלינג הולאנד מדורטמונד. סיטי, כידוע, השקיעה מאות מיליוני ליש"ט בשחקני רכש אבל הרכישה הכי גדולה בתולדותיה הייתה 70 מיליון יורו על רובן דיאס הקיץ והיא מעולם לא התקרבה לסכומי השיא. לפני המשחק פפ אמר שהקיץ "זה אולי יקרה", ואתמול אחרי הניצחון על דורטמונד הוא התייחס להולאנד ולאיכויותיו. "כשאתה רוצה ללחוץ אותו הם משחקים בכדורים ארוכים להולאנד, והוא מנוול", אמר בחיוך, בניסיון להחמיא לחלוץ הנורבגי, "משחק המעבר שלו הוא מושלם, ויש להם מהירות, כך שקשה להתמודד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully