וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה רומז לפני המפגש מול דורטמונד והולאנד: "אולי" נשבור השנה את שיא ההעברות

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 19:45

מאמן מנצ'סטר סיטי לא מזלזל ביריבה לפני רבע גמר האלופות ("לא מתייחס למיקום שלהם בטבלה") ורומז לשינוי אפשרי בגישה לקראת חלון ההעברות (שלישי, 22:00, 5+)

רבע הגמרהסתיים06/04/2021
מנצ'סטר סיטי
  • בראונה (19)
  • פודן (90)
1:2
  • (84) רויס
דורטמונד
תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:1/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי תארח מחר (שלישי, 22:00, 5+) את בורוסיה דורטמונד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה של פפ גווארדיולה כמובן מגיעה פייבוריטית ברורה להמשיך אל חצי הגמר אחרי שניצחה בשבת 0:2 את לסטר והיא מוליכה את הפרמיירליג עם פער של 14 נקודות מהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. בורוסיה דורטמונד, מנגד, חזרה מפגרת הנבחרות עם תצוגה רעה והפסד 2:1 ביתי לאיינטרכט פרנקפורט, שהרחיק אותה שבע נקודות מהמקום הרביעי שמוביל אל ליגת האלופות גם בעונה הבאה.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא מסתכל על המיקום של דורטמונד בטבלה. גווארדיולה/רויטרס

מדובר במפגש פיקנטי מאוד עבור שחקנים רבים. ארלינג הולאנד יפגוש את הקבוצה בה אביו אלף אינגה שיחק בין 2003-2000. ג'יו ריינה ישחק נגד הקבוצה בה אביו קלאודיו שיחק בין 2007-2003 ואילקאי גונדואן ישחק נגד בורוסיה דורטמונד, שם כיכב בין 2016-2011 וזכה בדאבל ב-2011/12 והגיע איתה לגמר ליגת האלופות ב-2012/13 כשהוא גם כובש בגמר מול באיירן מינכן. ג'יידון סאנצ'ו, שהגיע לדורטמונד ממנצ'סטר סיטי, לא ישחק בגלל פציעה.

פפ גווארדיולה אמר לקראת ההתמודדות: "אולי העונה דורטמונד מתקשה עם העקביות, אבל אם מנתחים את האיכויות האישיות שלה, אז כל שחקן שם הוא פנטסטי. אפשר לדבר על הומלס, ג'אן, מונייה, דאהוד, כולם. הולאנד, סאנצ'ו, הזאר, רויס, בראנדט. השחקנים הצעירים מהאקדמיה שלהם נהדרים. הם עברו את סביליה, שהיא קבוצה חזקה מאוד בעיקר במשחקי נוקאאוט. כשאני מנתח קבוצה, אני אף פעם לא מסתכל על הטבלה. כשהייתי במינכן, דורטמונד תמיד הייתה היריבה הגדולה שלנו. תמיד היינו צריכים להיאבק מולה". גווארדיולה התייחס גם להדחה על ידי ליון בעונה שעברה: "זה נשאר בראש שלי למשך שבועות. זה היה כואב מאוד. זה היה המשחק האחרון של העונה ורצינו לעלות. זה כאב, אבל מה יכולנו לעשות? רק להתעורר שוב אחרי כמה ימים ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה. אנחנו שוב כאן ושוב מנסים".

קשר סיטי רודרי התייחס לארלינג הולאנד ואמר: "אני חושב שההופעות שלו מרשימות. הוא רק בן 21, אני חושב, והוא כובש המון שערים. אנחנו לא מרוכזים רק בשחקן אחד. דורטמונד היא קבוצה גדולה באירופה. אני זוכר ששיחקתי נגדם כשהייתי באתלטיקו וזה היה קשה מאוד. יש להם הרבה שחקנים צעירים, אבל גם שחקנים עם ניסיון".

מאמן דורטמונד אדין טרזיץ' אמר: "אנחנו מאוכזבים מההופעה שלנו ביום שבת. הביקורת שאנחנו סופגים היא מוצדקת. אנחנו לא צריכים לקחת את זה בצורה שלילית, יש לנו את האיכות. עכשיו זו האחריות שלנו להראות אותה. סיטי היא כרגע הקבוצה הכי טובה בעולם עם איכות מדהימה. זו משימה מרגשת ונצטרך להיות במיטבנו בשני המשחקים. סיטי תחזיק הרבה בכדור. היא אוהבת לעייף את היריבות שלה כדי לפתוח מרווחים. כשנחזיק בכדור, אנחנו צריכים לגלות תעוזה. במצב הזה קשה לעצור אותנו".

ארלינג הולאנד, שחקן בורוסיה דורטמונד. מתוך הטוויטר של בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
הולאנד, במטוס למנצ'סטר/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של בורוסיה דורטמונד

גווארדיולה טען היום שבניגוד למדיניות העבר של מנצ'סטר סיטי, ייתכן שהמועדון כן ישנה גישה ויחתים שחקן ב-100 מיליון יורו ומעלה. אומנם בעשור האחרון סיטי מוציאה מאות מיליוני יורו על רכש, אבל מעולם לא החזיקה בשיאי ההעברות, והשחקן הכי יקר שלה אי פעם הוא רובן דיאס שעבר הקיץ מבנפיקה ב-70 מיליון יורו. לטענת פפ, על רקע הספקולציות שהקבוצה תרכוש את הולאנד: "עד עכשיו המועדון החליט לא להשקיע סכום שקרוב ל-100 מיליון ליש"ט על שחקן אחד. אולי בעתיד זה יקרה, אם יוחלט שזה נחוץ על מנת לשפר את הקבוצה ל-105 השנים הקרובות".

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully