וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דורטמונד: "אין לנו שום כוונה לוותר על הולאנד, נשכנע אותו להישאר"

ואצקה מכחיש שהחלוץ הנורבגי המבוקש בדרך החוצה, ובטוח: "השוק יהיה דל מאוד בקיץ. הקבוצות הגדולות מתחילות להבין את נזקי הקורונה". וגם: שיחת הטלפון שהרתיחה את ראיולה

תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:1/ספורט 1

שאלת עתידו של ארלינג הולאנד ממשיכה להסעיר את הכדורגל העולמי. בורוסיה דורטמונד הולכת ומתרחקת מליגת האלופות, מה שהולך ומקרב את החלוץ הנורבגי לעזוב את הקבוצה בתום העונה.

למרות זאת, מנכ"ל דורטמונד האנס יואכים ואצקה טוען שהתכנית היא להשאיר את הולאנד. "אין לנו שום תוכניות אחרות. נשוחח בנושא עם ארלינג, אביו וסוכנו מינו ראיולה, ונבהיר לו שאנחנו רוצים שהוא ישמח להישאר אותנו, לכבוש שערים ולקחת את הקבוצה רחוק בעונה הבאה. אין שום תוכנית חלופית כרגע".

ואצקה טוען ש"אנחנו בכלל לא מתעסקים בזה. אם תגיע הצעה יוצאת דופן, נדון בה עם השחקן והסוכן, כמו תמיד. אבל אני משוכנע שהשוק יהיה דל מאוד הקיץ. הקבוצות הגדולות של אירופה מתחילות להבין רק עכשיו את נזקי הקורונה. אי אפשר לתקן אותם תוך שבועיים".

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. Martin Meissner, AP
הטירוף גובר. הולאנד/AP, Martin Meissner

בינתיים, נציגיו של הסקורר הצעיר ממשיכים לספוג ביקורת על התנהלותם. אמש (ראשון) חשפו בדיווח ב-RAC1 הקטלאני את רשימת הדרישות "השערורייתיות" וה"חמדניות" לטענתם, שהציבו סוכן העל מינו ראיולה ואביו של הולאנד לברצלונה: בין היתר, השניים דרשו לקבל כל אחד מענק חתימה בגובה של 20 מיליון יורו, דנו על שכר שנתי של למעלה מ-30 מיליון יורו להולאנד עצמו, וכן דרשו הבטחה שליאו מסי יישאר בקבוצה. סכום ההעברה שדורטמונד אמורה לקבל מהקטלאנים, אם המהלך יקרום עור וגידים, הוא כ-150 מיליון יורו.

עדיין לא ברור כיצד ברצלונה ששקועה בחובות ענק (לפי דיווחים, הגירעון של המועדון עומד על למעלה ממיליארד יורו), אמורה לממן עסקה יקרה שכזו. לפי דיווחים נוספים שהגיעו מספרד אמש, ז'ואן לאפורטה שוחח עם ראיולה על האפשרות לרכוש את הולאנד בקיץ הבא במחיר מופחת, שאמור לעמוד על 75 מיליון יורו בקירוב. לאפורטה שמצוי ביחסים מצוינים עם ראיולה, עשוי לקבל זכות ראשונים על החלוץ, שמחוזר נמרצות גם על ידי ריאל מדריד.

מי שכבר ככל הנראה לא חלק מהמירוץ - לפחות לא בקיץ הקרוב - היא מנצ'סטר סיטי. פפ גווארדיולה הצהיר בסוף השבוע שייתכן שהקבוצה כלל לא תחתים מחליף לסרחיו אגוארו שיעזוב בקיץ, משום ש"המחירים בשוק בלתי נתפסים".

כך או כך, במחנה של הולאנד הודפים את השמועות ומכחישים את רוב הפרטים. מינו ראיולה צייץ הלילה בתגובה לפרסומים על העמלות והבונוסים שדרש, כביכול כחלק מהעסקה וכתב: "פייק ניוז". בתגובה, העיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו (RAC1) התקשר לסוכן בשעת לילה מאוחרת בזמן שידור לייב באינסטגרם. בשיחה בין השניים נראה הכתב שואל: "אתה טוען שהמידע שלי הוא פייק ניוז, ויודע שזה לא נכון", וראיולה עונה: "משוגע, תפסיק להתקשר אליי, בטח בשעות כאלה", ומנתק מיידית.

עוד בוואלה!

בספרד חושפים: הדרישות המנופחת של מחנה ארלינג הולאנד מברצלונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully