וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: הדרישות המנופחת של מחנה ארלינג הולאנד מברצלונה

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 18:39

אביו של השחקן רוצה 20 מיליון יורו, ראיולה ידרוש סכום דומה, וזה עוד לפני דמי העברה ומשכורת לחלוץ. בינתיים, בגרמניה תוקפים את הגישה של הנורבגי ("אם הוא רוצה ללכת, תנו לו") וגם את דורטמונד: "שיבדקו למה שחקנים תמיד יורקים להם בפרצוף"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:1/ספורט 1

אם לא יהיו הפתעות עד סיום העונה, בורוסיה דורטמונד לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. השוורצגלבן הפסידו אתמול (שבת) 2:1 בבית ליריבה הישירה על המקום הרביעי, איינטרכט פרנקפורט, והם מרוחקים כעת שבע נקודות מהכרטיס לצ'מפיונס.

ההפסד הגיע אחרי כמה ימים בהם בכל אירופה עסקו בעתידו של ארלינג הולאנד ובתחנה הבאה שלו. לפי דיווחים בספרד, אביו של ילד הפלא וסוכנו, מינו ראיולה, הגישו לברצלונה את הדרישות הבאה - אם הקטלאנים רוצים לזכות באחד הפרסים הגדולים ביבשת:

  • 20 מיליון יורו למינו ראיולה
  • 20 מיליון יורו לאביו של ארלינג הולאנד
  • 30 מיליון יורו לעונה, נטו, לארלינג הולאנד עצמו
  • הישארות של ליאונל מסי
  • וזאת בלי לציין את דמי ההעברה שבורוסיה דורטמונד תדרוש
שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. Martin Meissner, AP
"צריך להיות שמח שהוא לובש את מדי דורטמונד". הולאנד אתמול/AP, Martin Meissner

בגרמניה היו רבים שלא אהבו את הפומביות של הנחיתה של נציגיו של הולאנד בספרד, ושהיו משוכנעים שזה פגע בקבוצה. שחקן העבר דידי המאן, שמשמש היום כפרשן ב"סקיי", תקף גם את דורטמונד וגם את סביבתו של השחקן: "דורטמונד התייצבה למשחק הכי חשוב שלה העונה בלי יכולת להתייחס לכל מה שקרה בימים האחרונים, רק כי היא חוששת להכעיס את השחקן. במועדון צריכים לבדוק למה שחקנים יורקים להם בפרצוף".

"ההתנהגות של אביו של הולאנד ושל הסוכן שלו דוחה וחסרת כבוד", הוסיף המאן, "אם הוא רוצה לעזוב, תנו לו. דורטמונד שילמה הרבה כסף על ילד בן 18, הוא צריך להיות שמח שהוא לובש את המדים שלה".

המאן הזכיר את המקרים הקודמים של עוסמאן דמבלה ופייר אמריק אובמיאנג. הראשון רצה לעבור לברצלונה וכשהמו"מ התעכב, פצח בשביתה. השני נהג בצורה דומה כשארסנל הגישה עליו הצעה שנה לאחר מכן. שניהם אגב, עברו בסופו של דבר.

דמבלה לא הגיע לאימונים והבעיר את חמתם של חבריו לקבוצה. השוער הוותיק רומן ויידנפלר אמר חודשים לאחר מכן: "כדורגל הוא ענף קבוצתי, זה לא טניס. הוא גרם לסערה במועדון, לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות. במקום להיות אסיר תודה על המקום בו הוא נמצא, הוא עשה שביתה וזנח את הקבוצה".

פטר שטוגר שאימן את דורטמונד כשאובמיאנג נמכר ממנה לארסנל, סיפר: "הוא התאמן היטב ארבעה ימים בשבוע, אבל הבריז מפגישות קבוצתיות וסירב לרוץ באימונים המסכמים. עשינו הכול כדי להשאיר אותו, אבל הוא לא הסכים. לפני שהוא עבר לארסנל, הוא בא והתנצל בפניי על ההתנהגות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully