וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ארלינג הולאנד וסוכנו נפגשו עם לאפורטה ובהמשך גם עם פרס

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 18:50

כוכב דורטמונד בדרך לאחת הגדולות בספרד? ב"אס" ובמארקה דווח כי סוכנו של הנורבגי ואביו נפגשו עם נשיא ברצלונה החדש, ולאחר מכן ייפגשו גם עם האיש החזק בריאל מדריד. התנאי של מסי להארכת חוזה: פרויקט מנצח שיביא תארים בטווח הקצר

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על אברטון בגביע/ספורט1

האם ארלינג הולאנד בדרך לאחת הגדולות בספרד? היום (חמישי) נצפו בנמל התעופה בברצלונה סוכנו של חלוץ בורוסיה דורטמונד, מינו ראיולה, ביחד עם אביו של השחקן. השניים נחתו בקטלוניה והתקבלו על ידי עוזרו האישי של הנשיא הנכנס ז'ואן לאפורטה, שהסיע אותם עם רכבו לכיוון העיר.

ב"ספורט" הקטאלני, שם פורסמה הידיעה שלוותה בתמונה של ראיולה והולאנד האב בשדה התעופה בברצלונה, טוענים שמערכת היחסים בין לאפורטה לראיולה נהדרת, וזו אחת הסיבות שבמועדון משוכנעים שהחלוץ הצעיר יבחר בהם. בנוסף, נטען כי סוכן העל ואביו של הפנומן הנורבגי הצעיר צפויים להיפגש גם עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, ובהחלט לא ניתן לשלול כי כוכב דורטמונד ינחת בסופו של דבר בבירת ספרד.

רק אתמול דיווח כלי התקשורת באנגליה על כך שמנצ'סטר סיטי ויתרה על החלום להחתים את ליאונל מסי. אבל האם הכוכב הגדול שמסיים את חוזהו בקיץ, יחתום על חוזה חדש או יעשה את המעבר הסנסציוני לקבוצה אחרת?

מסי, שחוזהו מסתיים רק בעוד שלושה חודשים, שמח לשמוע שז'ואן לאפורטה נבחר שוב לנשיא ברצלונה, אך ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שהוא עדיין מחכה להצעה מהנשיא החדש ישן. לאפורטה עדיין בוחן את מצבו הכלכלי של המועדון ולאחר מכן יגיש הצעה לקפטן שלו, אך לפי הדיווח כסף לא יהווה את השיקול העיקרי של הכוכב הארגנטינאי בהחלטה אם להישאר או לעזוב.

מה כן יהיה השיקול העיקרי? מסי יישאר רק בקבוצה שתהיה תחרותית בעיקר בליגת האלופות, שם הקטלאנים מתבזים שנה אחרי שנה מאז הזכייה במפעל ב-2015. מסי רוצה שלאפורטה יציג בפניו פרויקט מנצח ותוכנית שאפתנית שמטרתה תהיה להביא תארים בטווח הקצר ולא בנייה לטווח הארוך.

מסי מודע לכך שהוא לא ירוויח את הסכומים האסטרונומיים שהוא מרוויח בחוזה הנוכחי בהתחשב במצב הכלכלי של המועדון וגילו של השחקן (33). ההנהלה החדשה מצידה אופטימית לגבי מסי שמחכה לא רק לחוזה החדש, אלא רוצה לשמוע מה לאפורטה מתכנן, כאשר המטרה הגדולה של המועדון בקיץ תהיה להחתים את ארלינג הולאנד כיורש של לואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully