וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הציב לברצלונה תנאים להישארות, בספרד טוענים: "הולאנד בחר בריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 9:11

על פי התקשורת הקטאלנית, לפרעוש יש שלושה תנאים, כולל החתמה של כוכב גדול. על פי ה"אס", חלוץ דורטמונד "כבר מחכה לרשום את המשחק הראשון שלו בסנטיאגו ברנבאו"

תקציר יורו צעירות: ספרד - צ'כיה 0:2/פלייר

בספרד עוסקים בימים האחרונים בעיקר בשני שחקנים: ליאונל מסי וארלינג הולאנד. עדיין לא ברור האם הפרעוש יישאר בקבוצה שבה גדל, או יעזוב למקום אחר. בנוגע לחלוץ הנורבגי של בורוסיה דורטמונד, בתקשורת המקומית עוסקים בעיקר בשאלה היכן הוא ישחק בעונה הבאה - בריאל מדריד או בברצלונה?

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
הציב תנאים. מסי/רויטרס

נתחיל במסי. על פי דיווח בספרד, הפרעוש הציב להנהלת ברצלונה שלושה תנאים להישארות; הראשון, מסי מעוניין שבמועדון יבצעו לפחות החתמה אחת נוצצת בקיץ הקרוב (הולאנד?). בנוסף, מעוניין הארגנטינאי שבקבוצה ימשיכו לקדם שחקנים צעירים מהאקדמיה המפוארת לה מאסיה. התנאי השלישי: מסי רוצה שהתקשורת בינו לבין קומאן ובינו לבין ההנהלה תהיה שוטפת.

בתקשורת הקטאלנית טוענים שאם הולאנד לא יגיע, ברצלונה תנסה לצרף חלוץ אחר, כששמו של הארי קיין עלה גם כן. "קיין רוצה לעזוב את טוטנהאם, ונראה שהיו"ר דניאל לוי לא יאשר לו לעזוב לקבוצה אחרת בפרמיירליג, כך שיש סיכוי שהוא יגיע לספרד", כתבו ב"ספורט".

מלבד קיין, ב"מונדו דפורטיבו", ציינו אלטרנטיבות נוספות לעמדת החלוץ, אם הולאנד או קיין לא יגיעו. "גם רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס, אלכסנדר איסק, פאולו דיבאלה וממפיס דפאי וקון אגוארו החופשיים הם אופציות טובות".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בקרוב בלבן? הולאנד/רויטרס

ומה בנוגע להולאנד? על פי אחד מאתרי הספורט המובילים בספרד, "אס", החלוץ הצעיר של דורטמונד בחר בריאל מדריד. "הולאנד מעדיף לשחק בריאל מדריד", נכתב בדיווח. "הוא כבר מחכה לרשום את המשחק הראשון שלו בסנטיאגו ברנבאו, כך טען אביו של השחקן. אלא שכרגע נראה שישנם כמה קשיים שעלולים לטרפד את העסקה, וביניהם חוסר הרצון של קבוצתו למכור אותו והדרישות הכספיות הגבוהות של סוכנו מינו ראיולה. בכל מקרה, ריאל מדריד לא תיכנס לקרב הצעות עם קבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully