וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ליברפול: רפאל וראן חיובי לקורונה ויחמיץ גם את הקלאסיקו

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 14:54

שעות לפני המשחק מול ליברפול (22:00, ספורט 5): הבלאנקוס הודיעו שהבלם שנמצא חיובי לנגיף יחמיץ גם את ברצלונה וצפוי להחמיץ גם את הגומלין בצ'מפיונס. קלופ לא מחפש נקמה, אבל מודה: "לא הייתי מזמין את ראמוס ליום ההולדת שלי"

רבע הגמרהסתיים06/04/2021
ריאל מדריד
  • ג'וניור (27)
  • אסנסיו (36)
  • ג'וניור (65)
1:3
  • (51) סלאח
ליברפול
תקציר ה-0:3 של ליברפול על ארסנל/ספורט1

ריאל מדריד וליברפול, שתיים מהקבוצות המעוטרות באירופה, ייפגשו מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5) למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. שתי הענקיות שחולקות 19 תארים במפעל הקבוצות הגדול מכולם (מדריד 13, ליברפול 6), נפגשו 6 פעמים בעבר והמאזן עומד על 3 ניצחונות לכל אחת, ללא תוצאות תיקו.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח מול שחקן ריאל מדריד מרסלו. AP
שתיים מהקבוצות המעוטרות באירופה/AP

ריאל מדריד

בריאל מדריד הודיעו מספר שעות לפני המשחק שהבלם רפאל וראן נמצא חיובי לנגיף הקורונה והוא כמובן ייעדר. הצרפתי ייכנס לבידוד ויחמיץ גם את הקלאסיקו מול ברצלונה בשבת וככל הנראה גם את הגומלין מול המייטי רדס. בספרד דיווחו עוד לפני המפגש שהמאמן זינדין זידאן שוקל לפתוח עם שלושה בלמים וכעת לא ברור איך יבחר לפתוח. יש לציין שבמשחק הליגה האחרון פתח הצרפתי עם פרלן מנדי בעמדת הבלם. בניגוד לווראן, קארים בנזמה שנמצא בכושר הבקעה פנטסטי כמובן יפתח והבלאנקוס מקווים שהוא ימצא את הרשת משחק שמיני ברציפות בכל המסגרות.

"יורגן קלופ מאמן מצוין", אמר זינדין זידאן במסיבת העיתונאים, "הוא מאמן כבר זמן רב, יש לו ניסיון והוא עושה עבודה טובה מאוד. ההגנה של ליברפול? אני לא יודע אם זו נקודת התורפה שלה. יש להם מחליפים שישחקו במקום הפצועים. גם לנו יש שחקנים חסרים, אבל הקבוצתיות שלנו חזקה".

נאצ'ו אמר: "אפשר להגיד שאני בשיא הקריירה שלי כרגע. אני מרגיש חשוב לקבוצה ואני מלא ביטחון. המשחק מחר? צריך לנצל רגעים יפהפיים כאלה, בעיקר בשביל שחקן כמוני שעלה כל הדרך מהנוער עד הבוגרים. להיות חלק מזה, ללבוש את המדים של ריאל מדריד זה דבר קסום".

עוד בוואלה!

רפא בניטס על האקסיות: "היציעים הריקים הם יתרון לריאל מדריד"

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ. מתוך המסע"ת, צילום מסך
"לא. זה לא סיבוב נקמה. החיים לא עובדים ככה. אני לא מאמין בזה, אבל יהיה נחמד אם נעבור". קלופ/צילום מסך, מתוך המסע"ת

ליברפול

יורגן קלופ נשאל האם יפתח עם כל ארבעת החלוצים שלו ואם פירמינו יפתח: "אתם תהיו חייבים לחכות! האם זידאן אמר משהו על ההרכבים? נראה. אבל זה נראה טוב מול ארסנל, לא?". כשנשאל האם הוא חושב על נקמה על ההפסד בגמר הצ'מפיונס 2018, ענה: "לא. זה לא סיבוב נקמה. החיים לא עובדים ככה. אני לא מאמין בזה, אבל יהיה נחמד אם נעבור. הם מצוינים ויודעים טוב מאוד איך זה עובד".

האם הוא היה רוצה לעבוד בקבוצה ספרדית? קלופ: "יש שם שלוש קבוצות טובות. כולן יתאימו לי. הבעיה היחידה היא שהספרדית שלי רעה מאוד. אבל לכולן יש מאמנים טובים. לאמן יום אחד את ריאל מדריד? בסוף הקריירה שלי, אם אעבוד בשלושה מועדונים (מיינץ, דורטמונד, ליברפול) זה לא רע, לא? לא אתחרט על זה".

על המצב של ליברפול: "לפני כמה זמן נתתי ריאיון ואמרתי שאין לנו סיכוי לטופ-4, אבל עכשיו זה נראה יותר טוב. אנחנו צריכים לרדוף אחרי הקבוצות שמעלינו, ואחרי ריאל מדריד שנמצאת בתקופה טובה. הם מנוסים מאוד, ואם מישהו יודע לנצח בליגת האלופות, זה הם". על סרחיו ראמוס, שעשה את העבירה המפורסמת על סלאח בגמר בקייב וגרם לפציעתו: "המוטיבציה שלי גבוהה, אנחנו משחקים נגד ריאל מדריד, זה לא בגלל 2018. אבל כמובן שאני זוכר את המשחק. אם מישהו היה שואל אותי שבוע אחרי המשחק אם אזמין את ראמוס ליום הולדת שלי, הייתי אומר שלא. זה היה לילה מוזר, אבל הוא היה מזמן".

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully