וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס על האקסיות: "היציעים הריקים הם יתרון לריאל מדריד"

הבלאנקוס יארחו את ליברפול למשחק הראשון ברבע גמר האלופות (ג', 22:00, ספורט 5). בניטס: "מי שתכפה את הקצב שלה, תרוויח"

תקציר ה-0:3 של ליברפול על ארסנל/ספורט1

רפא בניטס התראיין הבוקר (שני) ל"מארקה" וחווה את דעתו לקראת המשחק הראשון בין ריאל מדריד לליברפול ברבע גמר ליגת האלופות (22:00, ספורט 5). הספרדי בן ה-60, מדרידאי מבטן ולידה, אימן את שתי הקבוצות ואת זו ממרסיסייד אף הוביל לזכייה בליגת האלופות ב-2005.

"ריאל מדריד וליברפול קבוצות טובות ולדעתי אין פייבוריטית ברורה", אמר בניטס, "אני חושב שליברפול תנסה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב: ללחוץ, לדחוף קדימה בכל רגע אפשרי. יחד עם זאת, אם ריאל תצליח להניע את הכדור, היא תצטרך להיזהר מאוד מהמעברים של ליברפול. זה מה שקלופ עשה בשני המשחקים נגד ר.ב. לייפציג בשמינית הגמר. בראשון ליברפול נתנה ליריבה להניע כדור וטסה קדימה למתפרצות והשני לחצה גבוה. בשני המשחקים התכנית שלה הצליחה".

רפא בניטס, מאמן ניוקאסל. GettyImages
מכיר את שני המועדונים מקרוב. בניטס/GettyImages

בניטס נולד במדריד ושיחק בקבוצות הנוער והמילואים של ריאל. אחרי שפרש, אימן את קבוצת המילואים ויצא לסיבוב ארוך, לפני שחזר לעמוד על הקווים בקבוצה הראשונה בעונת 2015-16. חלק מהסיבוב הזה כלל שש שנים באנפילד. "ליברפול תרצה לשחק מהר, בעוד מדריד תנסה להאט את הקצב", הוא הוסיף, "הקבוצה שתצליח לכפות את הקצב שלה על המשחק, תשיג יתרון גדול".

המשחקים כמובן יתקיימו ללא קהל ובניטס אמר: "אני חושב שהיציעים הריקים בשני המשחקים הם יתרון לריאל מדריד. האווירה באנפילד, עם האוהדים שתמיד דוחפים, תמיד היוותה ערך מוסף לליברפול - בכל משחק ובכל מפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully