וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן קרץ ליובנטוס והדאיג את ריאל, קלופ נגד השופטים והאצטדיון

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 8:21

הבלאנקוס חוגגים עם ויניסיוס ("שחקן העתיד שלנו"), אבל מוטרדים מההצהרה של המאמן. קלופ טוען: מאנה קופח בכוונה, המגרש לא ראוי

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם קאסמירו. רויטרס
יכולים להריח את חצי הגמר. שחקני ריאל חוגגים עם ויניסיוס/רויטרס

מספר שעות לפני המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות, התבשרה ריאל מדריד כי תיאלץ להסתדר גם ללא רפאל וראן, שנמצא חיובי לקורונה. הבלם הצרפתי הצטרף לסרחיו ראמוס הפצוע, וקשה היה לראות כיצד הגנת הבלאנקוס תצליח להסתדר עם כוח האש הגדול של המרסיסיידרס. הפיתרון הגיע מההתקפה: הקבוצה של זינדין זידאן ניצחה 1:3 במדריד, השיגה מקדמה גדולה לקראת הגומלין, והוכיחה פעם נוספת שיש מעט מאוד קבוצות עדיפות עליה במאני טיים. ויניסיוס כיכב עם צמד (27, 65), מרקו אסנסיו הוסיף (36), מוחמד סלאח רק צימק (50) לקראת הגומלין ביום רביעי הבא.

"זה ניצחון חשוב מאוד", אמר גיבור המשחק הברזילאי. "זו ליגת האלופות, כך שתוצאה של 1:3 היא טובה מאוד. עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה של העונה ואנחנו רוצים לנצח כל משחק. זה מה שצריך לעשות. לא נתנו לליברפול ליצור כמעט אף מצב, וצריך להמשיך ככה. המאמן נותן לנו שקט, אנחנו עושים כל מה שהוא מבקש מאיתנו, הוא כל הזמן אמר לי שהרגע שלי יגיע והיום זה קרה. החברים שלי לקבוצה נותנים לי כוח, אני צריך להגיע למצבים המכריעים ולהבקיע את השערים להם אנחנו זקוקים. אנשים מבחוץ מדברים, אבל אני ממשיך לעבוד. מעולם לא כבשתי כאן צמד, אז זה כנראה הרגע הגדול ביותר שלי ריאל, תמיד חלמתי לשחק כאן".

פרלאן מנדי אמר על ויניסיוס: "הוא שחקן נהדר, וכולנו יודעים כמה הוא מוכשר. היום הוא הראה את זה על המגרש, וזה משמח מאוד. אני מקווה שהוא יהיה שחקן העתיד של ריאל מדריד".

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן חגג עם ויניסיוס את המשחק הפנטסטי, והרבה להחמיא לו בסיום. "אני כל כך שמח בשבילו. השערים האלה יעשו פלאים לביטחון שלו, והוא ראוי לזה. ידענו שהמגנים של ליברפול יוצאים קדימה לעיתים קרובות, ורצינו לנצל את זה. ויני עשה את זה בצורה נהדרת", אמר.

יחד עם זאת, זידאן גם הדאיג את המדרידאים כשבראיון קצר לתקשורת האיטלקית הצהיר: "איטליה נמצאת בלב שלי, טורינו נמצאת בלב שלי. ביליתי חמש שנים מדהימות בטורינו וליובנטוס עדיין יש מקום מיוחד בלב שלי. אבל כרגע אני בריאל מדריד".

האמירות של זידאן מגיעות על רקע הדיווחים על הפנטזיה של הגברת הזקנה להחליף את אנדראה פירלו המאכזב במאמן בעל שיעור קומה. מלבד זידאן, גם מסימיליאנו אלגרי הוזכר כמועמד.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ליברפול במפגש הראשון ברבע הגמר

לכתבה המלאה

יורגן קלופ נשמע עצבני בסיום, והאשים את השופטים ביחס לא הוגן כלפי סאדיו מאנה. "אני לא מבין מה השופטים רצו מסאדיו היום. מבחינתי, היה פה משהו אישי נגדו. הם נמנעו מלשרוק על עבירה ברורה עליו, וזה לא הוגן. אמרתי את זה גם לשופט בסיום".

לקלופ היו גם תלונות על האיכות של המשטח באצטדיון די סטפנו, שמשמש את ריאל מדריד באופן זמני. עוד לפני המשחק טענו בספרד שקלופ הגדיר את המגרש כ"מגרש אימונים", ובסיום הוא אמר: "היה משחק קצת מוזר, ואני בטוח שבאנפילד יהיה לנו יותר קל, כי לפחות מדובר באצטדיון. זה יעזור לנו".

ג'ורג'יניו ויינאלדום סיכם: "זה היה קשה, פגשנו קבוצה חזקה ולא שיחקנו כמו שצריך במחצית הראשונה. איבדנו מסירות פשוטות, לא היינו מרוכזים בשני רגעים וספגנו. לא היינו חדים מספיק. במחצית השנייה אמרנו שצריך לשנות את המשחק שלנו, היינו קצת יותר מרוכזים ובגלל זה כבשנו. לצערי הם כבשו בעצמם ולכן זה יהיה קשה יותר. קיווינו לתוצאה טובה יותר".

שחקן העבר מייקל אואן דיבר על האנרגיה הרעה איתה לטענתו עלתה ליברפול: "זה מתחיל מהחלק האחורי. כשיש לך כל כך הרבה ביטחון בצמד הבלמים שלך, אתה יכול ללחוץ. אבל עכשיו ליברפול כבר לא לוחצת עם אותה התלהבות או משחק עם אותה אנרגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully