וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מבקרים את הקוון שביקש חתימה מהולאנד, ומסבירים למה ה-VAR לא בדק את השער שנפסל לדורטמונד

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 12:01

תסכול גדול בדורטמונד מפסילת השער ב-2:1 מול מנצ'סטר סיטי, ביקורת על הקוון שניגש "כמו מעריץ" לכוכב הנורבגי. גווארדיולה: "אנחנו נצטרך לנצח בחוץ"

ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד מול אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
סאנצ'ו לא אהב את פסילת השער. בלינגהאם מול אדרסון/GettyImages, Michael Regan

שער של פיל פודן בדקה ה-90 סידר אמש (שלישי) למנצ'סטר סיטי ניצחון 1:2 ביתי מול בורוסיה דורטמונד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. בדורטמונד כעסו מאוד על השיפוט אחרי שהשופט הרומני אובידיו הטגאן העניק פנדל לסיטי שלאחר מכן נפסל בעקבות צפייה נוספת במוניטור ובעיקר בגלל שער שנפסל לג'וד בלינגהאם למרות שלא נראה שביצע עבירה על אדרסון. בלינגהאם הצליח לחטוף את הכדור מרגלי שוער סיטי, אבל השופט החליט שעשה עבירה. על פי ההילוך החוזר נראה שבהחלט חילוץ הכדור היה נקי, אבל הדבר לא נבדק על לידי VAR מאחר שהשריקה של השופט באה לפני שבלינגהאם כבש וכך למעשה לא נפסל שער ולפיכך לא נדרשה בדיקה.

"אני בהחלט חושב שנגעתי רק בכדור", אמר בלינגהאם בסיום, "יש כל כך הרבה מצלמות שיכולות לבדוק, אבל הם לא חיכו. חייבים לבדוק את זה". ג'יידון סאנצ'ו הפצוע צייץ: "השופט הזה צריך להיבדק". "אני בהחלט חושב שנגעתי רק בכדור", אמר בלינגהאם בסיום, "יש כל כך הרבה מצלמות שיכולות לבדוק, אבל הם לא חיכו. חייבים לבדוק את זה".

הציוץ של ג'יידון סאנצ'ו נגד השופט במשחק בין מנצ'סטר סיטי לבורוסיה דורטמונד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הציוץ של סאנצ'ו/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בסיום המשחק התרחש עוד אירוע לא שגרתי כשהקוון נצפה ממתין לחלוץ דורטמונד ארלינג הולאנד במנהרה בדרך אל חדר ההלבשה וביקש ממנו חתימה. הנורבגי עצר וחתם לו בחיוך, כשהוא אף מניח יד על כתפו. הפרשנים באנגליה לא אהבו את ההתנהגות של צוות השיפוט הרומני. ג'ולן לסקוט, שחקן העבר, אמר: "אתה יכול להיות מעריץ, אבל אתה לא יכול לעשות דבר כזה מול שחקנים אחרים. זה פשוט לא נראה טוב". אואן הארגריבס הוסיף: "זה פשוט לא מתאים לתדמית של השופטים. אין רגע נכון לעשות דבר כזה".

עוד בוואלה!

זידאן קרץ ליובנטוס והדאיג את ריאל, קלופ נגד השופטים והאצטדיון

לכתבה המלאה
חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד חותם לקוון אחרי המשחק נגד מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
ראוי? הולאנד/צילום מסך, מתוך טוויטר
חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד חותם לקוון אחרי המשחק נגד מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד חותם לקוון אחרי המשחק נגד מנצ'סטר סיטי/צילום מסך, מתוך טוויטר
חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד חותם לקוון אחרי המשחק נגד מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד חותם לקוון אחרי המשחק נגד מנצ'סטר סיטי/צילום מסך, מתוך טוויטר

* מרקו רויס כבש את שערו ה-18 עבור דורטמונד בליגת האלופות והפך למלך שערי הקבוצה במפעל. הוא עקף את רוברט לבנדובסקי, שכבש 17 שערים במדים הצהובים-שחורים.

* רויס קטע רצף של 788 דקות בלי שער חובה של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.

* פיל פודן הוא האנגלי השלישי הכי צעיר שכובש ברבע גמר ליגת האלופות בגיל 20 ו-313 ימים. רק אלן סמית' (בלידס 2001 כשהיה בן 20 ו-158 דקות) ות'יאו וולקוט (בארסנל כשהיה בן 20 ו-30 ימים).

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. Clive Brunskill, GettyImages
יספיק לסיטי לגומלין?/GettyImages, Clive Brunskill

קפטן דורטמונד מרקו רויס אמר אחרי המשחק: "אנחנו כועסים. לספוג ממש לפני הסיום זה מיותר לגמרי. אנחנו נעלמנו לשתי שניות והם הראו את האיכות שלהם. היינו צריכים לעצור את כדור הרוחב הזה. בסך הכול אני חושב שסיפקנו תצוגה נהדרת. במחצית הראשונה לא הראינו את התעוזה שהראינו במחצית השנייה, שהייתה טובה יותר מבחינתנו. היה משחק שקול, סיטי החזיקה בכדור יותר והיו לה כמה מצבים מסוכנים, אבל התמודדנו טוב וכל כך חבל שלא זכינו לתמורה עבור כל הלחימה, האנרגיה והתשוקה שהבאנו אל המגרש. נלחמנו עד שלא יכולנו יותר. זה מתסכל מאוד שלא כבשנו יותר משער אחד מכל המצבים שהיו לנו ואז עוד ספגנו את השני".

בלם הצהובים-שחורים מאטס הומלס הוסיף: "נתנו את כל מה שהיה לנו. זו ההופעה שאנחנו צריכים לספק בכל שלושה ימים. אם היינו משיגים 1:1 היינו מרוצים, אבל השער המאוחר של סיטי לא משאיר אותנו עם תחושה טובה למרות שעשינו הרבה דברים בצורה נכונה. יש לנו עדיין הזדמנות. ברור ש-1:1 היה הרבה יותר טוב. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לכבוש בגומלין, אבל ראינו הלילה שהגענו ליותר מצבים ממה שהיו לסיטי למרות שלא ציפו לזה. אנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר בגומלין. זה אתגר גדול".

מאמנה הזמני של בורוסיה דורטמונד אדין טרזיץ' אמר: "ידענו שסיטי תחזיק הרבה בכדור, ורצינו שזה יהיה באזורים לא מסוכנים. הצלחנו לעשות את זה לא רע. הצלחנו למנוע מהם להגיע למצבים ואיימנו על השער שלהם כשיצאנו קדימה. היה משחק שוויוני מאוד ולכן אנחנו כל כך מאוכזבים מהתוצאה בסיום". על השיחה שהייתה לו עם פפ גווארדיולה אחרי המשחק אמר טרזיץ': "היו בינינו כמה מילים יפות, אבל אנחנו עדיין לא גמרנו את הסיפור שלנו. נתראה שוב בעוד שמונה ימים. זו רק המחצית וההתמודדות עדיין פתוחה. נהיה מוכנים לתת הכול כדי להגיע לסיבוב הבא".

קווין דה בראונה, שכבש את הראשון ומסר כדור יפה בתחילת המהלך של השער השני, אמר: "העונה הזו התחילה בספטמבר ולא עצרה מאז. אנחנו בריצה מדהימה של משחקים, הקבוצה הגיבה היטב לאתגר העונה. אנחנו במצב טוב ויש לנו מזל כי אנחנו מתמודדים על כל התארים. ראינו את הדרך בה דורטמונד שיחקה. היא שיחקה טוב מאוד עם הכדור וזה גרם לנו כמה בעיות. אני חושב שבמחצית הראשונה קצת התקשינו להגיע למצבים, אבל במחצית השנייה הגענו לכמה. יכולנו לכבוש שערים נוספים, אבל חבל מאוד שספגנו את השוויון. הגבנו טוב מאוד כדי להשיג את הניצחון. אנחנו יודעים ש-1:2 זו תוצאה מסוכנת, אבל לפחות אנחנו מובילים".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "עדיף לנצח מאשר לסיים ב-1:1. נצא למשחק בגרמניה כדי לנצח. במחצית הראשונה לא היינו חכמים מספיק עם הכדור. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה והיו לנו שניים או שלושה מצבים מצוינים כדי לכבוש את השני והשלישי. דורטמונד קבוצה חזקה ואיכותית ועם השחקנים שלה קשה מאוד לעשות מה שאתה רוצה. אבל הצלחנו לנצח 1:2 ויש לנו סיכוי טוב לקראת הגומלין. בורוסיה דורטמונד היא קבוצה גרמנית טיפוסית בליגת האלופות". גווארדיולה התייחס אל פיל פודן ואמר: "במחצית השנייה הוא היה מסוכן מאוד. היו לנו שניים או שלושה מצבים לכבוש ובסוף הוא גם כבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully