וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MOLTEN ימשיך להיות הכדור הרשמי בליגת העל לשנתיים נוספות

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 15:18

מנהלת ליגת העל בכדורסל חתמה על הארכת ההסכם עם חברת ספורט גום יבואנית MOLTEN והכדור ימשיך להיות הכדור הרשמי לשנה השמינית והתשיעית ברציפות. שמואל פרנקל: "מקווים שהשותפות רק תתחזק בעתיד"

MOLTEN הכדור הרשמי של ליגת העל. עודד קרני, מנהלת הליגה,
הכדור של הליגה גם בשנתיים הקרובות/עודד קרני, מנהלת הליגה

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (שלישי) כי הכדור הרשמי של הליגה ימשיך להיות של חברת MOLTEN. מדובר בכדור הרשמי של הליגה מאז עונת 14/15 והשבוע המנהלת וחברת ספורט גום יבואנית MOLTEN חידשו את ההסכם לשנתיים נוספות, השמינית והתשיעית ברציפות.

"אנחנו שמחים להמשיך עם MOLTEN ועם חברת ספורט גום", אמר יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, "שותפויות ארוכות טווח מלמדות על כך ששני הצדדים מרוצים אחד מהשני ואנו מקווים שהשותפות רק תתחזק בעתיד. אני מודה לדרור לוי מחברת ספורט גום שהוא שותף לדרך כבר שנים רבות כל כך".

seperator

"חברת ספורט גום שמחה להמשיך את שיתוף הפעולה עם מנהלת ליגת העל בכדורסל", אמר מנכ"ל חברת ספורטגום, דרור לוי, "MOLTEN היא יצרנית הכדורים המובילה בעולם וכדורי הסל של החברה הם כדורי הסל הרשמיים באליפויות אירופה, אליפויות עולם וכן בליגות מובילות בכדורסל האירופי ולכן שיתוף הפעולה בינינו כיבואנים בלעדיים של המותג ובין מנהלת הליגה הוא טבעי ומתבקש עבורנו".

* בית משפט השלום בחיפה הרחיק הבוקר ל-30 יום מהמגרשים אוהד כדורסל שהשליך אבוקות וזיקוקים מחוץ לדרבי של חיפה אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully