וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: ג'רום מיינסי צפוי להאריך את חוזהו בעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 10:01

הסנטר של הכתומים (32, 2.08) צפוי להמשיך לעונה נוספת. נס ציונה ממשיכה לדשדש בליגה, גרינברג: "צריכים להראות שאנחנו יותר מקבוצה בינונית". במועדון מצפים לפתיחת מכירת הכרטיסים לחצי גמר היורופקאפ

שחקן מכבי ראשון לציון אקיל מיצ'ל מול שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי. קובי אליהו
צפוי להישאר בכתום גם בעונה הבאה. מיינסי/קובי אליהו

למרות ההצלחות של עירוני נס ציונה באירופה, בליגה התמונה רחוקה מלהיות מעודדת עבור הכתומים. ההפסד אמש (שני) להפועל ירושלים 84:78 היה ה-11 במספר ב-19 משחקי ליגה עבור השחקנים של בראד גרינברג, והם איבדו סיכוי ריאלי להיכנס לשש הראשונות בתום הסיבוב השני. הדאגה בנס ציונה כעת היא כפולה, הקבוצה מפחדת כי הפער שמכבי ראשון לציון והפועל באר שבע פתחו ממנה במאבק על הפלייאוף מתחיל להיות גדול, ומנגד המומנטום השלילי עשוי לשאוב אותם אפילו למאבקי הירידה.

"התחלנו את העונה עם ניצחון אחד וחמישה הפסדים, מהנקודה הזאת בליגה והמשחקים באירופה, אנחנו עם 11 ניצחונות ו-6 הפסדים", אמר אחרי המשחק מאמן הכתומים בראד גרינברג, "אנחנו נראים יותר טוב מאז, אבל כשמסתכלים על המאזן שלנו בליגה יש לנו 8 ניצחונות ו-11 הפסדים, זה מאזן בינוני, שום דבר שיגרום לנו להתרגש ממנו. דיברתי עם השחקנים על הדבר הזה, אנחנו צריכים להראות שאנחנו קבוצה יותר מבינונית בליגה. הראינו שאנחנו טובים במפעל הבינלאומי, גרמנו לאנשים להסתכל עלינו, אבל אנחנו רוצים להיות בפלייאוף וכרגע אנחנו מאחורה. יש לנו יותר הפסדים בבית מאשר ניצחונות בחוץ ואנחנו צריכים לדעת לתקן את זה".

מאמן עירוני נס ציונה בראד גרינברג. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
"רוצים להיות בפלייאוף". גרינברג/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

בצד המקצועי מנהלים בקבוצה מגעים להארכת חוזהו של הסנטר ג'רום מיינסי וההערכה היא שהוא יחתום בקרוב לעונה נוספת. מיינסי (32, 2.08) הצטרף לנס ציונה אחרי פתיחת העונה החלשה שלה ורשם ב-15 משחקים מספרים טובים של 13.3 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. בקבוצה אוהבים מאוד את מה שמיינסי מביא בכלליות למגרש ולחדר ההלבשה ועל פי כמה משחקני הקבוצה, מיינסי התחבר לישראל ורוצה להמשיך גם כן.

בנס ציונה נמצאים בקשר עם איגוד הכדורסל שינהל את אירוע חצי גמר היורופקאפ שייערך ביד אליהו ב-23 וב-25 באפריל כשבקרוב תחל מכירת הכרטיסים. למשחק עצמו יוכלו להיכנס כ-3,000 צופים, ובנס ציונה מצפים למכירה של לפחות 2,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה ותושבי העיר שיגיעו לתמוך בה במשחק חצי הגמר ההיסטורי נגד פארמה פרם הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully