וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנטון קיד: "קיימנו שיחות וכל אחד הביע את דעתו. עכשיו יש בינינו יותר אחווה"

האמריקאי משוכנע שהניצחון 78:84 בנס ציונה יוציא את הפועל ירושלים לדרך חדשה, למרות שקבוצתו איבדה 18 נקודות יתרון: "במקרים קודמים זה היה מסתיים בהפסד". אדומייטיס: "דיברנו על כך שאנחנו לא יכולים להמשיך להיראות ככה"

סטנטון קיד שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן, אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
זה כמעט נגמר רע. קיד וירושלים/אתר רשמי, לירון מולדובן, אתר מנהלת הליגה

התסריט הידוע מראש כמעט וחזר על עצמו: הפועל ירושלים ברחה אמש (שני) ל-18 נקודות ברבע השלישי בנס ציונה, אבל אז - כמעט כרגיל העונה - צפתה ביריבתה טסה ל-0:18 וכבר מצאה עצמה בפיגור בדקות הסיום. אלא שהפעם, בניגוד למשחקים קודמים, האדומים התעשתו בזמן ויצאו עם ניצחון החוץ 78:84.

עיקרי הדברים:

  • * השיחות הקבוצתיות עזרו
  • * קיד: "לא הייתה בעיה מחוץ למגרש"
  • * אדומייטיס: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה, ננצח"
  • * המבחן הבא: ביום חמישי בראשון לציון
מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
"השיחות היו חיוביות מבחינת כולם. השחקנים שיש כאן הם אנשים טובים, וקל לעבוד איתם". אדומייטיס/דני מרון

סטנטון קיד, שקלע 15 נקודות, הסביר כי השינוי הגיע בזכות לא מעט שיחות שהתקיימו בתוך הקבוצה בשבוע האחרון, מאז ההפסד הביתי להפועל תל אביב. "אנחנו צריכים לתקשר ולסמוך אחד על השני. היה בינינו דיאלוג, צפינו במשחקים, כל אחד קיבל את ההזדמנות להביע את דעתו, ועכשיו יש יותר אחווה בינינו.

"לא הייתה לנו בעיה מחוץ למגרש, ועכשיו אנחנו צריכים להביא את החיבור הזה לפרקט", הוסיף קיד. "ראינו את ההבדל: הייתה לנו נפילה ברבע השלישי, ונשארנו מאוחדים. במשחקים קודמים זה היה מסתיים בהפסד, והפעם ניצחנו. לא משנה איך אתה מנצח, ואם זה בנקודה אחת או ב-20 הפרש, העיקר שתצבור את הניצחונות האלה להמשך. לא יהיו הרבה משחקים חד צדדיים בפלייאוף".

המאמן דאיניוס אדומייטיס המשיך באותו קו: "אני פתוח לשיחות עם שחקנים, היו לנו הרבה פגישות גם לפני כן. הגיעו שחקנים חדשים, למדנו להכיר זה את זה טוב יותר, וזה עזר. דיברנו על כך שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד כפי שאנחנו מפסידים ולהיראות כפי שאנחנו נראים. כולם שמו הכול על השולחן, וחיפשנו את הדרך להסתדר יחד. השיחות היו חיוביות מבחינת כולם. השחקנים שיש כאן הם אנשים טובים, וקל לעבוד איתם".

בנוגע למשחק עצמו אמר הליטאי: "המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות שהיו לנו העונה. רצנו היטב, היינו טובים במגרש הפתוח ועשינו עבודה הגנתית טובה. הכדורסל שהצגנו במחצית הזאת זה הכדורסל שאנחנו משחקים באימונים. אם ניראה כך, ננצח בעוד משחקים רבים. ברבע השלישי נס ציונה הראתה איך היא מסוגלת לשחק. איבדנו כדורים ולקחנו זריקות לא טובות, ובמשחק המעבר היא צברה המון נקודות".

ירושלים תוכל לבחון בקרוב אם הסימנים החיוביים שהפגינה הם באמת תחילתה של דרך חדשה. כבר ביום חמישי תתארח הקבוצה אצל מכבי ראשון לציון למשחק ליגה נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully