וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כועס: "נהיה טרנד לדבר כמה שיותר מלוכלך, מספיק עם הצביעות והרוע"

1.4.2021 / 13:52

כוכב הנבחרת הגיב לביקורות: "מרגיש שאנחנו חוצים גבולות, מדברים כמה שיותר רע כי זה תופס כותרות. מספיק עם האינטרס, מספיק להאכיל את הציבור בדברים שהוא לא רוצה לאכול ואולי נצליח ביחד לשנות משהו ולייצר תרבות אחרת". בהתאחדות משוכנעים: "צדקנו בבחירה ברוטנשטיינר"

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

שביעות רצון בהתאחדות לכדורגל אחרי ניצחון הנבחרת אמש (רביעי) 1:4 בקישינב על מולדובה. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון שיצא עם הנבחרת למשחק, היה מרוצה מהמהפך שעשתה הנבחרת אחרי שהיתה בפיגור ומהניצחון הראשון בקמפיין מוקדמות המונדיאל הנוכחי. חסון שוחח אמש רבות עם מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר כשהנבחרת היתה בדרכה לארץ מיד בתום המשחק ונראה כי האיש שמינה את רוטנשטיינר לתפקיד מאמן הנבחרת חש סיפוק אך גם תחושת פספוס על אובדן הניצחון על סקוטלנד בבלומפילד אחרי שהנבחרת כבר היתה ביתרון.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. Ian MacNicol, GettyImages
בהתאחדות מרוצים ממנו. רוטנשטיינר/GettyImages, Ian MacNicol

בסיכום שלושת המשחקים שפתחו את הקמפיין, חשים בהתאחדות וגם בנבחרת שאפשר היה להיות הבוקר עם 6 נקודות ובמקום השני בבית במקום ארבע הנקודות שיש כעת, אך יחד עם זה מודים כי הנבחרת נמצאת אחרי שבוע משחקים אינטנסיבי ראשון שהיא עברה בקמפיין הזה בדיוק במקום הריאלי שלה.

"רק עכשיו כשדנמרק ניצחה באוסטריה עם רביעייה, מבינים מול איזו נבחרת פתחנו את הקמפיין הזה", אמרו אמש גורמים בכירים בהתאחדות ובנבחרת. "מול סקוטלנד עשינו תיקו שאיכזב את כולם כי הובלנו, אבל בוא נודה על האמת סקוטלנד וישראל מאוד שוות ברמתן ואנחנו נטוס לגלזגו כדי לנצח. המחצית הראשונה בקישינב לא היתה טובה, אבל רק מי ששיחק על הדשא יכול לתאר עד כמה הוא היה גרוע ומלא בבורות. למרות הפיגור אליו נקלענו, חזרנו למשחק והפכנו את התוצאה. נכון שהם נשארו בעשרה שחקנים וזה הקל עלינו, אבל הרחקות הן חלק מהמשחק וזה עלול היה גם לגרום לזה שמולדובה יתגוננו, יעשו בונקר ויקשו עלינו לנצח".

עוד בוואלה!

"בימי פילוג, הנבחרת מאחדת את העם נגדה": כל הבדיחות על ישראל

לכתבה המלאה

"ניצחון חשוב אתמול", כתב זהבי באינסטגרם. "האמת, אני בדרך כלל לא מתייחס לביקורות יותר מדי אבל אני מרגיש שאנחנו חוצים גבולות וזה נהיה טרנד לדבר כמה שיותר מלוכלך וכמה שיותר רע כי זה תופס כותרות. יש לנו נבחרת אחת שצריך לאהוב אותה בטוב וברע, ללא תנאים, זה אינטרס לאומי ותקשורתי. הציבור צמא למשהו אחר. מספיק עם כל הצביעות והרוע הזה! כאשר שיחקנו מחצית מצויינת נגד סקוטלנד אמרו 'אההה זה רק מחצית, בסוף נגמר תיקו'. אתמול היתה מחצית ראשונה חלשה, אני מסכים, אבל למה המשכתם להתעסק רק במחצית הזאת במקום בניצחון של הנבחרת? אז מספיק עם האינטרס, מספיק להאכיל את הציבור בדברים שהוא לא רוצה לאכול ואולי נצליח ביחד לשנות משהו ולייצר תרבות אחרת.
תודה לקהל של הנבחרת שתמך בנו מהדקה הראשונה עד האחרונה, התגעגענו אליכם! שיהיה בהצלחה.

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו מול שחקן נבחרת מולדובה אולג ריאבצ'וק. רויטרס
רצה להיות עם רוטנשטיינר בסיום. נאתכו/רויטרס

מבחינת המאמן וילי רוטנשטיינר זה היה סוף לשבוע לא קל שהוא עבר. על רקע העובדה שהאוסטרי לא מאמן כל חייו, היה לו ודאי יותר קשה עם הביקורת שנמתחה עליו. גורמים בהתאחדות ובוועדת האיתור שבחרה ברוטנשטיינר שבעי רצון מכך שהוא עומד על שלו ולא מתקפל מול כל דעה שמושמעת כנגדו. "הריצה של ביברס לוילי עם כל השחקנים אמרה הרבה", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "נכון שזה רק ניצחון על מולדובה החלשה אבל זה לא העניין, אלא הרצון של נאתכו ודסה שרצו ראשונים לרוטנשטיינר להיות איתו ברגע הזה שהניצחון הובטח. השחקנים מעריכים את וילי ואלה לא פראיירים. כל אחד משחק באירופה ועבר הרבה מאמנים בקריירה שלהם. אם הם מעריכים את העבודה של וילי, זה אומר הרבה".

לדברים שהשמיע אמש ערן זהבי כנגד הביקורת הקבועה על הנבחרת, הצטרפו אחרי המשחק שחקנים נוספים וגם רוטנשטיינר עצמו שאמר: "אני מניח שהתקשורת האוסטרית תבקר את הנבחרת אחרי התבוסה הערב לדנמרק. כשמגיעה ביקורת, לא צריך לפחד ממנה. אבל על מה לבוא ולבקר אותנו ככה בתום המשחק מול סקוטלנד? משחק שבו שיחקנו מחצית ראשונה בצורה מצוינת".

מונס דאבור חוגג שער במדי נבחרת ישראל. רויטרס
סוף סוף כובש בנבחרת. דאבור/רויטרס

הנבחרת תצא לפסק זמן ותשוב לפעילות בחודש יוני לשני משחקים לפני היורו, אחד מהם מאוד יוקרתי מול פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו. בחודש ספטמבר שוב תקיים הנבחרת משחקים במסגרת הקמפיין הנוכחי ובסך הכל יוצאים הבוקר בהתאחדות אופטימיים באשר לאפשרות שהבית הזה יסתיים כשנבחרת ישראל מטפסת לפחות למקום השלישי. "צדקנו בבחירה ברוטנשטיינר", אמר אמש גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל. "המקצוענות, הדרך, העקשנות. כל האלמנטים האלה מראים שמדובר באיש מקצוע טוב שיודע מה הוא רוצה מעצמו והשחקנים מעריכים זאת. אם השחקנים היו מזהים שכונה בנבחרת, הם לא היו מכבדים אותו ככה".

בנבחרת ציינו לטובה את עופרי ארד שעשה קפיצת מדרגה משמעותית בשני המשחקים האחרונים והוא הופך לבלם לגיטימי בנבחרת הלאומית ולמחליף של שרן ייני אותו הוא מזכיר בלא מעט תכונות.
השחקנים פירגנו אמש בדרכם ארצה לשף הנבחרת איתן מזרחי ממלון הרויאל ביץ' בתל אביב שדאג לכל מה שהשחקנים היו צריכים בנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully