וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: דנמרק פירקה 0:4 את אוסטריה בחוץ

סקוב אולסן (צמד), מלה והויברג כבשו לזכות הדנים, שנותרו מושלמים עם יחס שערים 0:14. סקוטלנד הביסה 0:4 את איי פארו

תקציר: נבחרת דנמרק מביסה 0:4 את אוסטריה בבית הישראלי/ספורט1

המחזור השלישי בבית ו' של מוקדמות המונדיאל באירופה נערך הערב (רביעי) כשבמוקד הראתה דנמרק שנכון לעכשיו היא רמה אחת מעל שאר קבוצות הבית כשהביסה 0:4 בחוץ את אוסטריה. סקוטלנד השיגה ניצחון בכורה בקמפיין עם 0:4 קליל על איי פארו החלשה.

שחקני נבחרת דנמרק עם אנדראס סקוב אולסן. רויטרס
עוד חגיגה של נבחרת דנמרק. סקוב אולסן עם חבריו/רויטרס

אוסטריה - דנמרק 4:0

המארחת קיוותה להנחיל לדנים שער או שערי חובה ראשונים והפסד בכורה בקמפיין, אך הנבחרת של קספר יולמאנד נמצאת פשוט בכושר נפלא, ולאחר השמינייה האימתנית לרשתה של מולדובה החלשה, הרשימה דנמרק עם עוד תצוגה ורביעייה מדהימה לרשתה של מי שאמורה להיות יריבתה הגדולה ביותר בבית. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך במחצית השנייה החלה החגיגה של האורחת.

בדקה ה-58 מצא תומאס דילייני ברחבה את המחליף אנדראס סקוב אולסן שנכנס שלוש דקות קודם לכן, וכבש את הראשון של דנמרק. חמש דקות לאחר מכן ויואקים מלה הכפיל. בדקה ה-67 הבליץ הדני המשיך עם שער של פייר אמיל הויברג, שבישל עוד אחד לסקוב אולסן, שבע דקות לאחר מכן. דנמרק צועדת בגאון בראש בית ו' עם יחס שערים מפלצתי של 0:14, ונראה שיהיה קשה מאוד לעצור אותה.

דקה 42: הזדמנות טובה למארחת לעלות ליתרון אך הבעיטה של כריסטוף באומגרטנר חלפה ממש בסמוך לקורה.

דקה 58: גול! דנמרק עולה ל-0:1: תומאס דילייני מצא את ברחבה את המחליף אנדראס סקוב אולסן, שנכנס שלוש דקות קודם לכן והעלה את האורחת ליתרון.

דקה 63: גול! דנמרק עולה ל-0:2: תומאס דיליי עם עוד בישול, מצא את יואקים מלה שהכפיל עבור האורחת.

דקה 67: גול! דנמרק עולה ל-0:3: יציאה רעה של שוער המארחת מול ברייתטווייט איפשרה לחלוץ ברצלונה למצוא בקלילות את פייר אמיל הויברג שכבש את השלישי של הדנים.

דקה 74: גול! דנמרק עולה ל-0:4: כובש השער השלישי הויברג בישל לסקוב אולסן את השני שלו במשחק, והדנים חוגגים באיצטדיון ארנסט האפל.

ג'ון מקגין שחקן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
הסקוטים עם ניצחון ראשון בקמפיין. מקגין/רויטרס

סקוטלנד - איי פארו 0:4

הסקוטים עם ניצחונם הראשון בקמפיין, והחבורה של סטיב קלארק לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר על מנת לעשות מולה את הספתח. כבר בדקה ה-7 מצא קירן טירני בכדור רוחב את ג'ון מקגין שכבש את הראשון. במחצית השנייה שוב מצא טירני את מקגין, שהפעם כבש בנגיחה והשלים צמד (53). שבע דקות לאחר מכן, מגן ארסנל בישל בפעם השלישית במשחק, כשהפעם היה זה צ'ה אדאמס שנהנה והוסיף את השלישי של הסקוטים. כובש שער השוויון מול ישראל, ראיין פייזר קינח עם הרביעי בדקה ה-70 וסקוטלנד מטפסת למקום השני בבית ו'.

דקה 7: גול! סקוטלנד עולה ל-0:1: קירן טירני קיבל כדור טוב באגף ימין והכניס כדור רוחב אליו הגיע ג'ון מקגין שגלגל את הראשון של המארחת.

דקה 53: גול! סקוטלנד עולה ל-0:2: שוב קירן טירני מצא את ג'ון מקגין, וקשר אסטון וילה השלים צמד והכפיל את יתרונה של המארחת.

דקה 60: גול! סקוטלנד עולה ל-0:3: קירן טירני עם בישול שלישי במשחק מצא את צ'ה אדאמס שכבש את השלישי.

דקה 70: גול! סקוטלנד עולה ל-0:4: החגיגה של המארחת ממשיכה. הפעם היה זה ראיין פרייזר, שכבש נגד נבחרת ישראל בבלומפילד, שכבש את הרביעי של הסקוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully