וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד הכתירו את אלי דסה למצטיין והחמיאו: "גרמנו לערן זהבי להיעלם"

גם בסקוטלנד התאכזבו אחרי ה-1:1 ה"משעמם" בבלומפילד: "מרשל היה חייב לעצור את הבעיטה של פרץ". אודונל קיבל שבחים על ההגנה על חלוץ פ.ס.וו

תקציר: נבחרת ישראל - סקוטנד 1:1/ספורט 1

"תיקו משעמם גרם לתקוות המונדיאל של סקוטלנד לשקוע", קבעו ב"הסאן" הסקוטי רגע אחרי שריקת הסיום ל-1:1 של נבחרתם נגד ישראל אמש (ראשון) בבלומפילד. בישראל התאכזבו מאיבוד היתרון, אבל גם אצל היריבה חשו החמצה גדולה. סקוטלנד עם שתי נקודות משני משחקים ולא נראית מספיק טוב כדי לסיים את בית ו' במקום הראשון.

"זה קצת מאכזב", אמר אמש המאמן סטיב קלארק, "התחלנו לא טוב, למרות שכמו תמיד, הראינו הרבה אופי. אולי ביום אחר היינו חוזרים הביתה עם שלוש נקודות. צברנו נקודה ואנחנו ממשיכים הלאה. יש לנו משחק נגד איי פארו ביום רביעי ואם ננצח, הבית יהיה פתוח".

שוער נבחרת ישראל, אופיר מרציאנו נגד סקוטלנד. ברני ארדוב
קיבל מחמאות. אדמס מול מרציאנו/ברני ארדוב

שחקן העבר של נבחרת סקוטלנד, ג'יימס מקפאדן, אמר ב"סקיי ספורטס": "לפני המשחק אמרתי שאם אנחנו רוצים לסיים את בית המוקדמות במקום הראשון, אנחנו חייבים לנצח. אבל כשמסתכלים על ההופעה הכוללת ועל ההתפתחות של המשחק, אפשר להיות מרוצים מתיקו".

מקפאדן הוסיף: "אנחנו מכירים את ישראל מספיק טוב וידענו עוד לפני המשחק שיהיה קשה, אבל לא עשינו מספיק. זו נבחרת אמיצה כשהכדור אצלה ברגליים. במשחק הקודם לא נתנו לה לפתח את המשחק שלה, אבל היום לא עשינו מספיק. כרגע נראה שדנמרק בורחת בפסגת הבית".

בתקשורת הסקוטית החמיאו לקירן טירני הנהדר ולצ'ה אדמס שרשם הופעה שנייה במדים הלאומיים וראשונה בהרכב, ובישל את שער השוויון של האורחת. על השוער דייויד מרשל כתבו: "זה נראה קצת קשה לבקר את 'הגיבור של בלגרד', אבל הוא היה צריך לעצור את הבעיטה של דור פרץ".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
לפחות ההגנה קיבלה מחמאות. סקוטלנד עוצרת את זהבי/ברני ארדוב

ב-BBC סקוטלנד הביעו את אכזבתם מהיכולת של סקוטלנד על ידי כך שהכתירו את אלי דסה לשחקן הטוב ביותר על כר הדשא בבלומפילד. "דסה סיכן את סקוטלנד ללא הרף. הוא היה האחראי העיקרי למצבים המסוכנים של ישראל".

ב"הראלד" חילקו ציונים לשחקנים ואחד היחידים שזכה לציון גבוה, היה סטיבן אודונל שהופקד על ערן זהבי בהגנה. "אודונל היה מנקודות האור שלנו. הוא גרם לערן זהבי המסוכן להיעלם", כתבו.

ב"דיילי רקורד" ביקרו את מאמן סקוטלנד סטיב קלארק וציינו: "למרות ששיחקנו מול ישראל כל כך הרבה פעמים בתקופה האחרונה, היה נראה שהשחקנים פוגשים את היריבים שלהם בפעם הראשונה. מנור סולומון שוב משך בחוטים, דסה שוב גרם להרבה בעיות בצד של אנדי רוברטסון וזהבי ונאתכו שוב היו מסוכנים. היה אפשר לצפות שהפעם סקוטלנד תהיה ערוכה טוב יותר לשחקנים המאיימים של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully