וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "נמאס מהדיבור על הנבחרת, צריך לשנות את התודעה של הציבור"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 1:49

כוכב נבחרת ישראל סגר חשבון אחרי מולדובה: "אנשים עם אינטרסים כאלה ואחרים מאכילים את הציבור בהרבה דברים לא טובים, שחטו אותנו אחרי דנמרק, צריך לשים דברים בפרופורציות". רוטנשטיינר: "לעתים תכופות הפרשנות שלכם לא נכונה, אני מרוצה"

ערן זהבי משווה ל-1:1 עבור נבחרת ישראל מול מולדובה/ספורט 1

למשך דקות ארוכות במחצית הראשונה הערב (רביעי), נדמה היה כאילו נבחרת ישראל בדרך למפלה נוספת. הכחולים-לבנים מצאו עצמם בפיגור 1:0 מול אחת הנבחרות החלשות באירופה, מולדובה, אך ניצלו כרטיס אדום של המארחת וידעו לחזור בסופו של דבר ל-1:4 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. ביברס נאתכו (66), מונס דאבור (64), מנור סולומון (57) וערן זהבי (45) כבשו, וכעת לווילי רוטנשטיינר ושחקניו יש ארבע נקודות משלושת המשחקים הראשונים. הקמפיין יתחדש בספטמבר.

"היתה מחצית ראשונה רעה מאוד, אבל האופי של הנבחרת הוא שהחזיר אותה. בסופו של דבר זה ניצחון טוב", סיכם וילי רוטנשטיינר. כשנשאל האם ישראל היתה זקוקה לכרטיס האדום של מולדובה כדי להשתלט על המשחק, השיב: "זה הפירוש שלכם, כפי שפירשתם נגד דנמרק. שיחקנו טוב מאוד, היום הם הביסו את אוסטריה 0:4. לעתים תכופות הפרשנות שלכם לא נכונה. כמובן שכרטיס אדום היה יתרון גדול עבורנו, השחקנים שיחקו בחכמה וכבשו".

הקמפיין של הנבחרת יתחדש רק בספטמבר. על כך אמר המאמן: "יש לנו שני משחקי ידידות ביוני, ככה זה, יש לנו נבחרת טובה, חזקה, אבל אסור לשכוח שיש לנו גם הרבה שחקנים פצועים - בעיקר בחלק האחורי. ראיתי גם דברים חיוביים ובסופו של דבר אני מרוצה".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
מעודד. רוטנשטיינר/דני מרון

ערן זהבי השמיע דברים דומים: "הבקענו ארבעה שערים, ניצחנו במשחק חוץ קשה, בתנאי מגרש כאלה קשה מאוד לשחק. היה משחק לא קל. ראיתי את התוצאות במחציות במשחקים אחרים, צפון מקדוניה ניצחה את גרמניה, הפערים מצטמצמים וצריך לשים דברים בפרופורציות. כל הזמן מחפשים בנבחרת את הרע, שחטו אותנו אחרי דנמרק ובסוף אוסטריה מקבלת מהם 4:0. ניצחנו, אנחנו עם ארבע נקודות מתשע, וממשיכים".

"הרגשתי טוב היום, במיוחד אחרי ההחמצה - הרגשתי אחריות שאני חייב להחזיר אותנו. במצב הבא הייתי מאוד מרוכז, זה הגיע בדקה קריטית, וירדנו למחצית יותר רגועים", הוסיף הכוכב. "אנחנו לוקחים את הדברים החיוביים ומנסים ללמוד מהדברים הפחות טובים, יש דרך ארוכה. נמאס שכל הזמן קריטיים עם הנבחרת, גם כשיש התקדמות והשחקנים מרגישים שיש פה אווירה טובה, יש פה אדם שמנסה לקדם את הנבחרת ועשה למענה הרבה מאוד, ואנשים עם אינטרסים כאלה ואחרים מאכילים את הציבור בהרבה דברים לא טובים. די, חבר'ה, בואו, זה אינטרס מדיני שנבחרת ישראל תצליח וכל הזמן תהיה בדיבור טוב. צריך לשנות את התודעה גם של הציבור, כי אם כל הזמן תמשיכו לדבר דברים שליליים על הנבחרת, זה מה שהוא יחשוב. ברגע שתדברו על הדברים החיוביים, התדמית של הנבחרת תעלה".

זהבי כבש את שערו ה-25 במדים הלאומיים, וכעת רק מוטל'ה שפיגלר לפניו: "זה כבוד גדול עבורי, אם כבר מדברים על זה. מאז שווילי והצוות שלו הגיעו אני פורח בנבחרת ומרגיש מצוין, אני צריך להגיד תודה גדולה לחברים שלי. לא שמתי את זה כמטרה בהתחלה, באתי לכאן מאהבה גדולה, זה מה שאמשיך לעשות. ברור שאם אתקרב ארצה לעשות את זה, אבל כבר עכשיו אני במקום מכובד מאוד. לא אסתפק במקום השני אם אוכל להשיג את המקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully