וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאחוז החסימה: האנוכיות של ערן זהבי בפתיחת מוקדמות המונדיאל

ערן זהבי עוד ישפר את הדיוק (צפו ב-13 הבעיטות שלו מתחילת הקמפיין), אבל המספרים מוכיחים שאין עוד נבחרת באירופה בה שחקן משאיר לחבריו כל כך מעט פירורים. הסיבה לפסימיות: השחקנים מסביבו מתחילים לגלות תסכול. הסיבה לאופטימיות: ביום רביעי הוא פוגש את מולדובה

כל הבעיטות של ערן זהבי בשני המחזורים הראשונים של מוקדמות המונדיאל/ספורט1

ערן זהבי עמד אמש (ראשון) במוקד הביקורת הציבורית אחרי ה-1:1 של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד ולא בכדי. לא כך רצה חלוץ נבחרת ישראל לפתוח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022: שני משחקים, נקודה אחת ו-0 בטור השערים שלו. כמה טוב שהיריבה הבאה היא מולדובה.

זהבי התחיל את בליץ המשחקים עם ניסיון של חצי מספרת נגד דנמרק ונעצר בידיים של קספר שמייכל, אבל מאז לא מצא את המסגרת. לפי הנתונים הרשמיים, הוא בעט 13 פעמים בשני המשחקים נגד דנמרק וסקוטלנד ו-9 מהבעיטות שלו כלל לא הגיעו לכיוון השער, אלא נבלמו על ידי שחקני ההגנה.

ערן זהבי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
9 מ-13 הבעיטות שלו נגד דנמרק וסקוטלנד נבלמו בשחקני ההגנה ואפילו לא הגיעו לשער. זהבי/ברני ארדוב

רק ממפיס דפאי, כריסטיאנו רונאלדו וסטבן יובטיץ' בעטו לשער יותר מזהבי בשני מחזורי הפתיחה של מוקדמות המונדיאל, אבל הם השאירו יותר ממנו גם לאחרים וגם כבשו: ממפיס שני שערים ויובטיץ' שלושה. יש לציין גם שהמונטנגרי פגש יריבות חלשות כמו לטביה וגירברלטר, כאשר בהמשך המספרים שלו יירדו דרסטית.

ממפיס ניסה 17 פעמים מתוך ה-54 של הולנד (31 אחוז) יובטיץ' איים 16 פעמים מתוך ה-51 של מונטנגרו (31 אחוז) ורונאלדו בעט 14 פעמים מתוך ה-38 של פורטוגל (36 אחוז). זהבי איים 13 פעמים מתוך 28 בעיטות של ישראל וזה המספר הכי גבוה באירופה - 46 אחוזים. למעשה, אין אף שחקן שבשני המשחקים הראשונים של מוקדמות המונדיאל, השאיר לחבריו כל כך מעט פירורים.

ניסיונות הבקעה בשני מחזורי הפתיחה של מוקדמות המונדיאל

  • 1. ממפיס דפאי (הולנד) 17
  • 2. סטבן יובטיץ' (מונטנגרו), 16
  • 3. כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל), 14
  • 4. ערן זהבי (ישראל), 13
  • 5. אורוש ג'ורג'ביץ' (סרביה), 10
  • 6. ארלינג הולאנד (נורבגיה), 9
  • 7. צ'ירו אימובילה (איטליה), 8
  • 8. רומלו לוקאקו (בלגיה), 7
  • 9. רוברט לבנדובסקי (פולין), 6
  • - זלאטן איברהימוביץ' (שבדיה), 6
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
נגד סקוטלנד נראה היה שהוא ממש כופה את עצמו על המשחק ההתקפי של ישראל. זהבי/ברני ארדוב

אתמול נדמה היה שזהבי כבר מפתח חוסר סבלנות וממש כופה את עצמו על המשחק ההתקפי של ישראל. חלק מהניסיונות שלו מחוץ לרחבה היו יומרניים מדי ובפעם הראשונה אפשר היה לראות שחלק משחקני הנבחרת כועסים שהוא מעדיף לבעוט ולא למסור אליהם. אגב, זהבי ספג ביקורת בהולנד בפתיחת העונה בדיוק מהסיבה הזו: טענות על משחק אנוכי מדי שלו.

נגד מולדובה ביום רביעי, זהבי יאיים עוד כמה פעמים ואולי הפעם הכדור כבר ייכנס. אחרי ההפסד הגבוה בתולדותיה, 8:0 לדנמרק אתמול, הנבחרת של רוברטו בורדין שבורה ורצוצה וישראל תהיה חייבת לנצל את זה כדי להשיג ניצחון ראשון. זהבי יהיה צריך לנצל את זה גם כדי לשפר את אחוזי הדיוק, טור השערים ואולי גם הבישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully