וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד בספק גדול לסקוטלנד, עופרי ארד מועמד לפתוח במקומו

27.3.2021 / 18:50

בלם באר שבע סובל מכאבים במפשעה ואם הניסיונות להכשירו לא יצלחו, שחקן מכבי חיפה עשוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה (ראשון, 21:45, כאן 11). רוטנשטיינר במסע"ת לקראת המפגש: "יודעים מה צריך לעשות אחרת". נאתכו: "הסקוטים לא פחות טובים מהדנים"

מחזור 2הסתיים28/03/2021
נבחרת ישראל
  • פרץ (44)
1:1
  • (56) פרייזר
סקוטלנד
תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

נבחרות ישראל וסקוטלנד יחפשו מחר (ראשון, 21:45) ניצחון ראשון בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עת ייפגשו בבלומפילד, למשחק השני של הקמפיין. אחרי ההפסד לדנמרק במשחק הפתיחה, וילי רוטנשטיינר צפוי לעשות שינוי כפוי: חאתם עבד אלחמיד סובל מכאבים במשפעה והוא בספק גדול למשחק. אם הצוות הרפואי של הנבחרת לא יצליח להכשיר אותו, עופרי ארד עשוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה. מחר יוחלט סופית האם אלחמיד יוכל לשחק, בעוד מונס דאבור שנחבל מול דנמרק עשוי להיכלל בסגל, אבל לא צפוי לפתוח. שחקן נוסף ששיחק נגד דנמרק ולא יוכל להשתתף מחר, הוא כמובן אייל גולסה שסובל מפציעה.

"המשחק מול דנמרק? אנחנו שחקנים מקצוענים", אמר ביברס נאתכו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "הוא כמובן כבר מאחורינו. הפסדנו לסקוטלנד ואחרי ימים התאוששנו, וזה מה שנעשה גם עכשיו. זה כדורגל. אנחנו מכירים מצוין את הנבחרת הסקוטית, שיחקנו נגדה המון בשנים האחרונות. כל המשחקים מול סקוטלנד היו שווים - שער לפה או לפה הכריע. אנחנו משחקים בבית ורוצים לנצח. הסקוטים לא פחות טובים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אני לא מסכים שסקוטלנד פייבוריטית אצלנו בבית. אם נמזער את הטעויות שלנו, הסיכוי שלנו לנצח יגדל".

"בכל משחק אנחנו עולים בשביל לתקוף ולהבקיע, זה שאנחנו עולים עם שלושה בלמים זה רק בישראל נחשב להגנתי", הוסיף הקשר. "נכון שלא הגענו נגד דנמרק למצבים משמעותיים, אבל היו דברים נכונים במשחק. הגענו לאזורים שרצינו. נגד סקוטלנד נצטרך לעשות את זה יותר, ואם נצליח לשפר את הסיומת ואת המסירה האחרונה נגיע למצבים טובים וגם נבקיע".

שחקני נבחרת ישראל איתן טיבי, עופרי ארד. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יפתחו יחד בהגנה? עופרי ארד אם איתן טיבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
ביברס נאתכו עם סאן מנחם שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
רוצה לשחק התקפי יותר. נאתכו/דני מרון

"שיחקנו טוב נגד נבחרת דנמרק", ציין וילי רוטנשטיינר. "השער הראשון שהגיע היה אחרי טעות, אבל מצד השני ראיתי המון דברים חיוביים מהשחקנים שלי, במיוחד ב-20 הדקות האחרונות של המשחק, כששלטנו מול דנמרק. היה משחק טקטי, אבל לא הצלחנו להבקיע. לא ציפיתי שנשלוט בכל 90 הדקות מול דנמרק, זה לא ריאלי. ננסה להיות חדים יותר מול השער במשחק הקרוב".

המאמן הוסיף: "אני אופטימי לקראת המפגש ומקווה שנצליח להיות טובים יותר מול סקוטלנד. ניתחנו את המשחק מול דנמרק ואנחנו יודעים מה צריך לעשות אחרת. במשך 20-25 דקות הנענו את הכדור בצורה מהירה ונכונה, ושלטנו, אבל בשאר דקות המשחק לא עשינו זאת נכון. יש לנו את הטכניקה והיכולת לעשות דברים טובים, אנחנו צריכים להשתמש בהם במשחק".

"אני מדבר הרבה עם המאמן המנטלי והפסיכולוג על כך שאנחנו לא מתחילים טוב ונכנסים לעניינים רק באמצע המשחק", הודה האוסטרי. "השחקנים מוכנים לפתוח טוב את המשחק, אבל בצד השני תמיד ניצבת יריבה חזקה. אנחנו תמיד מנסים לפתוח חזק, אבל זה לא תמיד מצליח".

מאמן נבחרת סקוטלנד סטיב קלארק. רויטרס
לא מזלזל בישראל. קלארק/רויטרס

"אני עדיין לא יודע אם אשנה את ההרכב, אשן על זה ואחליט לקראת המשחק", אמר המאמן סטיב קלארק. "לכולנו יש מטרה משותפת - לעשות את הכי טוב שנוכל, וזה כמובן לנצח. ניצחון בישראל ייתן לנו המון ביטחון לקראת המשך הקמפיין. אנו מאמינים בעצמנו ומשוכנעים שאנחנו יכולים לנצח בכל מקום שאליו אנחנו מגיעים".

"אני רוצה שהנבחרת שלי תשחק כדורגל חיובי מול ישראל ואם נעשה את זה, אני מאמין שנשיג תוצאה טובה", הוסיף המאמן. "מדובר בטיסה לא קצרה לישראל, לכן השחקנים נחו ואני מקווה שהם יוכלו לנוח כשנגיע לישראל".

"חשבתי שהמשחק של ישראל מול דנמרק היה טוב", ציין קלארק. "אני חושב שמדובר בנבחרת טובה שקצת מזלזלים בה, אבל אנחנו לא מזלזלים בה. אני חושב שכל נבחרת ברמה הזו יכולה לנצח כל נבחרת, אז נצטרך להיות מוכנים ודרוכים".

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully