וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מודים שהם צריכים "מהפך", יוסטון השבורה מבקרת את ג'ון וול

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 12:13

שרודר אחרי ההפסד: בלי לברון ודייויס הלייקרס דועכים וצריכים לשחק "הפוך לגמרי". שחקני בוסטון ערכו שיחה פנימית אחרי המשבר, מאמן יוסטון נראה שבור אחרי ההפסד ה-20 ברציפות

שאקיל אוניל שחקן עבר אמריקאי בקרב אגרוף/יוטיוב

הלייקרס מנסים להסתגל למציאות חדשה, ודניס שרודר יודע: הקבוצה חייבת לשנות גישה. לברון ג'יימס יושב בצד מדוכדך עם מגן רגל, אנתוני דייויס עדיין מושבת, והלילה (שני) הלייקרס הפסידו 111:94 לפיניקס. שרודר מודה שכל סגנון המשחק של קבוצתו חייב להשתנות בגלל האילוצים. "אני חושב שאיך ששיחקנו קודם לכן כששניהם על המגרש, עכשיו זה הפוך לגמרי", אמר הגרמני, בסיומו של משחק שבו הלייקרס פיגרו מהדקה הראשונה, "אנחנו חייבים להניע את הכדור, לשחק יותר מהר, להיות יותר לוחמניים בריבאונד, וכן, כל מי שעולה על המגרש חייב להיות בטוח בעצמו שיקלע ויעזור בהגנה".

לברון ג'יימס הפצוע על ספסל לוס אנג'לס לייקרס. Rick Scuteri, AP
מתי יחזור, באיזה מצב, ובאיזה מקום יהיו הלייקרס? לברון/AP, Rick Scuteri

הבעיה היא שלברון עלול להיעדר בין 3 ל-8 שבועות, וגם אם תהיה לו התאוששות מהירה בגילו היחסית מבוגר, גם אז הוא יחמיץ לפחות 16 משחקים, והלייקרס במאזן 2:0 בלעדיו העונה, כשהם נאבקים על מיקומי פלייאוף בצמרת המערב. עם זאת, על פי פרנק ווגל מאמן הלייקרס, זה לא כל כך נורא אם לברון ינוח קצת, אחרי שבגיל 36 התחיל את עונתו ה-18 בליגה, שנפתחה 71 ימים בלבד אחרי הקודמת. "אנחנו מעודדים אותו לקחת הפוגה מנטלית ולהיטען קצת, וכשהוא יחזור נוכל לתת פוש לקראת הפלייאוף", אמר מאמן האלופה.

עוד בוואלה!

סקוט ברוקס כעס על שחקני הספסל: "לא עשו את העבודה שלהם"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס הפצוע על ספסל לוס אנג'לס לייקרס לצד אנתוני דייויס. Rick Scuteri, AP
לברון ג'יימס הפצוע על ספסל לוס אנג'לס לייקרס לצד אנתוני דייויס/AP, Rick Scuteri

* ג'יילן בראון קלע הלילה 34 נקודות, כולל שיא קריירה של 10 שלשות, והוליך את בוסטון לניצחון 96:112 על אורלנדו, ובסיום הוא צייץ "הרגשתי היום כמו סטפן קרי". עם זאת, הסיפור בסלטיקס מורכב יותר, אחרי דעיכה של בוסטון בתקופה האחרונה, ומרקוס סמארט הודה: אחרי שהסלטיקס הפסידו לסקרמנטו ונחלו הפסד רביעי בחמישה משחקים, שחקני הקבוצה ערכו מפגש ושוחחו ביניהם.

"פשוט ישבנו בחדר ההלבשה, וממש שוחחנו אחד על השני", אמר סמארט, "שאלנו אחד את השני, 'איך אנחנו רוצים לגמור את העונה הזאת? איך אנחנו רוצים שהעונה הזאת תיזכר?'. כולם הסכימו, כי זו הייתה תחושה רעה ומגעילה, ואנחנו לא רוצים להרגיש ככה יותר. לא היינו רוצים להסתכל לאחור על העונה הזאת ולהגיד, 'לעזאזל, יכולנו לעשות יותר'. עדיין יש זמן. הפער ניתן לסגירה, יש עוד זמן לתקן, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות". כרגע הסלטיקס במקום השישי במזרח, מרחק משחק אחד מאטלנטה שבמקום הרביעי, אבל גם רק ביתרון של משחק וחצי על אינדיאנה שבמקום התשיעי.

ג'ון וול, יוסטון רוקטס, מול אוקלהומה סיטי. Michael Wyke, AP
קיבל גג מכריע. וול/AP, Michael Wyke

* יוסטון הגדילה אתמול את הרצף השלילי הארוך בתולדות המועדון, כאשר רשמה הפסד 20 ברציפות, 114:112 לאוקלהומה סיטי. בשניות האחרונות הרוקטס שמו את הכדור בידיים של מי שאמור להיות הכוכב שלהם, ג'ון וול, אבל ב-10 השניות האחרונות הוא פעם אחת נחסם ופעם אחת החטיא, וכך יוסטון משווה את הרצף התשיעי הכי ארוך בתולדות הליגה. במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק מאמן יוסטון סטיבן סיילאס נראה מדוכדך ומתוסכל, דיבר בצורה איטית בעודו משפשף את מצחו בייאוש ואמר: "אין לנו ברירה אלא לאסוף את עצמנו ולנסות להשתפר, וזה מתחיל ממני".

זה הרצף הכי ארוך מאז השיא שקבעה פילדלפיה, שהפסידה 28 משחקים ברציפות בעונות 2014/15 ו-2015/16. וול, שהחמיץ שלשה שיכלה להכריע את המשחק, סיים עם 1 מ-7 מהשלוש. "אף אחד לא יוציא אותנו מהרצף הזה, רק אנחנו", אמר וול בסיום, "לא משנה מה התקשורת תגיד, או מה בני המשפחה שלנו אומרים, או מה אומרים האוהדים - עד שכל השחקנים בחדר ההלבשה יתאחדו וישחקו ביחד, ונמצא את הדרך לנצח. המאמנים עושים עבודה נהדרת בהכנה".

כריסטיאן ווד, שסיים עם 27 נקודות אבל לקח רק 2 זריקות ברבע האחרון, נשמע עצבני יותר: "אנחנו לא משחקים ביחד.. זה עניין של הנעת כדור. אני חושב שהיו לנו 16 אסיסטים כקבוצה, ללא ספק אמורים להיות לנו יותר... הייתי רוצה להיות יותר מעורב בהתקפה ברגעי ההכרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully