וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס כעס על שחקני הספסל: "לא עשו את העבודה שלהם"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 8:40

ארבעת שחקני הספסל של וושינגטון, כולל אבדיה, קלעו 14 נקודות משותפות בהפסד לנטס: "לא פעלו לפי תכנית המשחק". בכורה לגריפין שהטביע לראשונה מאז 2019: "הרגיש נהדר"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בזמן שבלטביה בוודאי התאכזבו מאוד לשמוע שהפורוורד דאוויס ברטאנס נפצע וייעדר כשבועיים, רבים בישראל די שמחו בעקבות הידיעה, שלפחות על הנייר, הייתה אמורה לסדר לפורוורד הישראלי של וושינגטון, דני אבדיה, דקות נוספות על הפרקט. אלא שלמרות הפציעה של ברטאנס, אבדיה שיחק הלילה (בין ראשון לשני) 11 דקות בלבד בהפסד 113:106 לברוקלין נטס, במהלכו לא קלע, קטף ריבאונד בודד וסיים עם מדד הפלוס מינוס הנמוך בקבוצה (18-).

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. רויטרס
0 נקודות ב-11 דקות. אבדיה/רויטרס

"התחלנו את המשחק בצורה טובה, אבל שחקני הספסל לא עשו את העבודה שלהם", אמר המאמן סקוט ברוקס בסיום. "הם לא פעלו לפי תכנית המשחק ואפשרו ליריבה לקלוע שלשות נוחות. הפכנו שוב את התוצאה אבל בשביל לנצח אנחנו זקוקים לכולם. אין אצלנו מקום ליותר מדי טעויות, יש לנו פצועים ואנחנו זקוקים לאלו שמשחקים שיתנו את הכול. לא כל זריקה יכולה להיכנס, אבל חלק מהשחקנים פשוט חלמו".

בזמן ששחקני הספסל של ברוקלין תרמו 34 נקודות (כולל 2 של בלייק גריפין שערך בכורה בנטס), ארבעת שחקני וושינגטון שעלו הלילה מהספסל תרמו 14 נקודות משותפות - 12 מהן של רובין לופז ושתיים נוספות של אייזק בונגה.

"מה הוביל לניצחון? השגנו לא מעט עצירות בהגנה", אמר מנגד סטיב נאש. "וושינגטון קבוצה חזקה מאוד, אבל היינו טובים יותר". "שמח שניצחנו", הוסיף ג'יימס הארדן שנחבל במהלך המשחק. "קיבלתי מכה חזקה בלסת והרגשתי שהצוואר שלי מתעקם. בכל מקרה, אהיה בסדר, זה לא באמת רציני. אקבל טיפול, אנוח ואחזור חזק יותר למשחק הבא".

בשורות ברוקלין, ערך בכורה הפורוורד בלייק גריפין, שהגיע בטרייד מדטרויט. גריפין רשם 15 דקות מהספסל ואמנם קלע רק 2 נקודות, אך עבורו מדובר בנקודות חשובות ביותר, שהגיעו אחרי הטבעה ראשונה מאז 2019. "ידעתי שכשאטביע כולם ידברו על זה", אמר גריפין. "זה הרגיש נהדר ואני שמח שאני מתחיל לחזור לעניינים. רציתי לשחק כבר מההתחלה, אבל בהמלצת הצוות המקצועי המתנתי עוד קצת. בכל מקרה אני חושב שאני יכול לשחק יותר מ-15 דקות, אבל זה יגיע לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully