וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרייד על דני אבדיה יכול לסדר לוושינגטון את השחקן שהיא צריכה, אבל זה לא על הפרק"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 9:49

הוויזארדס ממשיכים לחפש פתרונות בשוק הטריידים מבלי לוותר על הצעירים המבטיחים. ברוקס לא רואה מקום לשינוי בסגנון המשחק הסוליסטי של הקבוצה: "מסירות זה לא תמיד דבר טוב"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

עוד שבוע בלבד נותר עד לסגירת חלון הטריידים ב-NBA, והלחץ על וושינגטון לעשות מהלכים שיחזקו את הקבוצה הולכים וגוברים. לפי כתב הוויזארדס קווינטון מאיו, הג'נרל מנג'ר טומי שפרד "הכי אקטיבי שהיה מאז שנכנס לתפקיד" בכל הנוגע לשיחות עם קבוצות אחרות על טריידים אפשריים. לפי הדיווח, שפרד והמאמן סקוט ברוקס "חשים תסכול ואכזבה" מהמצב של הקבוצה, שמחפשת שחקנים כמעט בכל העמדות: החל מעמדת הסנטר בה נשאר ואקום בעקבות הפציעה של תומאס בריאנט, ועד עמדות הפורוורד (בהן דני אבדיה משחק) שם מחפשים שני שחקנים מנוסים יותר, האחד בעל אוריינטציה הגנתית והשני התקפי יותר.

אבל הוויזארדס ושפרד מתקשים למצוא פרטנריות לעסקה שמניחה את הדעת עד עכשיו, בין היתר בגלל ירידת הערך של כמה מהשחקנים שנמצאים על המדף: טרוי בראון ג'וניור שנראה כמו צעיר מבטיח בעונה שעברה, ממעט לשחק העונה; איסק בונגה שגם כן סומן כפוטנציאל הגנתי מסקרן, משותף לסירוגין; וגם דאוויס ברטאנס שעשוי להיות נכס מעניין לקבוצות אחרות, סובל מעונה לא יציבה, מחזיק בחוזה גבוה של 80 מיליון דולר לארבע שנים ולאחרונה גם מרבה להיפצע.

הנסיבות הללו עלולות לגרום לוויזארדס לוותר אפילו על שינויים מינוריים בסגל עד הדדליין. לפי מאיו, "לוושינגטון יש נכסים מעניינים יותר כמו רוי האצ'ימורה ודני אבדיה, שבוודאי היו יכולים לסדר לקבוצה את השחקן או השחקנים שמתאימים להם לטווח המיידי. אבל במידה רבה של צדק, זה לא עומד על הפרק כלל וכלל, וההנהלה של הוויזארדס ממשיכה להתעקש להשאיר את שני הצעירים מלאי הפוטנציאל שלהם".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
וושינגטון מתעקשת עליו, אבל האם יש לו אופק בסגנון המשחק הנוכחי? אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הוויזארדס יתחילו הלילה (בין ראשון לשני, 1:00, ספורט 5) שבוע בניו יורק, במהלכו יפגשו תחילה את הנטס ולאחר מכן פעמיים את הניקס במדיסון סקוור גארדן.

לקראת הנסיעה לתפוח הגדול, התייחס סקוט ברוקס לטענות על סגנון המשחק הסוליסטי של הקבוצה, שמסתמכת על מהלכי בידוד מרובים של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל, ומשאירה לשחקנים משלימים כמו דני אבדיה ואחרים, מעט מאוד הזדמנויות בהתקפה. "בעונה שעברה לא היה לנו רכז בכיר כמו ראסל ווסטברוק, אז ניסינו לבסס את ההתקפה הרבה יותר על הנעת כדור. אבל העונה, אני לא בטוח שהסגנון שלנו צריך להיות כזה", אמר ברוקס, ורמז שלא צפוי שינוי משמעותי בתחום הזה. "לפעמים כשאתה מנסה למסור יותר מדי, אתה מאבד יותר כדורים. זה לא תמיד דבר טוב. אנחנו מנסים למצוא את האיזון הנכון בעניין הזה, אבל מודעים לעובדה שיש לנו סקורר ברמה כל כך כך גבוהה כמו בראד ורכז ברמה כל כך גבוהה כמו ראסל, וזה מאפשר לנו לפעמים לייצר התקפות עם פחות תנועה ופחות מסירות. בראד מייצר הרבה קשיים להגנות".

לדברי ברוקס, "בשורה התחתונה, אנחנו כן רוצים לייצר יותר מסירות בהתקפה אבל גם מבינים שהעיקר הוא להגיע לזריקות טובות, בין אם זה אומר למסור 5,000 מסירות בדרך או מסירה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully