וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכזבה ענקית ל-NBA": לאמלו בול נפצע, חשש שסיים את העונה

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 8:05

הרוקי הנהדר שמככב במדי שארלט סובל משבר בכף ידו ועלול להחמיץ את העונה כולה. קלע 15.9 נקודות ומסר 6.1 אסיסטים בממוצע למשחק העונה

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אכזבה גדולה. אין דרך אחרת לתאר את הפציעה המצערת של הרוקי/כוכב שארלוט הורנטס, לאמלו בול, שבשבועות האחרונים מראה שמדובר בסופרטאר בהתהוות, לא פחות. אלא שלפחות על פי דיווחים בארצות הברית, לאמלו לא ישוב עוד למגרשים העונה אחרי ששבר את שורש כף ידו.

הגארד בן ה-19, הבחירה השלישית בדראפט האחרון, נפגע בידו במהלך המשחק מול לוס אנג'לס קליפרס. הוא עבר בדיקת MRI שהראתה פגיעה בשורש כף היד, ועל פי העיתונאי המוערך אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, לאמלו לא ישוב עוד לפרקט העונה, אך צפוי לעבור חוות דעת נוספת.

"זו אכזבה ענקית לליגה", אמר שחקן העבר קנדריק פרקינס. "נכון, פציעות הן חלק מהמשחק אבל זה מבאס כי הוא החזיר את שארלוט לימיה הגדולים. תרגיש טוב בחור צעיר ותחזור אלינו במהרה".

לאמלו מוביל את הרוקיז כמעט בכל נתון אפשרי, וב-41 משחקים העונה מעמיד ממוצעים נאים של 15.9 נקודות, 6.1 אסיסטים ו-5.9 ריבאונדים. על פי ESPN, הוא רושם ממוצעים של 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים לכל 36 דקות - והוא הרוקי השני בהסיטוריה עם מספרים מרשימים שכאלו אחרי אוסקר רוברטסון ב-1961.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully