וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה לברוקלין, 0 נקודות ב-11 דקות לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 8:27

הפסד 8 ב-10 המשחקים האחרונים לוויזארדס, שספגו 113:106 מכוכבי הנטס. משחק חלש לרוקי שקטף ריבאונד בודד וסיים עם המדד הנמוך בקבוצה, טריפל דאבל לווסטברוק, בכורה לגריפין מנגד

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אי שם באמצע דצמבר, רגע לפני שעונת ה-NBA יצאה לדרך, פגשה וושינגטון וויזארדס את ברוקלין נטס למשחק הכנה, במהלכו דני אבדיה הצטיין עם 15 נקודות ב-6 מ-6 מהשדה (3 מ-3 ל-3), יחד עם ארבעה ריבאונדים. הרוקי של וושינגטון קיווה לשחזר לפחות חלק מהיכולת מאותו משחק זכור, אך הלילה (בין ראשון לשני), הוא היה רחוק מלעשות זאת. אחרי הניצחון על יוטה שקטע רצף של חמישה הפסדים, וושינגטון חזרה להפסיד, הפעם כשספגה 113:106 מברוקלין, במשחק בו אבדיה לא קלע ב-11 דקות על הפרקט.

מדובר בהפסד השמיני של הוויזארדס בעשרת המשחקים האחרונים, בעוד שהיריבה שנמצאת בכושר אדיר כבר עם ניצחון 15 ב-17 משחקים, וזאת עדיין ללא הכוכב הגדול קווין דוראנט הפצוע.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ברוקלין נטס ניקולס קלקסטון. רויטרס
משחק חלש. אבדיה מביט בקלקסטון/רויטרס

וושינגטון הדהימה את המארחת בפתיחה עם ריצת 6:20 מרשימה, אך אט אט, ג'יימס הארדן את קיירי אירווינג נגסו בהפרש, והפכו את התוצאה אחרי רבע שני אדיר (26:38). למרות שלא הרשימה, וושינגטון מצאה את עצמה בעניינים, כשפיגרה בשתי נקודות בלבד כשנותרו 45 שניות לסיום, אלא שבאחת ההתקפות החשובות במשחק, לא הצליחו שחקני הוויזארדס לעצור ניקולה קלקסטון, שסגר את הסיפור עם דאנק מרשים.

אבדיה, ששוב עלה מהספסל וקיבל רק 11 דקות למרות פציעתו של דאוויס ברטאנס, לקח שתי זריקות מהשדה והחטיא את שתיהן. הוא הוסיף ריבאונדים ועבירה וסיים עם מדד הפלוס מינוס הנמוך בקבוצה (18-).

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג ג'יימס הארדן עם שחקן וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק. AP
עשו את ההבדל. אירווינג והארדן עם ווסטברוק בסיום/AP

ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל מספר 14 העונה, כשקלע 29 והוסיף גם 13 ריבאונדים, 13 אסיסטים וגם 8 איבודים. בראדלי ביל קלע רק 17 (6 מ-15 מהשדה) והוסיף גם 6 איבודים. אלכס לן ורוי האצ'ימורה הוסיפו 20 כל אחד.

את קלעי הנטס הוליך אירווינג, שקלע 28 והוסיף גם 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. הארדן הוסיף 26, 8 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות. בלייק גריפין שיחק לראשונה כשקיבל 15 דקות מהספסל, במהלכן קלע 2 נקודות (הטביע לראשונה מאז 2019) והוסיף גם 2 ריבאונדים וחסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully