וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס דורש שייתנו לווסטברוק כבוד, קוזמה דורש שייתנו ללברון את ה-MVP

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 10:22

מאמן הוויזארדס הילל את הרכז אחרי ההפתעה מול יוטה, בלייקרס טוענים ש"לברון היה צריך לזכות ב-MVP לפחות 8 פעמים", וגם: ההשוואה המחמיאה לדני אבדיה. סיכום הלילה

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון מפתיעה אפילו את עצמה. אחרי חמישה הפסדים רצופים, ארבעה הפסדי בית רצופים וחזרה מדאיגה מפגרת האולסטאר, הוויזארדס ניצחו הלילה (בין חמישי לשישי) דווקא את יוטה, הקבוצה בעלת המאזן הטוב ב-NBA. בניגוד למגמה העונה, הוויזארדס פתחו את המשחק היטב, עלו ליתרון שיא של 24 נקודות במחצית הראשונה והחזיקו מעמד בדרך לניצחון 122:131 ששיפר את מאזנם ל-15 ניצחונות לעומת 25 הפסדים.

כרגיל, מי שכיכב אצל וושינגטון היו בראדלי ביל שקלע 43 נקודות וקטע רצף לא מחמיא של 11 משחקים בהם קלע 40 ומעלה והפסיד, וראסל ווסטברוק שרשם טריפל דאבל מספר 13 העונה עם 35 נקודות, 15 ריבאונדים ו-13 אסיסטים.

"ראסל ווסטברוק הוא שחקן שמנצח משחקים. אני חושב שהרבה פעמים אנשים שוכחים את זה, או לא רוצים לתת לו מספיק קרדיט על כך, אבל ראס הוא לא רק כישרון מיוחד, אלא גם ווינר מיוחד", הילל סקוט ברוקס את כוכבו בסיום. "תראו את ההישגים שלו לאורך הקריירה - הוא הגיע הרבה פעמים לגמרים אזוריים, שיחק בגמר ה-NBA. הוא עומד להיזכר כאחד הרכזים הגדולים בתולדות המשחק, ועדיין יש מי שלא מוכן לתת לו כבוד".

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
לקח צעד קדימה. ווסטברוק/GettyImages, Patrick Smith

ווסטברוק הודה שבימים האחרונים, בעקבות רצף ההפסדים, הוא משתדל להנהיג ולהדריך את חבריו אפילו יותר מבדרך כלל. במהלך המשחק הוא נראה מתדרך את רוי האצ'ימורה מספר פעמים, וכן גוער בדני אבדיה (שסיים עם שתי נקודות בלבד) אחרי שחסם לו נתיב חדירה במהלך שנעל את הרבע הראשון.

"זה מה שאנחנו צריכים. זה חלק מהעבודה שלי. ככה מנהיגים", אמר ווסטברוק. "ככל שהעונה מתקדמת, אני מבין יותר טוב מה התפקיד שלי. אני בסך הכל מנסה לוודא שאני עושה את החלק שלי, ומדביק בזה גם את חבריי לקבוצה".

אבדיה רשם משחק פושר, כאמור, במהלכו נפצע אך חזר לשחק. הרוקי הישראלי שיחק 20 דקות, דייק פעמיים מהעונשין, החטיא את שלושת הזריקות שלו מהשלוש והוסיף 4 ריבאונדים. אבל המפגש עם ג'ו אינגלס, עוד שחקן ששיחק במכבי תל אביב בעבר, גרר בוושינגטון השוואות אופטימיות.

פורוורד יוטה קבע שיא קריירה עם 34 נקודות כולל 8 שלשות, והבלוגר מאט מודרנו כתב: "לא יהיה לי אכפת אם דני יתפתח לסוג כזה של שחקן. לשחקן שמסוגל לייצר מהלכים, לשמור ולקלוע זריקות פנויות, יש הרבה ערך. אם דני יהפוך לשחקן יותר טוב מאינגלס, נהדר. אבל גם אם יתפתח לשחקן בסדר גודל דומה, תהיה לו קריירה סופר סולידית ב-NBA".

עוד בוואלה!

וושינגטון הפתיעה את יוטה וקטעה את רצף ההפסדים, שתי נקודות לדני אבדיה

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
צריך לחקות את אינגלס? אבדיה/רויטרס

בלייקרס בטוחים שלברון ג'יימס צריך לזכות ב-MVP של העונה. קינג ג'יימס סחף את האלופה לניצחון רביעי ברציפות הלילה, 105:116 על שארלוט, כשהוא קולע 37 נקודות ב-14 מ-22 מהשדה, ושוב מוכיח שהגיל אצלו הוא רק מספר. בסיום אמר קייל קוזמה ש"פרס ה-MVP ב-NBA הוא מאוד פוליטי. לברון היה צריך לזכות בו לפחות 8, 9, אפילו 10 פעמים. כולם יודעים את זה".

גם מאמן הלייקרס פרנק ווגל אמר ש"הוא ה-MVP של העונה הזאת. הוא הכי דומיננטי, הכי משפיע, עם האופי הכי טוב. הוא שווה כל כך הרבה לקבוצה הזאת, ואי אפשר לכמת את זה במספרים".

ג'יימס זכה ארבע פעמים בקריירה בפרס ה-MVP, ומודה שהוא מכוון לזכייה בחמישי. "אני מסכים שהייתי צריך להיות MVP יותר מארבע פעמים", אמר לברון, "אבל אני גם לא יושב בבית ומתבכיין על זה, או חושב על זה יותר מדי. אני בסך הכל מנסה להגיע לכל עונה באותו קו מחשבה, ותמיד מנסה להיות ה-MVP של הקבוצה שלו. אני בהחלט מרגיש שהייתי ראוי ליותר, אבל כנראה שיש הרבה ספורטאים גדולים שהרגישו כמוני".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
בשיאו, שוב. לברון/GettyImages, Harry How

לדבריו של לברון, "זו בסך הכל עוד הזדמנות מבחינתי לקבל הכרה כשחקן הכי טוב בליגה. אני מקווה שאמשיך לשחק באותה רמה עד סוף העונה, ונראה מה יקרה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully