וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפתיעה את יוטה וקטעה את רצף ההפסדים, שתי נקודות לדני אבדיה

43 נקודות של ביל וטריפל דאבל של ווסטברוק סחפו את הוויזארדס ל-122:131 מפתיע. אבדיה קיבל 20 דקות, נפצע, חזר והוסיף גם 4 ריבאונדים

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון ממשיכה להיות בלתי צפויה. אחרי שבעה הפסדים בשמונה משחקים, הוויזארדס רשמו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון מפתיע על יוטה, הקבוצה עם המאזן הטוב ב-NBA, עם 122:131 מרשים ודומיננטי בבית. בכך היא קטעה את רצף חמשת ההפסדים שלה ושיפרה את מאזנה ל-15 ניצחונות לעומת 25 הפסדים, מרחק של חמישה משחקים מהמקום השמיני במזרח.

דני אבדיה היה שותף קטן לניצחון המפתיע: הרוקי הישראלי קיבל 20 דקות וסיים עם שתי נקודות (0 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) לצד 4 ריבאונדים, אסיסט ושלוש עבירות. בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, לעומת זאת, היו בשיאם, כשהראשון ממשיך להיות בלתי עציר העונה ומסיים עם 43 נקודות, והשני ממשיך לתת הכל מהכל ורושם טריפל דאבל 13 העונה עם 35 נקודות, 15 ריבאונדים ו-13 אסיסטים.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, רוי האצ'ימורה עם בראדלי ביל. רויטרס
יופי של ניצחון. אבדיה והאצי'מורה חוגגים עם ביל/רויטרס

המפתח מאחורי הניצחון היה הפתיחה החזקה. הקבוצה של סקוט ברוקס שנקלעה העונה פעמים רבות לפיגור גדול כבר ברבע הראשון, קיבלה רבע ראשון פנטסטי מראסל ווסטברוק ועלתה ליתרון דו ספרתי משל עצמה במהלך 12 הדקות הראשונות. דני אבדיה היה שותף להגדלת היתרון שנשק ל-20 ברבע השני, אבל גם הספיק לספוג גערות מווסטברוק אחרי שהיה במיקום לא טוב באחד המהלכים, והוחלף בעקבות מה שנראה כפציעה מדאיגה אחרי היתקלות עם חברו לקבוצה איסק בונגה.

בסופו של דבר הוויזארדס הצליחו לשמור על היתרון לאורך המחצית השנייה, למרות ניסיונות קאמבק של הג'אז ברבע האחרון והתעלות של ג'ו אינגלס, שקלע שיא קריירה של 34 נקודות כולל 8 שלשות. דונובן מיטשל היה הקלע המוביל בשורות הג'אז עם 42, אבל יוטה שעדיין מחזיקה במאזן הטוב בליגה, כבר עומדת על ארבעה הפסדים מתוך שישה משחקים בחודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully