וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוקה דונצ'יץ' "התעלל" בו, פול ג'ורג' התלונן על השיפוט: "אלה פשוט שקרים"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:26

כוכב הקליפרס מעד מול דאלאס והתלונן ("צריך לשלוח את הסרטונים לליגה"), אנטטוקומפו הרגיז את דווייט הווארד: "רציתי לעשות לו 'Stone Cold Stunner'"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

יאניס אנטטוקומפו הוליך את מילווקי למהפך גדול וניצחון על פילדלפיה, ולא יכול היה להסתיר את השמחה שלו. הגריק פריק קבר ג'אמפר והשלים ריצת 0:7 אישית, בדרך לניצחון 105:109 על הסיקסרס, וחגג בצורה "מקורית": הוא התיישב באמצע המגרש ושילב ידיים, וכשקם והלך לעבר הספסל, שמע קריאות בוז מהקהל באולם בפילדלפיה, כשהמצלמות על פניו הראו אותו מחייך.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Matt Slocum, AP
הרגיז גם את הקהל. יאניס/AP, Matt Slocum

למה הוא חגג ככה? השמחה של יאניס הגעה בזכות ההתאוששות המרשימה של הבאקס, שכבר פיגרו ב-19 הפרש, אחרי מחצית שבה הם קלעו 12 מ-45 מהשדה ורק 1 מ-17 מהשלוש. "מה לא בסדר בלעשות קצת כיף?", שאל אנטטוקומפו, אחרי שהשלים ערב נהדר עם 32 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, "אני לא חושב שיש בזה משהו לא בסדר, זה סתם כיף. במחצית הראשונה לא היה לי כיף. דיברתי אל עצמי, ואמרתי לעצמי ש'לא משנה כמה גרוע המשחק שלך, אסור לך לשכוח מה אתה צריך לעשות, וזה ליהנות'. אולי היו פעמים שקצת הגזמתי, אבל אני לא לא מתחרט. זה לא שחשבתי, 'אני הולך להתיישב פה עכשיו'. דיברתי אל החברים שלי. רציתי להיות בתוך הרגע".

דווייט הווארד, סנטר פילדלפיה, ממש לא אהב את המחווה של הפריק היווני. "רציתי לגשת אליו ולעשות לו Stone Cold Stunner", אמר הווארד, כשהוא מדבר על תרגיל רסלינג ידוע של סטיב אוסטין מה-WWE, "אבל כבר הייתה לי עבירה טכנית אחת... זה כדורסל, הוא רצה לעשות כיף, אבל אנחנו עוד ניפגש עם החבר'ה האלה".

עוד בוואלה!

טריפל דאבל מפלצתי להארדן בניצחון ברוקלין, מילווקי גברה על פילדלפיה לאחר הארכה

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ' מול פול ג'ורג', דאלאס מאבריקס מול לוס אנג'לס קליפרס. Tony Gutierrez, AP
לוקה דונצ'יץ' מול פול ג'ורג', דאלאס מאבריקס מול לוס אנג'לס קליפרס/AP, Tony Gutierrez

* כוכב לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג' שוב מתלונן על השיפוט. הקליפרס הפסידו הלילה 105:89 לדאלאס, במשחק שבו הם הלכו לקו רק 11 פעמים. ג'ורג', ולא בפעם הראשונה העונה, טוען שקבוצתו לא מקבלת יחס הולם מהשופטים. "אנחנו תוקפים את הסל, משקיעים המון אנרגיה בלתקוף את הטבעות", אמר ג'ורג', "זה מטורף שאנחנו לא מקבלים את השריקות האלה. אבל זה מה שזה. זה לא חדש עבורי. אני מקווה שנשלח את הסרטונים האלה לליגה, הם חייבים לבחון את זה". כשג'ורג' התבקש לתאר את השיחות שלו עם השופטים אחרי השריקות שלא קיבל ענה: "פשוט שקרים. אני לא יכול להרחיב מעבר לזה - אלה פשוט שקרים. הם יודעים מה קורה".

אבל גם לקליפרס ברור שהאשמה היא לא בשיפוט, בערב שבו הקבוצה של טיירון קולעת רק 9 מ-32 מהשלוש, ולא מצליחה לעצור את לוקה דונצ'יץ' הגדול שסיים עם 42 נקודות. דונצ'יץ' חגג במיוחד על השמירה של ג'ורג', וקלע מולו 21 נקודות ב-70 אחוז מהשדה. "אני חושב שעשינו הגנה טובה, אבל הם קלעו כמה זריקות מאוד מאוד קשות ועשו כמה מהלכים מאוד מאוד גדולים". ג'ורג' כנראה לא רצה לפרגן לדונצ'יץ', שבמהלך אחד גדול השכיב אותו על הרצפה וקלע סל נהדר בהיילייט של הלילה. "רוב הזמן עשינו עבודה טובה", התעקש גם טיירון לו, "למרות שדונצ'יץ' התעלל בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully