וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קופחה? באיגוד השופטים מגבים את שמואלביץ'

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 10:17

שופט הדרבי החליט לא לפסוק פנדל לזכות האדומים אחרי הפגיעה של טננבאום באלטמן. באיגוד הסבירו: "זה מקרה גבולי"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

אחרי מקבץ רע של משחקים בשבועות האחרונים, הבוקר (ראשון) נשמו לרווחה באיגוד השופטים וסימנו את מחזור הסיום של העונה הסדירה כמוצלח. באיגוד היו דרוכים מאוד לפני ששת המשחקים שנערכו בשבת בשל הרגישות שלהם וההכרעה לגבי הפלייאוף העליון. מרבית השופטים זכו לשיחות טלפון אישיות מבכירי האיגוד, בהן הם התבקשו להיות שקולים, מרוכזים ונבונים. מנכ"ל האיגוד יריב טפר היה אמש מרוצה מאוד בתום הדרבי וחמשת המשחקים ששוחקו בשעה אחידה לפני כן, וכתב הודעה בה שיבח את העבודה של השופטים באחת מקבוצות הווטסאפ שלהם.

משבץ השופטים איתן תבריזי שהיה גם המבקר אמש בדרבי התל אביב, היה שבע רצון מהעבודה הצוות בבלומפילד, בראשות השופט המרכזי איתן שמואלביץ' ושופט ה-VAR זיו אדלר, שכבר ישב העונה 30 פעמים מול המסך, הרבה יותר מכל שופט אחר. "כל ההחלטות הקריטיות היו נכונות. שיפוט טוב מאוד של הצוות", אמר תבריזי הבוקר.

באיגוד השופטים הסבירו כי אדלר אישר בצדק את השער של דור פרץ מכיוון שלא ראה עבירה על ארנסטס שטקוס. גם ההחלטה של אדלר לקרוא לשמואלביץ' להרחיק את אלכסנדר פשיץ' בתוספת הזמן, על אף שאפילו לא נשרקה עבירה של חלוץ מכבי תל אביב, הייתה נכונה מכיוון שהחלוץ הסרבי שלח את רגליו קדימה עם הפקקים לעבר גופו של שוער הפועל תל אביב ופגע בו.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב פצוע. אריאל שלום
טננבאום, אלטמן ושמואלביץ'/אריאל שלום

באשר להחלטה לא לשלוף אדום לדניאל טננבאום או לשרוק לפנדל ביציאה שלו לכדור הגובה בו הוא פגע עם הברך בפניו של עומרי אלטמן במחצית הראשונה, הסבירו באיגוד כי מדובר במקרה גבולי שלא שווה הרחקה של שוער מכבי תל אביב, ומכיוון שהשופט המרכזי לא חשב שמגיע כאן אדום ופנדל, צדק אדלר בעמדת המסך כשלא קרא לו. יחד עם זאת, באיגוד אמרו שאם שמואלביץ' היה מחליט להצביע על הנקודה הלבנה ולהרחיק את טננבאום, יתכן שהיה מקום לקבל את זה.

"זה מסוג ההחלטות הגבוליות", אמרו הבוקר באיגוד. "טננבאום יצא בעצמו לכדור ואלטמן נכנס למסלול שלו ולכן לא מגיע כאן כרטיס אדום בוודאות וצדק אדלר כשלא התערב", אמר הבוקר גורם באיגוד השופטים.

ביקורת אחת כן נמתחה על שמואלביץ' והיא על 4 דקות תוספת הזמן שהוא נתן. גורם באיגוד טען ששחקני הפועל תל אביב בזבזו זמן ולכן היה מקום להוסיף 5 דקות.

כמו ששחקני הליגה ייצאו לפגרת הנבחרות בשבוע הקרוב, גם השופטים צפויים לשיבוצים. אוראל גרינפלד והצוות שלו עם גל לייבוביץ' כשופט רביעי, אמורים לקבל שיבוץ למשחק במוקדמות מונדיאל 2022 שייצא לדרך השבוע וכך גם רועי ריינשרייבר עם דוד פוקסמן כשופט רביעי. יתכן אף שיגאל פריד יקבל שיבוץ למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully