וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הודיעו על התפטרות

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 0:26

השניים עזבו לאחר ה-2:0 באשדוד. חוגג, שיבקש מיוסי מזרחי לאמן זמנית: "כשלנו". דראפיץ': "לא הצלחנו להביא את השחקנים למה שציפינו". אוחנה ירד לחדר ההלבשה במחצית ורתח על השחקנים: "אתם מביישים את בית"ר ומביישים את עצמכם, בושה וחרפה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

זעזוע גדול בבית"ר ירושלים: סלובודן דראפיץ' ושי ברדה התפטרו הערב (שבת) מתפקידם, לאחר ההפסד 2:0 למ.ס. אשדוד ששלח את הקבוצה מהבירה לפלייאוף התחתון. לאחר קבלת ההודעה מצמד המאמנים, אמר הבעלים משה חוגג: "מדובר בצמד מאמנים מצוינים שהם גם אנשים מעל הכל. אני אוהב אותם, מכבד אותם, ומעריך את כל הרצון הטוב וההשקעה הגדולה שלהם. מאוד רציתי שהם יצליחו אבל לצערנו כשלנו במטרות שלנו העונה. אני מודה להם על הניסיון ומאחל להם בהצלחה בהמשך". חוגג יבקש ממנהל מחלקת הנוער יוסי מזרחי לעמוד על הקווים עד סיום העונה, אולם זה לא מתלהב מהרעיון ואמר שהוא מעדיף שלא לעשות זאת.

"עברנו עונה עם תהפוכות גדולות, ולצערנו לא הצלחנו להביא את השחקנים למה שציפינו. אני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך ובטוח שגם המועדון וגם אנחנו נדע ימים טובים מאלה", אמר דראפיץ'. ברדה הוסיף: "הגענו לכאן עם המון מוטיבציה ורצון להצליח, אבל לפעמים דברים לא מסתדרים. אנחנו אוהבים את בית"ר ומקווים להצלחה בהמשך הדרך".

צמד המאמנים נכנסו לתפקיד ב-4 בספטמבר והחליפו את רוני לוי, שפוטר לאחר ההפסד המאכזב לטאוטה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, אך לא הצליחו לעמוד בציפיות הגדולות.

במחצית נכנס היו"ר אלי אוחנה לחדר ההלבשה ורתח על השחקנים: "מה זה הדבר הזה? אתם מביישים את בית"ר ומביישים את עצמכם. תאקל אחד אתם לא עושים, הולכים על המגרש, מקבלים גולים בקלות ונראים כאילו לא אכפת לכם? פשוט בושה וחרפה".

סלובודן דראפיץ', שי ברדה, מאמני בית"ר ירושלים. דני מרון
סוף הדרך. דראפיץ' וברדה/דני מרון

"אני חושב שלא הרווחנו כדורים במשך כל המשחק, וזה מה שאמור להוביל אותנו במשחק ההתקפה", אמר ברדה לאחר ההפסד 2:0 שדרדר את הצהובים-שחורים עד המקום השמיני בטבלה. "לא הגענו איתם למגע. בכדורגל צריך להרוויח את המקום שלך בעבודה קשה ולא עשינו את זה והפסדנו בצדק. התחושות לא נעימות, אנחנו מנסים לעשות את הדברים למען המועדון ולא מצליחים, פשוט ככה. מקצוע המאמן הוא מקצוע מאתגר. אנחנו צריכים למצוא את הפיתרונות ומהר".

המאמן הוסיף ואמר טרם עזיבתו: "אנחנו עכשיו עם הפנים למטה, החכמה היא לדעת לצאת מזה. אנחנו נאבקים בכל הכח כי זה מה שיש לנו. אנחנו מקווים שאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות, כי אתה לא יכול לנצח בכדורגל בלי לעשות דברים אלמנטריים והיום נכשלנו בזה. העונה של בית"ר היא כישלון, חד משמעית. הסיבות לא רלוונטיות".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה את בית"ר ירושלים המאכזבת 0:2

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה. לירון מולדובן
אכזבה עצומה. ברדה/לירון מולדובן
שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי. לירון מולדובן
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר/לירון מולדובן

איתמר ניצן הוסיף: "אכזבה, כישלון, אין לי יותר מדי מה להוסיף. זו המציאות, אנחנו בפלייאוף התחתון. קיבלנו אותה ישר לפנים. היה לנו יותר מדי צ'אנסים לעשות את זה ולא עשינו. הטבלה לא משקרת, זה המשפט הכי קלישאתי שיכול להיות. עכשיו כל נקודה חשובה, הייתי כבר בעונה שהסתבכנו בקרבות תחתית. לצערי, אנחנו צריכים להכין את עצמנו לפלייאוף התחתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully