וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה שוחרר מסגל הנבחרת, רפאלוב לא זומן, כרטיס לדנמרק יעלה 50 שקל

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 22:04

מגן מכבי חיפה לא כשיר ב-100 אחוז. המאמן דיבר במסע"ת: "רפאלוב שחקן מדהים, אבל לא רצינו שיישב על הספסל". בלבול: "כשקיבלתי את הטלפון מוילי ישר אמרתי כן". מחיר נמוך למשחקים מול דנמרק וסקוטלנד: "זוכרים שיש כאן לא מעט אנשים שחוו קשיים כלכליים"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשיטיינר/צילום: התאחדות הכדורגל, עריכת וידאו: ניר חן

טאלב טואטחה שוחרר היום (חמישי) מסגל נבחרת ישראל למשחקים הקרובים במוקדמות מונדיאל 2022. מגן מכבי חיפה עבר בדיקות אולטרסאונד בה התברר שהוא לא כשיר ב-100 אחוז, ולכן הוחלט שלא לסכן אותו.

אחרי פרסום הסגל לשלושת המשחקים הקרובים, המאמן הלאומי, וילי רוטנשטיינר, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקרוב של הנבחרת מול דנמרק, שייערך בעוד שבוע.

"מחכים לנו משחקים חשובים וקשים מאוד", אמר רוטנשטיינר. "אני מקווה שנעשה עבודה טובה. אחד הדברים החשובים שלנו הוא להצליח בקמפיין כמובן, אבל גם להתקדם בדירוג פיפ"א. לא מעניין אותנו מקום ראשון או שני, אנחנו מתייחסים רק למשחק הקרוב. אנחנו רוצים לנצח את דנמרק בבלומפילד, כמובן. אני משוכנע שאנחנו יכולים לגרום לזה לקרות, אבל צריכים לעבוד קשה בשביל זה. החלטתי לזמן שחקנים צעירים וכישרוניים להם מצפה עתיד ורוד. השילוב הזה בין צעירים ומנוסים היה חשוב לנו מאוד".

"בנוגע לקהל, אני יודע שממשלת ישראל עושה מאמצים כדי שאוהדים יוכלו להיכנס", הוסיף המאמן. "אם אוהדים יוכלו להיכנס, נהיה מאושרים, אבל אנחנו יודעים עד כמה זה קשה לביצוע. שוב, יהיה נהדר אם יהיו קצת אוהדים במגרש שיתמכו בנו, אבל זה לא תלוי בי".

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב מאחורי שחקן ריינג'ר פיליפ הלנדר. רויטרס
שוב נותר בחוץ. רפאלוב/רויטרס

רוטנשטיינר דיבר על הזימונים: "אני מכבד את אריאל הרוש שלא זומן, אבל הוא לא שיחק זמן רב. הוא יהיה בנבחרת, גם יואב ג'רפי. בנוגע לחלק ההגנתי, דיברתי עם אוראל דגני וניר ביטון ואני מקווה שהם יוכלו לשחק".

"בנוגע לליאור רפאלוב, הוא שחקן מדהים, אני מעריך אותו מאוד וצפיתי בו משחק", ציין האוסטרי. "בעמדה שמשחק רפאלוב, יש לי שחקנים נהדרים ברמה בינלאומית, ובנוסף אני מעוניין לתת במה לשחקנים ישראלים שמשחקים בליגת העל. לכן החלטנו שלא להזמין את רפאלוב ולהותיר אותו על הספסל".

"משה פרץ? הוא זמר טוב, מעולם לא דיברתי עליו או על ההופעה שלו. אני מקוה מאוד שיוכלו למצוא פתרון לעניין הדרבי התל אביבי. בכל מקרה, אני רק מתרכז במשחקים של הנבחרת".

"שלום לכולם", אמר עוזר המאמן מרקו בלבול בפתיחת מסיבת העיתונאים. "התגעגעתי, גם לכר הדשא. זו שליחות מבחינתי ומדובר בחלק מרכזי בהתפתחות שלי. כשקיבלתי את הטלפון מוילי ישר אמרתי כן. אני מקווה מאוד שנצליח ביחד בקמפיין ושמח לחזור לטופ של הכדורגל הישראלי".

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. ברני ארדוב
נרגש לחזור לדשא. בלבול/ברני ארדוב

מכירת הכרטיסים לדנמרק וסקוטלנד תיפתח מחר בבוקר ותימשך עד יום ראשון ב-12:00. למשחקים יורשו להיכנס 5,000 צופים בעלי תו ירוק/מחוסנים/מחלימים. במטרה לחגוג את חזרת האוהדים למגרשים, החליטה ההתאחדות לכדורגל על מחיר מיוחד של 50 שקלים לכל אחד משני המשחקים הראשונים בקמפיין. המכירה תעשה באופן מקוון בלבד, באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן".
 
אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "חזרת הקהל למשחקי הנבחרת היא בשורה נפלאה, גם אם עדיין מדובר במספר מצומצם בהתחשב בנסיבות. יש ביקוש רב למשחקי הנבחרת הקרובים והחלטנו, למעט ההכרח הבריאותי בדבר תו ירוק, להפחית חסמים. אנחנו זוכרים שיש כאן לא מעט אנשים שחוו קשיים כלכליים ולכן מחיר הכרטיס יעמוד על 50 שקלים בלבד. כמו כן, 20% מהכרטיסים לכל אחד מהמשחקים יחולקו על ידי ההתאחדות כהוקרת תודה למי שבשנה האחרונה עמדו בחזית המאבק בקורונה - צוותים רפואיים, מד"א, איחוד הצלה, עובדים סוציאליים ועוד. צמד המשחקים הקרוב הוא הזדמנות עבור כולנו לציין יחד את ההצלחה במאבק בנגיף ואני מקווה שעם דחיפת הקהל נצא מנצחים גם על כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully