וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ברצלונה כבר הגיעה לסיכום עם סרחיו אגוארו

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 8:56

לפי "אס", לאפורטה כבר סגר עם החלוץ הוותיק, שיגיע ללא תמורה מסיטי ויחתום עד 2023. האם מדובר ברמז להישארות מסי?

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

ברצלונה צפויה לעבור מתיחת פנים לא קטנה בקיץ הקרוב, לאחר חזרתו של ז'ואן לאפורטה לכר הנשיאות. לפי "אס", הנשיא החדש-ישן כבר סיכם עם סרחיו אגוארו, שאמור להגיע בהעברה חופשית ממנצ'סטר סיטי ולחתום עד 2023. "קשה שלא להסתכל על העסקה הזו כרמז לחידוש החוזה של ליאונל מסי", נכתב ב"אס". "יש אפילו אפשרות שזה תנאי, ושהעסקה מותנית בהישארותו של הפרעוש". השניים נחשבים חברים קרובים מנבחרת ארגנטינה וברצלונה כבר עשתה ניסיון לצרף את החלוץ הוותיק ב-2014, אז בסופו של דבר הועדף לואיס סוארס.

לפי "אס", החתמתו של אגוארו לאו דווקא תסתום את הגולל על חלומות ארלינג הולאנד, "אבן הפינה סביבה רוצה לאפורטה לבנות את הפרויקט שלו בעונת 2021/22. אגוארו יגיע לבארסה בתפקיד דומה לזה שהנריק לארסון מילא ב-2004 עד 2006, שחקן שיכול לשחרר משחקים. מדובר בשדרוג גדול על מרטין ברייתווייט".

בתקשורת הספרדית טוענים כי ההחלטה ללכת בכל הכוח על אגוארו מעידה גם על ההיררכיה החדשה בברצלונה - רונאלד קומאן העדיף את ממפיס דפאי, אולם אם "קון" יגיע, זה יהיה על חשבון ההולנדי. לפי "מונדו דפורטיבו", המנג'ר היה רוצה חלוץ אחד מתוך דפאי, הולאנד ורומלו לוקאקו, ו"אגוארו לא יספק אותו": "הוא לא מפקפק באיכויות ובניסיון שלו ויודע שעדיין יכול לתרום הרבה, אבל הוא מחפש חלוץ הרבה יותר צעיר".

סרחיו אגוארו מתחבר עם מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חברים טובים. מסי ואגוארו/רויטרס

"כותבים ברצלונה, ברצלונה, ברצלונה, מספיק עם זה - אני עם סיטי", אמר אתמול אגוארו, לפני שכבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג העונה. כשפפ נשאל על עתידו של החלוץ הוותיק, השיב: "צריך להיות רגועים, המועדון ידבר איתו ונראה מה יהיה בסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully