וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה את פולהאם 0:3 והגדילה את הפער ל-17 נקודות

בליץ של סטונס (47), ז'סוס (56) ואגוארו (60) הבטיח שלוש נקודות קלות בלונדון. רק תיקו לצ'לסי, מאמן שפילד יונייטד עוזב

תקציר: לידס - צ'לסי 0:0/ספורט 1

המחזור הקרוב בליגה האנגלית נפתח כבר אמש (שישי) עם 1:1 הדרמטי בין אסטון וילה לבין ניוקאסל מהתחתית. היום המוקד עבר לצמרת, שם מנצ'סטר סיטי הביסה את פולהאם והגדילה את הפער בפסגה ל-17 נקודות באופן זמני. צ'לסי סיימה ב-0:0 אצל לידס, אברטון הפסידה בביתה 2:1 לברנלי וקריסטל פאלאס גברה 0:1 על ווסט ברומיץ'.

* עוד הערב בפרמיירליג: מאמן שפילד יונייטד, כריס וילדר, הגיע לסיכום עם ההנהלה על עזיבה. הבליידס מדורגים במקום האחרון עם 14 נקודות, 12 מתחת לקו האדום והם בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ.

שחקן מנצ'סטר סיטי ג'ון סטונס כובש מול פולהאם. רויטרס
פתח את החגיגה. סטונס כובש/רויטרס

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 3:0

התכולים כבר שכחו מההפסד בדרבי וכשהם בעיצומה של ספירת ניצחונות רצופים חדשה, הם עשו עוד צעד בדרך לאליפות. בליץ במחצית השנייה סידר שלוש נקודות קלילות: ג'ון סטונס כבש בדקה ה-47 אחרי שדחק מקרוב כדור חופשי, גבריאל ז'סוס הכפיל אחרי 9 דקות וקון אגוארו השלים עם פנדל מוצלח בדקה ה-60. חצי השעה הנותרת היוותה גארבג' טיים ובסיום ניצחון 11 ברציפות לסיטי על פולהאם בכל המסגרות. הפעם האחרונה בה הקוטג'רז ניצחו את התכולים הייתה באפריל 2004.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פטריק במפורד שחקן לידס יונייטד מקבל טיפול. Laurence Griffiths, GettyImages
נפצע במחצית הראשונה. פטריק במפורד/GettyImages, Laurence Griffiths

לידס יונייטד - צ'לסי 0:0

אחרי שני ניצחונות על הקבוצות של ליברפול, הבלוז לא הצליחו לכבוש באלנד רואד ופספסו הזדמנות להתקדם לפחות זמנית למקום השלישי. טיילר רוברטס חשב שהעלה את לידס ליתרון בדקה השמינית, אבל הדגל הורם לנבדל ושמונה דקות לאחר מכן הוא נעצר בקורה. פטריק במפורד, מלך שערי לידס שהשתייך לצ'לסי במשך חמש שנים ומעולם לא שיחק במדיה, נפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-35. האורחת ניסתה עם קאי האברץ, שסחט שתי עצירות טובות מהשוער אילן מסלייה. תומאס טוכל שלח למגרש גם את טימו ורנר וקאלום הדסון-אודוי במטרה להכריע, אבל למרות השליטה השער לא הושג. טוכל עדיין בלתי מנוצח ב-12 משחקים מאז הגיע לצ'לסי, ורק שחקן יריב אחד כבש בתקופה הזו (טאקומי מינאמינו מסאות'המפטון).

צפו בתקציר: לידס - צ'לסי 0:0

תקציר: לידס - צ'לסי 0:0/ספורט 1

אברטון - ברנלי 2:1

הפסד בית שביעי העונה לטופיז, שמאבדים גובה בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות. ברנלי, שלא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים (אם כי ארבעה מהם הסתיימו בתיקו), חגגה בגודיסון פארק כפי שעשתה באוקטובר 2017. כריס ווד הניו זילנדי ניצל הרחקה רעה וירה פנימה בדקה ה-13, ואז הגיע הביצוע המרהיב של דווייט מקניל, שהשתחרר באלגנטיות מאלאן וסובב בשמאל לחיבורים בדקה ה-24. דומיניק קלברט-לואין צימק בנגיחה בדקה ה-32 וחגג את ה-14 שלו העונה בפרמיירליג, אבל ניק פופ מנע שוויון וברנלי שוב שבע נקודות מעל הקו האדום.

צפו בתקציר: אברטון - ברנלי 2:1

תקציר: אברטון - ברנלי 2:1/ספורט1
שחקן אסטון וילה אחמד אלמוחמדי עם השוער אמיליאנו מרטינס. Clive Brunskill, GettyImages
וילה שוב פספסה ניצחון. אלמוחמדי ומרטינס המומים/GettyImages, Clive Brunskill

ניוקאסל - אסטון וילה 1:1

האורחת ממשיכה להתרחק מאירופה ושוב לא הצליחה לנצח, זאת למרות חסרונם של מיגל אלמירון, אלן סנט מקסימן, פביאן שאר וקאלום ווילסון בשורות המאגפייז. גם המארחת לא יכולה להגיד שהיא במצב טוב, לאור העובדה שניוקאסל סופרת חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. עם זאת, הקבוצה של סטיב ברוס תגיד תודה על הנקודה איתה נותרה, זאת לאחר שבדקה ה-86 מצאה את עצמה בפיגור משער עצמי של קירן קלארק. לשמחתה ג'מאל לאסלס כבש את שער השוויון ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, והותיר את הקבוצה של דין סמית' המומה ומאוכזבת.

צפו בתקציר: ניוקאסל - אסטוון וילה 1:1

תקציר: ניוקאסל - אסטוון וילה 1:1/ספורט 2

משחק נוסף

קריסטל פאלאס - ווסט ברומיץ' 0:1
לפאלאס: לוקה מיליבוייביץ' (37, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully