וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה את ברמן 1:3, דורטמונד ניצחה 0:2 את הרטה ברלין

לבנדובסקי כבש את השלישי ועלה ל-268 שערי בונדסליגה, גורצקה וגנאברי פתחו את החגיגה. בראנדט (56) ומוקוקו (91) קירבו את הצהובים למקום הרביעי. וולפסבורג הביסה את שאלקה האומללה 0:5

תקציר: צפו בחגיגת השערים מהבונדסליגה, 13.3/ספורט 1

המחזור ה-25 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחונה של אוגסבורג 1:3 על בורוסיה מנשנגלדבאך. המוקד הגיע היום, כשבאיירן מינכן גברה על ורדר ברמן 1:3 בחוץ עם עוד נ.צ. של רוברט לבנדובסקי ו-וולפסבורג הביסה את שאלקה 0:5. דורטמונד ניצחה 0:2 את הרטה ברלין ונצמדה למקום הרביעי.

שחקן באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
חתם את החגיגה. לבנדובסקי/רויטרס

ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1

בסיבוב הראשון ברמן סחטה 1:1 במינכן וקטעה רצף הפסדים שעמד על 22 בכל המסגרות, אבל הערב באיירן התחילה רצף חדש עם שלוש נקודות קלילות שהבטיחו שבוע נוסף בפסגה. לאון גורצקה (22) וסרג' גנאברי (35) קבעו 0:2 מהיר עוד לפני הירידה למחצית ובדקה ה-67 רוברט לבנדובסקי הצטרף לחגיגה. שער 268 לפולני בבונדסליגה והוא השווה את המאזן לקלאוס פישר, כשכעת שניהם חולקים את המקום השני (גרד מולר ראשון עם 365). ניקלאס פולקרוג צימק בדקה ה-85.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בתקציר ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1/ספורט1
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם יוליאן בראנדט. רויטרס
דורטמונד חוגגת את השער של בראנדט/רויטרס

צפו בתקציר: בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:2

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:2/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:2

הקבוצה של אדין טרזיץ' שמטה יתרון 0:2 בשני המשחקים האחרונים: זה נגמר בהפסד 4:2 לבאיירן מינכן במחזור שעבר וב-2:2 מול סביליה בליגת האלופות בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. הפעם דורטמונד שמרה על היתרון שלה ונצמדה למקום הרביעי עם ניצחון דחוק ולא משכנע. ארלינג הולאנד, שכיכב עם רביעייה מול הרטה בסיבוב הקודם, שבת מהבקעות הפעם, אבל בדקה ה-54 יוליאן בראנדט בעט כדור לא חזק למרכז השער. רונה יארסטיין היה חייב לקלוט בקלות, אבל פספס את הכדור שחדר פנימה. דארידה הורחק בדקה ה-80 ובתוספת הזמן יוסופה מוקוקו, הכישרון בן ה-16 של דורטמונד, חתם עם מהלך אישי יפה ובעיטה מזווית קשה. שער שלישי העונה לילד הפלא הגרמני. הרטה, שבנתה סגל נוצץ בקיץ, מקדימה את מיינץ שמתחת לקו האדום רק בזכות הפרש שערים. איזה כישלון.

שחקן שאלקה, שקודראן מוסטפי. רויטרס
מוסטפי ושאלקה סופרים את הימים לירידת הליגה/רויטרס

וולפסבורג - שאלקה 0:5

וולפסבורג התאוששה משני הפסדים רצופים בגביע ובליגה, ועשתה זאת על חשבון יריבה קטסטרופלית שסופרת את הימים עד לירידת הליגה. שקודראן מוסטפי (31, עצמי), ואוט וחהורסט (51), בוטה באקו (58) , יוסיפ ברקאלו (64) ומקסי פיליפ (79) כבשו והרויאל בלוז עם 66 ספיגות העונה ב-25 משחקים.

שחקני אוגסבורג חוגגים עם רובן ורגאס. Lukas Barth-Tuttas, GettyImages
אוגסבורג התרחקה מהקו האדום. ורגאס חוגג עם חבריו/GettyImages, Lukas Barth-Tuttas

אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3

הסייחים ממשיכים בקריסה שלהם מאז ההודעה על המעבר של מאמנם מרקו רוזה בקיץ הקרוב לבורוסיה דורטמונד. לארס שטינדל החמיץ פנדל במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0. המחליף רובן ורגאס, שנכנס עבור המארחת בפתיחת המחצית השנייה, כבש שש דקות לאחר שנכנס. נויהאוס השווה עבור גלדבאך (68) אך מרקו ריכטר (76) ואנדרה האן (89) קבעו 1:3 לאוגסבורג והפסד שישי מתוך שישה משחקים בכל המסגרות למנשנגלדבאך.

אוניון ברלין - פ.צ. קלן 1:2
לאוניון: מקס קרוזה (48, פנדל), כריסטופר טרימל 67). לקלן: אונדז'יי דודה (45, פנדל)

מיינץ - פרייבורג 0:1
למיינץ: רובין קוואיסון (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully